Oi kuinka suloinen; käykää katsomassa " Elmeri" tuolla www.syntyneet.fi sivuilla!
Voiko vastasyntynyt enää suloisempi olla!!??? Ja todella kyseessä aika uunituore vauva!
Kommentit (42)
kiva ihastella näitä pikkuisia. itsellä ne ajat ohi. vanhempi pääsi jo ripille ja nuorempikin on 12
suloinen tyttö vauva lisättiin kavereiden ihasteltavaksi.
Tottakai oma tuntuu aina ihanimmalle. Mun mielestä muuten lapset sulostuu kasvaessaan...:) Vuoden vanhat on supersuloisia:)!
ihania kuvia.Saiskohan noilla kuvilla vielä meidän isännän innostuun !!!
Voi vitsi kun niitä voisi tehdä hurjan monta... mutta kun täytyy ajatella jaksamista ja yms.
kyseleppä isäntää katseleen kuvia sun kanssa. meillä ainakin ukko on ihan haltioissaan kun kuvia katselee. tiedä vaikka sielläkin innostuisi.
mielelläni kyllä sanoisin jos siellä joku olis omani. Valitettavasti lasten aika meillä on jo ohi. Nyt ei voi kuin ilolla katsella näitä pikkuisia ja muistella niitä aikoja.
ei noita kuvia katsellessa nouse vauva kuume niin on ihme !!!!
tässä onkin. mieheni vain ei ole kovin innokas harmi.
tääläkin podetaan. jätin pillerit pois jokin aika sitten saas nähdä miten kuumeen käy ????
meillä LA helmikuun lopussa mut vauvakuumehan tässä nousee ihan mielettömästi, kun noita nyyttejä katselee.
aivan ihania. meilläkin kahden viikon kuluttua kastetilaisuus eikä vielä olla oikein nimestä päästy yhteisymmärrykseen.
varmasti pääsette yhteisymmärrykseen nimestä. Keskittykää nyt vain järjestämään kastepäivästä ainutkertainen se kun ei toistu enää.
tuommosen pikku lutusen. Täytyy ottaa miehen kanssa asiaa puheeksi idolsin jälkeen.
Minä kyllä olen kiinnostunut muidenkin ihmisten vauvoista. Odotan innokkaana, että ystäväni saisivat vauvoja, joita voisin käydä sylittelemässä. Itselläni on kolme jo melko isoa lasta eikä vauvoja enää tule, vaikka ne niin ihania ovatkin.