~Ensikot pe-la-su~
En nähnyt vielä uutta pinoa, joten tässäpä sellainen olisi. Tein sitten taas varmistuksen varmistuksen eli ihan oikeasti aamupissasta Aconin ja kyllähän se viiva taas vahvistui edellisestä.
Taidanpa nyt tuota esittelypinoa päivitellä. Jos Sara-Maria haluat aloitella taas nuo päivittelyhommat niin ilmoitteleppa sitten, kun siltä tuntuu. Hyvillä mielin voi sitä vielä jatkaa, vaikka tuonne o-puolellekin aionkin kurkistella.
Titiuulle ja Killalle kiitos onnitteluista!
Toivottavasti teitä ei haittaa, vaikka täälä vielä pyörin. Tiedän kyllä miten haikealta tuntui kuukaudesta toiseen lueskella muiden plussauksista ja hehkutuksista, kun itsellä ei onnistunut. Toivotankin teille joka likalle hirvittävästi tsemppiä ja haluan teidät kaveriksi tuonne " toiselle" puolelle mahd. pian!
Hoyt
Kommentit (34)
Hei, missäs kaikki luuraa? Oltiin tiputtu jo kakkossivulle, äkkiä ylös! Ai, mutta Lisbet olikin ennättänyt nostaa pinkkaa jo ennen minua. Itsellä ainakin ollut vähän kiireinen perjantai, liekö muillakin?
Saikku: Vautsi vau, ihanaa kun on matka tiedossa : ) Olispa niiiin kiva päästä jonnekin. Täällä myös yksi ¿liittoutumaton¿, onnellinen sellainen. Ihan mukavahan se tietysti olisi olla naimisissa tai kihloissa... katsotaan nyt, milloin olisi hyvä hetki.
Buuffa: hyvä, että normaalin pitunen kierto tuli.
Desejo: oho, sullahan ¿hurjat¿ kp:t menossa! Ja testi vielä apteekissa, mites se silleen?
HMH: Tervetuloa palstailemaan! sinullahan innokas mies, hyvähyvä... HMH on ihan hyvä nicki, pidä se vaan!
Greetas: kiva, että oli hyviä uutisia gyneltä. Nyt sitten vaan odottelua.
Hoyt: hih, aika huvittavaa sinänsä lukea noita sun oireita (sori, vippaakohan miulla vähän päässä?) Kuvittelin vaan sinut kiukkuamassa, jos et saa syötävää tarpeeksi nopeasti... No, eiköhän se olotila tosiaan 9 kk:n aikana rauhoitu. Ja pyöri täällä vaan, minusta ainakin on mukava lueskella kuulumisia myös odottajilta!
Pingu: Kiitti + -säteistä... ihanaa... Eipä noista oireista kyllä tiedä, että mitä ne on, mutta ainakin jotain toimintaa selvästi on käynnissä (mikä on ihan hyvä huomata pillereiden jälkeen). Tissioireet on vähän nyt lieventyneet, mutta tilalle tullut alamaha-nippailuja! Että mitähän seuraavaksi? Oi, Karibialle, vau! Eipä se minuakaan haittaa, että aiemmin olet eri nimimerkillä kirjoitellut.
Hapö: Kiitti peukutuksista! Tissikipu kai kylläkin voi olla oire ¿ihan mistä vaan¿... mut toivottavasti se olis sitä. Saa nähdä!
Fiiu: Yths:n entisenä asiakkaana sanon, että kyllä kannattaa niitä palveluja hyödyntää! Itse kävin melko kalliissa (tai siis se olis normaalisti ollut tosi kallis) silmätutkimuksissa yths:n lähetteellä, jolloin se tuli maksamaan ihan muutaman kympin. Ja muutenkin kyllä hyödynsin kaikki hammastarkastukset yms. Vai ihan vahingossa tilasit testejä, hupsistakeikkaa ; ) Toivotaan, että täti pysyy poissa.
Hermione: Eikös se oo hyvä, että saa halvat humalat, jos muutama sidukka riittää? : ) Halit takas!
Lisbet: täytyykin tulla sitten sunnuntaina vilkaisemaan, miten testissä kävi. Tätihän ei sinuu löydä, sovitaanko niin? : )
Maitikka: minähän se taisin kysellä (ainakin) siitä, että missäs se sun miehesi luurasi ovisaikoihin... Jospa ne simpat tosiaan olis sellaisia superhyper-simppoja : )
).( Kävin ostamassa eilen Multitabs 2+ -monivitamiineja. Sattui apteekin täti just hyllyn kohdalle ja häneltä kysyin mitä tässä tilanteessa suosittelisi. Niitä suositteli ja sitten vielä olisi tarjonnut kalanmaksaöljy-kapseleitakin, mutta sanoin, että kalaa kyllä tulee syötyä aika usein. Joo, tissikipuilut vähän lieventyneet nyt, mutta tilalle tuli alavatsa-nippailuja ja turvoksissakin on vähän. Että semmoista...
Rentouttavaa viikonloppua toivottaen Dajm
On niin kirettä pitänyt, etten oo ehtinyt tännekään moneen päivään. Mutta ei ne vauva-asiat kyllä mielestä pois mene edes kiireessä. Vieläkään en ole saanut vauvalupaa eli sillä rintamalla ei mitään uutta. Tai ehkäpä pientä pehmenemistä. Ja jos tätä vauhtia pehmenee, ehkä se lupakin sieltä heltiää... Olimme keskiviikkona James Brownin konsertissa ja kuinkas ollakaan, viereeni istahti erittäin raskaana oleva pariskunta. Varottelin miestäni, että mitäs jos saan tartunnan. Eikä se ollut milläskään.
Päinvastoin kotimatkalla juteltiin paljon lastenkasvatuksesta, ollaan molemmat aika tiukalla kannalla. Mieheni oli myös kuullut radiosta, että vuodessa syntyy monia satoja lapsia vammaisina vain ja ainoastaan äidin alkoholin käytön seurauksena. Minä tietenkin kilttinä tyttönä lupasin heti raitistua ja jättää kaiken juoman pois välittömästi saman tien kun alamme vauvahommiin... Eli selvää pehmenemistä.
Saikku: Ihanaa, että pääset reissuun rentoutumaan. Me lähdemme myös talvella matkalle, Thaimaahan. Odotan sitö tosi kovin. En ole ennen ollut missään niin kaukana. Ja juu, sellainen pari mekin ollaan, ettei olla kihloissa eikä naimisissa. Oikeastaan olemme vielä oudompi pari, emme nimittäin edes asu yhdessä. Mutta meillä sujuu hyvin näinkin.
Kaikille uusille Tervetuloa!
Pingu: Kiva, että muillakin on näitä omia " pikku salaisuuksia" . Itsekin tunnustin, että minulla on jo kaksi lasta edellisestä liitosta.
Hoyt: IHANAA!!! ONNEA!!!
Fiiu:Kuulostipa kivalta ja toivoa antavalta, että joku on saanut miehensä " käännytettyä" .
Dese ja Lisbet: Ihailen kärsivällisyyttänne. >>syvä kummarrus<<
Vielä ++++-tuulia kaikille toivottelee
-Hätähousu-
Päivitän tilanteeni nyt tännekin, kun innokkaita testauksen odottelijoita tuntuu olevan liikkeellä. Kaiken kattavan kiireen keskellä en ehtinyt apteekkiin vasta kuin eilen illalla ja tänään iltapäivällä sitten testailin. Parempi mieli olisi varmasti nyt, jos en olisi testiä käyttänyt. Negahan sieltä tikkuun pamahti, ei edes haamun haamua havaittavissa. Tosin tädistäkään ei ole minkäänlaista vilahdusta näkynyt. Tiedä sitten, mikä tässä mättää. Lämmöt ovat koholla ja tissit kipeänä, mutta kun ei niin ei. Nyt pitäis vaan saada aikaiseksi soittaa gynelle, joka on erittäin huonosti tavoitettavissa, jotta keksittäisiin jatkotoimenpiteitä. Niiden luge-nappuloiden kun pitäisi pitää kierto tasaisena, mutta nyt huidellaan jo melkein viikon normaalista jäljessä. P**ka fiilis, ei voi muuta sanoa.
Parempaa viikonloppua teille muille enskoille!
