Ylettyvätkö peukalosi ja keskisormesi toisiinsa kun kiedot kämmenesi nilkkasi ympärille?
Mulla jää millin vajaaksi, ärsyttää! Ei veny tuota yhtä milliä vaikka kuinka venytän.
Kommentit (8)
jää joku useampi sentti, varmaan lähemmäs viittä senttiä vajaa...
ranteen ympäri sen sijaan saan kevyesti.
no ei lähellekkään jää joku useampi sentti, varmaan lähemmäs viittä senttiä vajaa...
ranteen ympäri sen sijaan saan kevyesti.
Minkälainen käsi tai nilkka ap:lla on, jos kerran melkein saa?
Mulla ei ylety lähellekään ja mulla on pitkät sormet ja läskittömät nilkat!
Siis pitääkö tämä nyt mitata mistä kohtaa, tuosta ohuimmasta vai sitten tuosta alempaa noiden luumollukoiden kohdalta? :D
Eikun ei sittenkään mitään, ymmärsin näköjään ensimmäisellä lukemisella väärin... siis että molempia käsiä tarvitaan eikä vain sitä yhtä. Mietinkin jo mielessäni, että täytyy olla joko hiton lyhyet sormet tai paksut nilkat. :D
Mutta siis joo, ei todellakaan yltä.
Mulla on pitkät sormet ja taipuisat nivelet sormissa, siis venyvät hyvin äärirajoille. Nilkkani on aika kapea. Eli yhdellä kädellä jää tuon millin vajaaksi, kun kokeilen kapeimmasta kohdasta.
Viidellä sentillä jää vajaaksi. Mutta nilkka nyt onkin 22cm paksukainen ja sormet sitten melko lyhyet, keskisormi n.7cm ja peukalo vähän päälle 5cm.
Mutta ranteen ympäri sentään menevät. :)
Siis pitääkö tämä nyt mitata mistä kohtaa, tuosta ohuimmasta vai sitten tuosta alempaa noiden luumollukoiden kohdalta? :D