kiertopäivä 36 jo menossa..
hei kaikki!
auttaisitteko minua te viisaat! olen nyt kolmatta kiertoa ilman pillereitä ja yritämme tulla raskaaksi.. :)
eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen oli 32vrk, toinen 28vrk ja nyt on sit jo menossa 36vrk eikä menkkoja kuulu! Luuletteko että voisin olla raskaana vai heitteleekö menkat nuin suuresti? Tein odottavin mielin eilen testin mutta eihän siinä vielä mitään näkynyt.. :(
Kuinka kauan menee ennenkuin testi näyttää positiivista jos näyttää?
Kommentit (4)
Sama juttu täällä, huomenna pitäisi olla selkeä plussa testissä tai sitten olla pöksyissä punaista, mutta vielä tänäänkin (kp28) pukkaa vain epämääräisiä testiajan umpeuduttua ilmestyviä haamuja joka testiin. Äh!
Selailin vanhoja päiväkirjojani ja myös kahdella edellisellä kerralla plussan saaminen testiin kesti, kierto oli ollut jälleen oma vakioni 29 päivää, mutta selkeä plussa tuli kummallakin kerralla vasta kierron 34. päivä (alkuraskauden ultrakin varmisti kiertojen olleen 29 päivää). Eli " testaapa heti kun kuukautiset ovat jääneet pois" ei välttämättä kerro totuutta, lopputulos voi silti olla plussa, vaikka tuolloin näyttää negaa.
Minusta sinun kannattaa testata jollakin toisellakin testimerkillä ja ottaa näyte aamuvirtsasta tai testailla päiväsaikaan niin, että olet esim. 4 tuntia hyvin vähällä juonnilla ennen testiä.. Mutta se, etteivät kuukautiset ole ilmaantuneet merkitsee toki sitä, että voit olla raskaana, jospa nyt on vaan sattui pitkä kierto!
Itselläni on nyt kp42/28 ja testi näytti negaa muutama pv sitten :(
Mulla on hyvinkin säännölliset menkat muuten , nyt luulen että kenties stressaan jostain kun niitä ei näy ja testikin oli nega.
Voi kylläkin olla että labrassa otetut näytteet näyttäisivät muuta lopputulosta....ehkä....toivottavasti =)
eilen illalla sitten alkoi menkat!
-kyllä taas masensi.
:(
Mutta stsemppiä vaan muille yrittelijöille! :)
kun itse lopetin pillerit, niin kierrot menivät ihan sekaisin puolen vuoden ajaksi. kierrot olivat 26-42 välillä. sitten ne pikkuhiljaa tasaantui. Mutta voihan toki olla mahdollista, että testi ei ole vielä kohdallasi näyttänyt plussaa...