~itkusilmäinen dese~
Mies nauroi, kun tulin juuri kotiin ja ekana säntäsin tietokoneelle. Mutta olihan mun pakko tulla lukeen kuulumisenne. Oli aika pitkä päivä töissä, joten en varmaan jaksa enää myöhemmällä tulla. Josko sitä vaikka huomenna jaksaisi hiukan enemmän kirjotella, kun huomenna saa nukkua pidempään.
hannnah 38/28-40(?)
Mukavaa viikonlopun alkua kaikille! Pikaisesti käväisen ja palailen taas paremmalla ajalla.
Buffa: Minä söin myös Yasmin pillereitä ja kävi juuri niin että ekat menkat pillereiden lopetuksesta tuli ihan normaalisti. Sitten muutama kierto suunnilleen kp32:n mittaisena ja niiden jälkeen muutama megakierto 40-60 päivää. Nyt tuntuu olevan tasoittumaan päin eli pari viimeistä on ollut taas 30:n hujakoilla. Toivottavasti sinulla ei kierto rupea venymään odottaminen on aika tympeätä =(
Amenda: onnea plussan johdosta ja kaikkea hyvää odotukseen!
Dese: pahoittelut negasta, stempitys (((halaus))) ja yritän kovasti lähettää toivon kipinöitä että se muuttuisi vielä plussaksi!
Piinailijoille ja kaikille muillekin tasapuolisesti +++++pöllytystä!
-hapö-
Pitipä käydä tuolla esittelypinossa lunttaamassa, kauan teillä on yritystä ja olihan sitä jo tovi ollut, joten ONNEA TOSI PALJON!! Jos täällä vielä käyt, niin jos voit kertoa uteliaalle, oliko luomuplussa vai saitteko apuja lääkäriltä? Mutta kaikkea hyvää siis odotukseen!
DESELLE pahoittelut negasta, toivottavasti asiat selviää pian!
Sori, kommentit jäi vähiin, väsymys iso. Myöhemmin viikonloppuna taas tänne, toivottavasti muitakin koneen äärellä?!
Ja pahoittelut negan testanneelle deselle, täällä samoissa fiilingeissä... *myötätunto-hali*
Tervetuloa uusille!
Mä olen edelleen kovin pihalla kaikesta kun tosissaan edelleen koulu ja työt rasittaa hirveästi... yritän parantaa tapani. Eli tiedossa omanapaista tekstiä...
ON:Menkat oli kaks päivää myöhässä ja ehti antaa jo toivoa, varsinkin kun oli ollut ihmeen paljon valkkarivuotoa viime viikolla mutta ei. tosissaan negat testattiin jo alkuviikosta ja eilen viimeinen. tänään tättärä tupsahti niin että humps vaan. jes. kuudetta kiertoa lähdetään yrittämään ja tosissaan rimpauttelen lekurille, josko se tsekkaisi paikkoja tms.
Tää on niin tätä.
Terkkui tutuille (jos täällä enää sellasia on jäljelläkään...); Saikku, Desejo, Killa, nellamaija, sikurisokeri, Lisbet, hannah, dajm sekä apila ja muille enskoille!
ps. kertokaapa ihmeessä jos joku edellämainituista on livahtanut o-puolelle....
-Mary
Hei Enskat!
Kamalasti opiskeluhommia ja suursiivous edessä! Pakkohan sitä oli kuitenkin piipahtaa tänne lukemaan ja kirjoittelemaan kuulumisia :)
Jännät paikat alkaa olla Lisbetillä ja Hannahilla! *bd* Toivotaan, että Hoyt saa matkaseuraa tonne o-puolelle :D
Desella pahoittelut negasta! Jaksamista pahimman yli... MaryRosellakin täti kylässä :( Onnea matkaan uuteen kiertoon!
Plussatuulia kaikille muillekin kuumeilijoille! :) Jollei nyt nappaa, niin voi pikku hiljaa alkaa toivoa joululahjaksi sitä plussaa - olen jo jotenkin ihan joulufiilareissa :D
).( kp 17/27-33 oviksen annettiin mennä ohi pupuilematta, sillä menin ja ostin sen ihanan, unelmien hääpuvun, josta on vähän hankalampi tehdä äityisversiota. Eli ei piinailua tässä kierrossa - jollei sitten ole " vahinkoraskautta" saatettu alulle ;) Saattaa kyllä hieman harmittaa loppukierrosta, kun ei olekaan raskauden mahdollisuutta, mutta piinailen sitten sitäkin enemmän teidän puolestanne! Eli jouluplussaa nyt sitten meille toivon :) Se olisi kyllä paras lahja ikinä!
Nyt on pakko siivota, että voi edes ajatella opiskelevansa! Ikäviä puuhia molemmat, mutta illalla nautiskellaan :)
LiVe
Ulkona ihanan kirpeän oloinen keli, saisikohan sitä raahattua itsensä vaikka kävelylle.. Sitä ennen piti päästä nettiin :)
Hoyt: ONNEA ONNEA plussasta!!! Ihanaa odotusta sinulle!
Amenda: ONNEA ONNEA myös sinulle ja hyvä jatkoa!
Hermione: toivottavasti ei ollut pää kamalan kipeä seuravana päivänä ;)
Lisbet: Tsemppiä ja jänskäystä... Eihän sitä tiedä vaikka tuloksena olisi plussa :)
Saikku + Pingu: Ihania matkauutisia, olen kade ja vihreä väriltäni... :) Kivaa, kun on odottaa jotain mukava reissua. Mäkin taidan haaveilla vähäsen :))
Live: Nyt on sitten hääpuku hankittu? On varmaan ihana komistus, kerro lisää! Vanha porukka varmaan jo tietääkin, mutta kerrotko vielä näin uudelle milloin häät on tiedossa?
Hätähousu: Hyvä homma, että mies alka pehmetä :) Siitä se lähtee, kohta kuule on hurahtanu projektiin ihan täysillä mukaan.
Greetas: Hyvä, että gynen uutiset oli positiivisia!
Dese: Pahoittelut negasta :( Tsemppiä.
Buuffa: Pahoittelut tädin tulosta. Ei kun odottelemaan uutta yritystä..
Marge: Mites testailut??
HMH ja muut yhtä uudet kuin minäkin, tervetuloa mukaan teillekin :))
ON: Aion varata samoin tein ajan yksityiselle gynelle. Mulla on menkat menneet ihan oudoiksi viime kierroissa.. Ei ole siis toistaiseksi tärpännyt ja pelottaa ettei ehkä luomuna tärppääkään..
Lopetin siis pillerit jo reilu vuosi sitten, ja aluksi kierrot oli mielestäni tosi pitkiä, jopa 49pv ja ylikin. Ajattelin, että se oli ok, sillä nuorempana ennen pillereitä syödessäni kierrot oli ihan megapitkiä. Nyt viimeiset n. 3kk kierrot on tasoittunu 29-33 pituisiksi, mutta parit viime menkat on ihan oudot! Kun tädin on aika tulla, alkaa ihmeellinen tihuuttaminen, ei kunnon vuotoa ollenkaan. Tätä voi kestää jopa 5 päivää ja olen kuvitellut, että siinä ne nyt oli. Jostain syystä niukat van. Sitten kun kaikki näyttää olevan ohi, alkaakin yhtäkkiä ihan järkyttävät kivut ja megalomaaninen vuoto! Tässä nyt taas ihmetellään kivusta valvottujen öiden jälkeen, edes särkylääke ei aina meinaa auttaa.. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia ollut? Lääkäriin on pakko päästä, sillä ei tämä ole normaalia enää.. Tässä omanapa-vuodatusta. Jospa aamukahvi auttaisi :)
Hyvää viikonloppua kaikille enskoille ja plussatuulia ja säteitä +++++++++
terkuin Gaiole kp 9/29-30 (jos nyt paikkansa pitää..kun ei luota enää mihinkään)
Täällä taas katselemassa ennen kuin mullakin alkaa suursiivous!
Amendellekin paljon onnea plussasta!!
Dajm: Olen miettinyt, pitäisikö niitä kalaöljykapseleita syödä. En syö kalaa melkein koskaan! Sitten ostin Möllerin tuplaa, ja huomasinkin että siinä oli a-vitamiinia, mitä ei saa raskaana ollessa södä. Oletteko kukaan törmännyt sellaiseen merkkiin, mitä voi syödä raskaana ollessa? Voisin sellasia jo nyt sit valmiiksi syödä.
Hätähousu: kuulostaa lupaavalta pehmenemiseltä!
Desejo: pahoittelut negasta...Tosi kurjaa!
Hannnah, koska testaat? On ihan mennyt ohi, että sullakin on noin isot kp:t jo! Mäkin tulin juuri kotiin ja suoraan koneelle tietty!
MaryRose: Pahoittelut sinnekin tädistä!
Live, minkälaisen hääpuvun ostit?
Gaiole, tuo kuulostaa kyllä vähän oudolta. Mitään tietoa en ole kuullut tuollaisista vuodoista.
Mullakin oli pillereiden jälkeen kaksi, kolme kiertoa säännöllisiä, mutta sittemmin ne on venynyt tähän 45-50 päivään. Nyt on kp35 ja on jo ihan tuskaa, kun vieläkin joutuu odottaa 10 päivää ennen testausta!
Ihana päivä ollut tänään, ulkoiltu ja lenkkeilty on oikein kunnolla ja nukuin ihanan pitkät unet! Tuosta nukkumisesta on tullut kyllä harrastus! Ihanaa, kun sitä riittää =) kiirettä muuten, kohta tulee vieraita, joten pikainen kommentoiminen!
Piinailijoita Lisbellä, hannahilla jännät paikat bdbd
hermione, joko olet selvinnyt? Naureskelin teidän keskusteluille hmh:n kanssa =) Pieni suojakänni on aina hyväks¿Mietin että josko minäkin viinipullon avaisin ja glögiä nauttisin =)
Hoyt, kivan vaan kun oleskelet edelleen meidän kanssa. Minua se ei ainakaan haittaa. Pidähän junaa jonkin aikaa paikoillaan, että moni pääsisi sinun kanssa toiselle puolelle =)
Mitäs Dajmille kuuluu? Sä olit jo ostellut vitamiineja, mä en vielä oo kerinnyt käymään ostoksilla tai unohdus johtunee mun huonosta muistista! Nippaileeko edellee?
Deselle paljon haleja¿<3 Täällä samanlaisia fiiliksiä¿
ON: Täällä siis tänä aamuna testattu nega ja mieli on sen mukainen! Vit**¿ niin että! Samat oireet kuitenkin jatkuu, että katsotaan kuinka pitkään! Nyt siis 29/28-33¿Toivottavasti testasin liian aikasin, mutta kirve on jo aika syvällä kaivossa!
Kaikille piinailijoille bdbd ja muillekin paljon haleja!!
Terveisiä täältä lumisesta hämeestä! ja hyvä Lauantai päivää kaikille! On taas mukama niin kiirettä pitänyt ettei paljon ole kerennyt täällä päin pyörähtää. Mutta nyt vihdoin sain oman ajan tulla konelle. ukko meni päiväunille ja minä pääsin näpyttelemään koneelle! :) Kohta taas kyllä sauna vuoro odottaa. Ihanaa päästä saunomaan. Huomaa kyllä kaipaavan sitä koska vanhempieni luona käytiin, kotona asuessa lähes joka toinen päivä saunassa ja nyt kun ei ole omaa saunaa niin pääsee vain kerran viikossa ja tunnin ajan. mutta kyllä sekin on mukavaa! :) Onkos täällä launantai plussanneita.? Itselläni testit odottavat kaikessa rauhassa " jemmassa" odottaen siellä vuoroaan! :) Eilen sain keskustelun äitini kanssa aikaiseksi vauvoihin. Äitini on aiheesta jo aivan yli-innoskas.. Vaikkei mitään vielä olla puhuttukkaan suunnitelmista. Mutta niin ne äidit vain vaistoaa asioita!! eiks nih! :)
Mutta kaipa alan tässä valmistelemaan itseni sinne saunan puolelle! OIikein hyvää viikonlopun jatkoa ja haleja kaikille!!!!!
viesti karkas käsistä, ettei kirotusvirheitä kerinnyt korjata! Mutta sitä sattuu! Ihanaa iltaa kaikille, nauttikaa pakkasesta...Nyt ruuan tekoon =)
-marge-
Maitikka: aattelin alun perin et ootan tonne kp 40 asti ja testaan sit. eli siis ylihuomenna ois testipäivä sen mukaan, ellei täti ilmesty tässä viikonlopun aikana. mut tajusin et enhän mä oikein voi viä ma testata. kun ei oo tullu viä edes ostettua sitä testiä. eli eihän mulla ma-aamuks viä mitään testiä ole. ja tuli tässä kyllä sellanenkin mieleen, et jos vaan malttais mielensä vielä viikon... ens su kun on toi isänpäivä, niin oishan se sit aika kiva saada se plussa sopivasti isänpäiväks. mut toisaalta sit inhottava oottaa just isänpäivään jos tuleekin nega. mutta siis testaan VIIMEISTÄÄN viikon päästä su ellei täti tule. olis kyllä kaikin puolin unelma et testais sillon isänpäivän aamuna, sais antaa miehelle testituloksen " isänpäivälahjaksi" ja varsinkin kun mies lähtee sit maanantaina työmatkalle, eikä nähdä pariin viikkoon, sitä en kuitenkaan malta olla enää testaamatta ja eikä se oo kiva jos joutuu kertoon miehelle plussasta puhelimessa..
hannnah 39/28-40(?)
Onnea Amendelle!!!
ma vietan taaalla pyjamapaivaa...mies on turnauksessa, ja ma saan lohota koko paivan. Ihanaa!
Maitikka: ma syon mollerin omega-3, siina ei ole A-vitamiinia. Ma en syo kalaa ollenkaan, eli ihan siita syysta aloitin kalanmaksaoljynkapselit. Hyva tietaa, etta on tarpeellista vauvan yrityksessakin. Muuten googlesin seuraavaa tietoa: A-vitamiini koskee vain hirvean suuria annoksia, joita maksassa esim on. A vitamiini on tarpeellista sikiolle ihon, limakalvojen ja silmien hyvin voinnin kannalta. A vitamiini Betakaroteenin (kasvikset) muodossa ei ole pahasta. Suositeltu A vitamiinin saanti on 4000-8000IU/pva raskaana oleville.
Hatahousu: hienoa, etta mies alkaa lammeta.
MaryRose: jaksuja koulun ja duunin kanssa. Toivottavasti saat laakarilta neuvoja matkaan
Halit Dajmille, Hermionelle, Aqualle, Gaiolelle ja ihan kaikille Ensikoille jotka taalla hilluu.
Hoyt: saat olla taalla ihan niin kauan kun silta tuntuu...pysyypahan toi o-juna pysakilla pidempaan.
bdbdbd piinailijoille
Gaiole, Maitikka ja Nuutti:
Kiitos tsemppauksesta! Yritän jättää taas asian " hautumaan" ainakin muutamaksi päiväksi. Nimimerkistäni voi kuitenkin päätellä, etten pysty kovin pitkään hiljaisuuteen asian tiimoilta. Ehkä on kuitenkin ihan hyvä muistutellakin välillä, mut sillai positiivisesti, hyvällämielellä, ei itkien, parkuen, huutaen ja vaatien... Ja tännehän on hyvä purkaa tuntoja, jos meinaa mennä liian tuskaiseksi.
Amande: Onnitteluhalaus!
Hapö ja Buuffa:
Mä syön myös (siis ikävä kyllä edelleen) Yasmin-pillereitä. Minkälaiset vuodot teillä on ollut ennen pillereitä. Ajattelin, et onko silloin olleet pitkät, vai vaikuttaako noi Yasminit jotenkin pidentävästi? Tietäis vaan vähän, mitä voi olla odotettavissa, jos/KUN saan jättää pillerit pois.
Dese, MaryRose ja Marge: Lohdutushalaus. Mut uuteen yritykseen, uusin voimin ja innoin!
Mä tottakai toivoisin, että kaikki saisivat plussia ja vauvoja, mut, mut... mut... älkää nyt kuitenkaan jättäkö mua tänne yksin, kun mä en oo vielä saanut edes sitä vauvalupaa... Tai jos nyt kuitenkin meette, niin vilkuttakaa edes mennessänne!
Oikeesti, tottakai:
++++++-tuulia jokaiselle!!!
Toivottelee
-Hätähousu-
TILANNEKATSAUS (omaa napaa):
Eli siis tilanne on tällä hetkellä se, että täti ei vieläkään ole löytäny tänne meille (eikä toivottavasti löydäkään!!).
Päätin, että testaan vasta keskiviikkona, jos on tarvetta. Testit kuitenkin maksavat, niin näin " säästeliäästi" ajatellen, niin testiin tulee keskiviikkona joko se yksi tai kaksi viivaa.
Tissikipu on toistaiseksi taas hävinnyt, mutta edelleen semmonen tunne vähän väliä, että nyt ne menkat alkoi, mutta ei sitten kuitenkaan ole mitään pikkupöksyihin tullut..
Olen alkanut epäilemään suuresti, että olisin raskaana, mutta se selviää sitten keskiviikkona :)
Tulen silloin viimeistään ilmoitaamaan, mikä oli tulos.
:) Lisbet (kp 30/25-29, jos ei nyt sitten tule pidemmät kp:t)
Heissan jälleen!
Koti on nyt sitten eilisen jäljiltä siisti, joten opinnot painavat päälle... No, mies lähti iltavuoroon, joten pitkä ilta edessä esseen ja tuntisuunnitelmien parissa :)
Gaiole ja Maitikalle hääpuku-info :) Semmoiseen yksiosaiseen " prinsessapukuun" minä nyt päädyin, vaikka ajattelen ensiksi, että jotain hyvin, hyvin yksinkertaista ;) Ajattelin, että eipä prinsessatilaisuuksia tässä elämässä enää häiden jälkeen tule. Puku on valkoinen ja siinä on yläosassa ja laahuksessa punaista. Ostin myös punaiset kengät :D Punainen on ehdottomasti lempivärini! En tiedä maltanko odottaa sinne helmikuuhun ;)
Gaiole: Toivottavasti gyneltä saat noihin kuukautisiin, jotain tietoa ja apua! Kurjalta kuulostaa noi kivut.
Hannahi ja Lisbet piinailevat edelleen :D Ihailtavaa kärsivällisyyttä! Voithan Hannahi testailla aikaisemminkin tällä viikolla ja hankkia sitten jonkin ihanan pikkujutun miehelle isänpäivälahjaksi :)
).( kp 18/27-33 Olispa tämä kierto jo ohi - odotan niin pääseväni piinailemaan (kaduttaa siis jo nyt vähän...).
+++KYSYMYS! Minulla on alkanut olla sellaista heleän keltaista, ei venyvää, mutta kuitenkin kohtalaisen paksua " valkovuotoa" . Viime kierrossa sitä oli muutaman päivän ihan loppukierrosta ja nyt sitä oli pari päivää tässä ovulaation tienoilla. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja tietoa siitä, mistä voisi olla kyse?+++
Olin tuossa viikonloppuna töissä ja kylläpä otti taas päähän. Näin kolmen tunnin aikana 3 todella raskaana olevaa naista ja alkoi niin harmittamaan, melkein itku tuli :(. Sain myös järjettömän raivokohtauksen yhdelle asiakkaalle kun poltti siinä baaritiskillä tupakkaa. Yrittäny tässä itse nyt tosissaan lopettaa polttamista ja ihan hyvin kyllä onnistunutkin, mutta raivo nousi päähän kun se asiakas oikein tahalleen puhalsi savut tiskin taakse kun pyysin siirtymään savullisten puolelle.
Kauankohan tuotakaan työtä voi enää sitten tehdä kun/jos joskus raskautuu..
Viikon päästä alkais hurja tikuttelu ja puputtelu :). Tuntuu niiiiin äääärettömän pitkältä tämä väliaika. Ja mieskin sitten iltavuorossa koko viikon tuntuu vielä pudemmältä. Mutta onpahan aikaa roikuskella rauhassa netissä.
On tämä kirjoitteleminen tänne jäänyt ihan alkutekijöihinsä! *hups* Oikeastaan kirjoitan nytkin vain sanoakseni, että voitte poistaa minut tuolta ensikoitten listalta :) Toisin sanoen olen onnellisesti raskaana. Tsemppiä muillekin ja aurinkoista talven alkua! :)