Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitelkääpä hyviä 50-v lahja ideoita naiselle.

Vierailija
08.08.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa ainakin jäi kauneussalonkilahjakortti käyttämättä. En muutenkaan käy hoidoissa, ja paikka oli jossain toisella puolella kaupunkia. Harmittaa toisaalta, mutta sen käyttö vaan lykkääntyi, kunnes huomasin sen menneen vanhaksi.

Mieluummin ottaisin jotain pientä kivaa luksusta. Vaikka vuittonin avaimenperän tai Efva Attlingin hopeakorun.

Vierailija
2/23 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin vihdoinkin himoitsemani jugendlampun. Raha on aina kätevää ja 50v nainen tarvitsee sitä paljon, onhan kulutustottumuksetkin jotain muuta kuin vaikka naimisiinmenevillä.

Omassa kutsussani oli tilinumero ja ilmoitus siitä, että olen haaveillut pitkään lomasta Karibialla, voisitteko kiitos kustantaa unelmani toteutuksen. Yhtä noloa kuin sama teksti hääparin kutsussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni, mukanakin kuljetettava Philipsin sininen kirkasvalo on kätevä. Myös moni kodin perustarvike alkaa 50 vuoden ikään mennessä olla niin vanhentunut, että pitäisi vaihtaa. Ihan liina- ja vuodevaatteista alkaen. Oma paras lahjani oli silkkitäytteinen peite, siis täkki. Uusinta tekniikkaa edustava puhelin, musiikkisoitin tai kamera voi myös olla sopiva, samoin robotti-imuri.

Vierailija
4/23 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin vihdoinkin himoitsemani jugendlampun. Raha on aina kätevää ja 50v nainen tarvitsee sitä paljon, onhan kulutustottumuksetkin jotain muuta kuin vaikka naimisiinmenevillä.

Omassa kutsussani oli tilinumero ja ilmoitus siitä, että olen haaveillut pitkään lomasta Karibialla, voisitteko kiitos kustantaa unelmani toteutuksen. Yhtä noloa kuin sama teksti hääparin kutsussa.

No omat kulutustottumukseni olen säätänyt tulojeni mukaisiksi; ennemminkin halusin jonkin kivan muiston merkkipäivästä. Rakkain 50-v-lahjani olikin 50 vuotta vanha hopeinen kalevalariipus ja toinen syntymäkuukauteni naistenlehti :)

Vierailija
5/23 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- viikonloppumatkan

- lahjakortit: illalliselle, Stokkalle, kauneushoitolaan (4h), rautakauppaan ja puutarhaliikkeeseen

- kilon parmesanjuustoa ja design raastimen

- ihonhoitotuotteita meikkipussillisen

- iittalan teräsvadin

- keittokirjan ja aiheeseen liittyvän dvd:n

- aitoa skumppaa

Kaikki lahjat oli ihania - en tajua miten osasivat hankkia juuri niitä asioita mitä toivoin vaikken kenellekään asiasta maininnutkaan.

Vierailija
6/23 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tavaralahjoja, tai varsinkaan krääsää. Oma makuni on mikä on, tuskin joku toinen osaisi välttämättä ostaa minua oikeasti miellyttävän esineen.

Tämän takia suosittelen "aineettomia" lahjoja (mutta ei herranjestas mitään Lahjaksi lehmä -älyttömyyksiä!)

- matka johonkin, jos ei muuta niin viikonlopuksi jonnekin kylpylään (Haikko)

- konsertti/teatteriesitykseen liput

- minulle kyllä kelpaisi joku hemmotteluhoitokin, niitä on aivan ihania, erikoisia tarjolla pilvin pimein ainakin täällä pääkaupunkiseudulla

Vierailija
7/23 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon askelmittaria ja kävelysauvoja.

Hierojalahjakortti olisi myös tarpeellinen.

Jokin mahdollisimman laaja lahjakortti (esim. S-ryhmään, Stockalle). Aarikan korut (etenkin korvakorut).

Se, mikä minulla jäisi käyttämättä on matkalahjakortti (ml. kotimaiset kohteet).

Vierailija
8/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tekemään itse, lahjoja on monia mutta jos rakennat esimerkiksi lahjakorin erilaisista hemmottelu tuotteista ja siihen lisäksi jotain uniikkia mistä nainen tykkää niin onnistus varmasti. Tästä nappamaan vinkit: http://tilaalahja.fi/lahja-naiselle

Vierailija
9/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusleikkaus ja rasvaimu.

Vierailija
10/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa liikkujalle kevyet ja laadukkaat kiikarit, esim. Nikon Monarch 8x30.

https://www.fotofennica.fi/kauppa/cat/c31-nikon-p1-fi.html

Vierailija
11/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi täältä jokin laadukas ja näyttävä paketti https://giftiko.fi, esim. saunateemainen boksi, hemmotteluboksi, herkkuboksi, mökkiboksi tms. 

Vierailija
12/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi täältä jokin laadukas ja näyttävä paketti https://giftiko.fi, esim. saunateemainen boksi, hemmotteluboksi, herkkuboksi, mökkiboksi tms. 

Oletko heidän palkkalistoillaan?

Vierailija
13/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomanen olisi kiva. Myös lempilehden tilaus kävisi tai kirja, josta tiedätte minun pitävän. Minua on helppo miellyttää, ei ole jo kaikkea niin kuin monilla. Ulos syömään olisi mukava mennä ja kukat piristävät aina.

Itsetehdyt syötävät maistuvat.

Vierailija
14/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuskuuri, jossa onnistumisprosentti olisi sata. Sitä odotellessa kauden kasvikset ja yrtit.

Vierailija
15/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagifemmiä

Vierailija
16/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotta on niin merkittävä merkkipaalu, että lahjan tulisi olla sellainen jonka saaja muistaa lopun ikäänsä. Sikäli esine olisi parempi kuin kokemusten virtaan hukkuva konsertti tai kylpyläreissu. Koru tai koriste-esine olisi ihan paikallaan, vaikka kaiverruksella.

Vierailija
17/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lahjaksi lahjakortit pyöräliikkeeseen, liikuntaklinikalle ja ilmajoogaan. Harrastan liikuntaa ja lahjanantajat selkeästi tiesivät tämän. Ilmajooga oli ollut haave ja nyt olen päässyt muutaman kerran jo sinne liinaan roikkumaan. Ihanaa puuhaa!

Vierailija
18/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kivaa luxusta. Jos esim.lahjakortti, niin johonkin arjesta poikkeavaan paikkaan.

Tykkään käydå Stockalla eli minulle sopisi lahjakortti myös sinne tai vaikka Tillanderille.

Hyvä suklaa tai pullo shampanjaa tai hyvää viiniä olisi myös mieluinen. Ei koriste-esineitä, ellei olisi varmaa tietoa, että jotakin tiettyä asiaa toivon.

Vierailija
19/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40cm motorisoitu dragon-dildo.

Vierailija
20/23 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka.

Moni haluaa onnittelijoita pakoon mahdollisimman hankalakulkuiseen, kalliiseen tai eksoottiseen paikkaan.

Ratkaisu ei välttämättä ole edes kovin kallis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän