Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, milloin tää syntyy, enteilee vaan??

Vierailija
30.07.2012 |

Laskeutunut, kiinnittynyt, supistelee öisin niin että heräilen niihin. Tai sitten vaan silmät kiinni puhaltelen ja jatkan unia supistuksen jälkeen. Maha ollut muutaman päivän sekaisin, en ole syönyt mitään kummaa eikä muulla perheellä ole ollut mahaoireita, siis kiertää mahassa ja kramppailee.

Vauvan liikkeet tuntuu siltä että vedet tulee nyt, muttei sitten tulekaan. Tänään aamulla kun heräsin, olin varma että synnytys käynnistyy kun oli sellainen "nyt kurkkaa jo"-olo emättimessä. Mitään ei ole tapahtunut satunnaisia supistuksia lukuunottamatta.

Kohdunkaulaa on jäljellä 2cm, kohdunsuu kiinni mutta pehmeä.

Nyt parhaita arvauksianne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään enteilyjä oikeastaan. Vedet meni, muttei supistuksia ollenkaan. Supistukset alkoivat vasta sairaalassa käynnistyksessä.

Vierailija
2/4 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään enteilyjä oikeastaan. Vedet meni, muttei supistuksia ollenkaan. Supistukset alkoivat vasta sairaalassa käynnistyksessä.

siksi en oikein osaakaan sanoa milloin se synnytys sitten näistä oireistä käynnistyy.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama tilanne nyt viikon. Eikä mitään. Rv 39+2, vauvan liikkeet on viikonlopun aikana vaimenneet niin, että niitä tulee edelleen paljon, mutta ei ollenkaan niin voimakkaina kun tähän asti.

Varmaan menee johonkin viikolle 42. Haluaisin vauvan jo ulos, niin lakkaisin hermoilemasta noita vaimenneita liikkeitä. Kun mulle on jo useampi terveydenhoidon ammattilainen sanonut, että kun niitä tulee määrällisesti hyvin, ei huolta. Ja mä en tahdo uskoa.

Vierailija
4/4 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama tilanne nyt viikon. Eikä mitään. Rv 39+2, vauvan liikkeet on viikonlopun aikana vaimenneet niin, että niitä tulee edelleen paljon, mutta ei ollenkaan niin voimakkaina kun tähän asti.

Varmaan menee johonkin viikolle 42. Haluaisin vauvan jo ulos, niin lakkaisin hermoilemasta noita vaimenneita liikkeitä. Kun mulle on jo useampi terveydenhoidon ammattilainen sanonut, että kun niitä tulee määrällisesti hyvin, ei huolta. Ja mä en tahdo uskoa.

Kivemmat ne liikkeet on sylissä kuin masussa ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä