Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä mahdollisuudet on olla raskaana?

Vierailija
07.08.2012 |

Harrastin suojaamatonta yhdyntää 13.7 minkä jälkeen hain j e pillerin 14.7, mutta samana iltana harrastin vielä kaksi kertaa suojaamatonta yhdyntää ja en hakenut enää mitään jälkiehkäisyjä. Mulla oli alkanut menkat juuri tuona 13 päivänä ja vuoto kesti vielä melkein 10 päivää sen jälkeen. Ja kuukautisten aikanahan ei voi tulla raskaaksi, (tai tosi epätodennäköistä) varsinkaan ensimmäisenä vuotopäivänä. Nyt kuitenkin mulla toissapäivänä tuli tositosi vähän verta alapäästä ja huomasin tän vessassa pyyhkiessä ja luulin, että menkat alkoi. Mutta eipä alkanutkaan. Ja tänään oli sama. Tuli tippa verta ja siihen se jäi. Yleensä mulla alkaa rintojen arkuus yms menkkaoireet viikkoa ennen ja nyt ei oo tullut mitään ja tuntuu ettei koko menkkoja ole edes tulossa, vaikka kohta niiden kuuluisi alkaa. Tuo pieni verenvuoto sai mut epäilemään, että voinkohan olla raskaana, mutta toisaalta tän yhdynnän aikana mulla oli menkat.

Ja tiedän, ettette te sitä tiedä ja kävin ostamassa jo raskaustestin, mutta en vielä uskalla sitä tehdä, vaan odotan nyt ainakin sen viikon. Mut mitä te sanoisitte, onko aihetta edes pelätä raskautta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa ensimmäisenä vuotopäivänä.

Vierailija
2/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, kaikkihan on mahdollista, mutta todennäköisyys eikös kuitenkin ole jotain 99.99 prosentin luokkaa? Voinko tehdä tuon testin siis jo 13pv vai odottelenko myöhempään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilcoxin tutkimuksen mukaan ei kuitenkaan ole luottamista siihen, että munasolu irtoaa juuri kuukautiskierron puolivälissä. Itse asiassa vain 30 %:lla tutkimukseen osallistuneista naisista tapahtui näin. Kierroissa oli niin paljon epäsäännöllisyyttä, että tutkijoiden laskelmien mukaan naisilla on 1-6 % riski tulla raskaaksi oltuaan yhdynnässä sinä päivänä, jolloin kuukautisten pitäisi alkaa. Tätä päivää on pidetty yhtenä turvallisimmista, jos raskautta halutaan välttää.

Vierailija
4/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on toi prosenttikin onneksi noin pieni! Pelottaa niin kamalasti etten jaksais odottaa tota testiä :/

Vierailija
5/7 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti auttakaa ja kertokaa jotain mitä tiedätte! En voi edes nukkua kun pelottaa niin paljon. Tänään vasta alotin tän stresaamisen ja tuntuu etten voisi millään enää odottaa sitä puoltatoista viikkoa että saisin tehtyä testin.

Luin netistä juttuja ja monella on ollut tuota vähäistä verivuotoa, mutta mulla se tosiaan on ollu nii vähäistä ettei tule edes siteeseen ja nuokin oli vaan kahdella kerralla ei jatkuvaa. Samoin mulla on ollu ummetusta ja vatsa tuntuu turvonneelta, tai sitten vaan kuvittelen ton turvotuksen.

Vierailija
6/7 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee se testi, mitä sä täällä itket?

Vierailija
7/7 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä testiä ei voi vielä tehdä! Tuolla se kaapissa odottaa :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi