Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada puskurissa roikkuvat autoilijat tajuamaan, ettei siinä kannata ajaa?

Vierailija
08.08.2012 |

Ajan ihan nopeusrajoitusten mukaan, joskus hieman ylinopeutta, mutta aina jonkun on tultava roikkumaan ihan puskuriin kiinni. En noputa sillä yhtään ajoani!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jarruttelen ja sitten taas kiihdyttelen. Jatkuvaa pumppaamista.

Se takana roikkuja kyllä usein sitten tajuaa mennä ohi, tai alkaa varoon mun ajoani :)

Vierailija
2/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina siinä vaiheessa pesemään innokkaasti tuulilasia, niin kummasti takana ajava tajuaa vähän himmata kun saa koko ajan olla pyyhkimässä omaakin tuulilasiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi pesen, alkaa takanatulijan tuulilasi kastua....

Vierailija
4/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua raivostuttaa kun olen miehen kyydissä, se roikkuu aina toisten puskurissa kiinni. Ei auta vaikka joka kerta huomautan, sanoo vaan "aja sitten itte".

Ai että mua rasittaa....

Vierailija
5/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siten, ettet nosta oikeaa jalkaa pois kaasulta.

Jarruvalot syttyvät, mutta vauhti ei hidastu, ettei tule todellista vaaratilannetta.

Toimii parhaiten kun jarruvalot syttyvät ylämäessä.

Vierailija
6/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi pesen, alkaa takanatulijan tuulilasi kastua....

Vierailija
7/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti juuri tuo vauhdin hidastaminen auttaa, ääliöt ovat tosiaan saattaaneet saada pissipojan nestettä päällensä.

Oletteko muuten huomanneet miten monet kuskit eivät tajua, että heidän ajovauhtinsa seilaa todella paljon?

Ensin minä menen (vakionopeudensäädin päällä) heistä ohi ja hetken kuluttua heidän on päästävä minusta ohi. Sitten taas menee hetki ja he ovat jälleet hidastaneet vauhtia ja valun taas heistä ohi. Yleensä tuossa vaiheessa nämä ääliöt kuvittelevat, että minä jotenkin heitä "vaanin" ja alkaa uskomaton ohittelushow mulkoiluineen. HUOH!

Vierailija
8/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tyypillisiä naiskuskeja. Pahin tyyppilaji ei edes ymmärrä ajavansa tientukkona.

Vierailija
9/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti juuri tuo vauhdin hidastaminen auttaa, ääliöt ovat tosiaan saattaaneet saada pissipojan nestettä päällensä.

Oletteko muuten huomanneet miten monet kuskit eivät tajua, että heidän ajovauhtinsa seilaa todella paljon?

Ensin minä menen (vakionopeudensäädin päällä) heistä ohi ja hetken kuluttua heidän on päästävä minusta ohi. Sitten taas menee hetki ja he ovat jälleet hidastaneet vauhtia ja valun taas heistä ohi. Yleensä tuossa vaiheessa nämä ääliöt kuvittelevat, että minä jotenkin heitä "vaanin" ja alkaa uskomaton ohittelushow mulkoiluineen. HUOH!

alan varovasti hidastamaan, sitten painan taas kaasua, sitten taas hidastan jne jos joku tulee ihan puskuriin kikkailemaan. Moinen nopeuden vaihtelu saa perseessä käkkivän raivon partaalle kun sitä jatkaa tarpeeksi kauan. Joskus joku on puinut nyrkkiä ja huutanut suu vaahdossa. :)

Vakionopeussäätimellä moottoritiellä ajaessa tulee muutamia ohitettua useaan kertaan. Välillä ajavat satasta kun ajan heistä ohi, kohta porhaltavat 150 lasissa ohi ja kohta ohitan heidät taas oman nopeuden ollessa koko ajan täsmälleen sama.

Joskus kun saan vakionopeussäätimellä jonkun kiinni pienellä nopeuserolla niin ohitettava alkaakin lisätä omaa nopeuttaan ja jää siihen rinnalle ajamaan. Joskus olen testannut miten pitkään moinen kehtaa siinä ajaa. Useimmiten ohitettavan kaistalla ajava rekka vasta keskeyttää tämän pelleilyn.

Vierailija
10/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan ihan nopeusrajoitusten mukaan, joskus hieman ylinopeutta, mutta aina jonkun on tultava roikkumaan ihan puskuriin kiinni. En noputa sillä yhtään ajoani!

ja jos sattuu peräänajo, sanon väistäneeni päästäistä... peräänajaja maksaa:)

Vierailija
11/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista surkeimmat ohitteijat on juuri näitä jotka eivät sitten meinaa ohi päästä millään. Muitakin ohi haluavia löytyy sieltä perseestä.

Vierailija
12/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mun edellä oleva joutui uusimaan koko rengassarjansa kun leikki yhtä typerää kuin sä.

Naurattaa vieläkin se idiootin toilailu, luuli leikkivänsä fiksua!

Vierailija
13/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mun edellä oleva joutui uusimaan koko rengassarjansa kun leikki yhtä typerää kuin sä.

Vierailija
14/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niskaanhönkijän ohitseni. Minulla ei ole koskaan kiire minnekään. Liikenteessä pitää noudattaa nopeusrajoituksia ja matkoihin pitää varata tarpeeksi aikaa.

Vierailija
15/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä olijan on pystyttävä pysähtymään, eli ajettava tarpeeksi kaukana.

Vierailija
16/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niskaanhönkijän ohitseni. Minulla ei ole koskaan kiire minnekään. Liikenteessä pitää noudattaa nopeusrajoituksia ja matkoihin pitää varata tarpeeksi aikaa.

Vierailija
17/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, mistä lähtien rekat on moottoritiellä ohitettavan kaistalla?

Kaikista surkeimmat ohitteijat on juuri näitä jotka eivät sitten meinaa ohi päästä millään. Muitakin ohi haluavia löytyy sieltä perseestä.

Mun mielestä rekat ajaa aina oikeanpuoleista kaistaa eli siis ohitettavan kaistaa. (vasen kaista on ohittajan kaista)

Vierailija
18/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa vaan tehdä niin =D

Vierailija
19/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 §

Liikennettä estävän tai haittaavan ajon kielto

Liikennettä ei saa estää tai haitata ajamalla aiheettoman hitaasti tai tarpeettomasti äkkiä jarruttamalla.

Vierailija
20/69 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis pysähdyt moottoritiellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan