Oi kuinka suloinen; käykää katsomassa " Elmeri" tuolla www.syntyneet.fi sivuilla!
Voiko vastasyntynyt enää suloisempi olla!!??? Ja todella kyseessä aika uunituore vauva!
Kommentit (42)
Ville Kalevi mielettömän suloinen.
ootko oikeesti noin saamaton, tossahan se osote oli ap: tekstissä!
mutta kuinka sen linkin tänne saa laitettua. Yritin itse, mut ei anna viivoja alle...kaksplussan sivuilla ja monessa muussa paikassa tekee linkin ihan automaattisesti, kun aloittaa vaan kirjoittaa www-alkuista osoitetta??
On jotenkin niin reppana. Kasvot vähän kuin vanhuksella.
Mutta Melina vei voiton kuitenkin ;) Sulonen prinsessa.
Vierailija:
mutta kuinka sen linkin tänne saa laitettua. Yritin itse, mut ei anna viivoja alle...kaksplussan sivuilla ja monessa muussa paikassa tekee linkin ihan automaattisesti, kun aloittaa vaan kirjoittaa www-alkuista osoitetta??
siisi tää copy paset juttu...kun äsken sitäkin kokeilin, mutta ei antanut viivoja alle...
http://www.syntyneet.fi/syntyneet/
copy paset oli omaa lukihäiriötäni, mutta kiitos vinkistä; näkyi toimivan kumminkin!!
Suloisia kaikki!!
Mutta onhan sillä punaiset posket...
Vierailija:
On jotenkin niin reppana. Kasvot vähän kuin vanhuksella.
ei vain tuo oma!
Mutta olisipa ihanaa kun ihmiset laittaisivat vaikka sinne terveisiin myös syntyneen vauvan sisarusten tietoja, jos ei muuta niin edes iät. Musta on aina kiva lehditä lukea niitä syntyneitä ja " taivastella" lyhyitä tai pitkiä ikäeroja!!
Kai sen oman vauvan sitten tunnistaisin muiden joukosta, kun syntyy...
toisten vauvat ??? oon ihan varma että pälyilet taatusti muitten vauvoja tai samanikäisiä lapsia kuin itselläsi on. jos on esim raskaana niin kaupoissakaan et muuta katso kuin niitä jotka on maha pystyssä !!
tämä vaan on ihan saletti juttu !!
Onni T. Kyllä on pikkuisen verran suloinen!http://www.kastetut.fi/kastetut/Sama taisi olla syntyneissäkin " Onni" nimellä.
jos iteselläsi lapsia niin luulempa että kehut heitä ja puet näyttäviin vaatteisiin ja odotat kaikkien sanovan kuinka kaunis vauva teillä on
pikkunen voi sitten olla suloinen.