Meidän suhde perustuu siihen, että kuuntelen kun nainen pölöttää omista asioistaan
tai luen viestejä kun nainen pölöttää omista asioistaan. Meillä on usein ihan kivaa yhdessä, seksi sujuu hyvin ja harrastetaankin asioita yhdessä, mutta ainakin 80% ajasta menee niin, että naista ei voisi vähempää kiinnostaa mun asiani.
Onko tällä suhteella tulevaisuutta? Tämä taitaa olla vaan aika yleinen kuvio suhteissa, joissa mies ei ole mikään 5/5 chad. Ilmeisesti suurin osa naisista ei vaan ole millään tavalla kiinnostuneita tavismiehen asioista, ei edes vaikka nainen olisi itsekin ihan tavis.
Kommentit (31)
Tulevaisuus on siinä että seksi ja yhtenäiset harrastukset pikkuhiljaa jäävät eivätkä asiasi kiinnosta naista sitäkään vähää. Pölötys sen sijaan jatkuu. En suosittele.
No ei kuulosta hyvältä. Kuten ei sekään, että käytät jotain incelnetin Chad-termistöä. Myös käsityksesi siitä, mikä on normaalia, ei vastaa todellisuutta.
- Täysijärkinen mies, onnellisessa parisuhteessa täysijärkisen naisen kanssa.
Eikä tavismies ole kiinnostunut tavisnaisen asioista, eli tasoissa olette. Kuten varmaan suuri osa parisuhteista. Meilläkin suhde perustuu siihen, että minä teen ruokaa ja mies kertoo mitä ihmeellisyyksiä on nähnyt youtubessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tavismies ole kiinnostunut tavisnaisen asioista, eli tasoissa olette. Kuten varmaan suuri osa parisuhteista. Meilläkin suhde perustuu siihen, että minä teen ruokaa ja mies kertoo mitä ihmeellisyyksiä on nähnyt youtubessa.
Totta turiset 😆😆 Tutulta kuulostaa
-vaimo
Millainen keskustelija itse olet, vai odotatko hiljaa että vaimo kyselee ja selvittää sinunkin kuulumisesi?
Vierailija kirjoitti:
No ei kuulosta hyvältä. Kuten ei sekään, että käytät jotain incelnetin Chad-termistöä. Myös käsityksesi siitä, mikä on normaalia, ei vastaa todellisuutta.
Ei se mitään incel-sanastoa ole, täysin yleisesti tunnettu sana.
Meillä mies turinoi harrastuksestaan. Minä esitän kuuntelevaa. Hyvin on toiminut, suosittelen 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään incel-sanastoa ole, täysin yleisesti tunnettu sana.
tossa vielä linkki perusteluksi: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Chad%20Thundercock
Vierailija kirjoitti:
Löytyyykö näitä?
Rakastaako hän sinua ja sinä häntä? Jos rakastatte toisianne, kuuntelette toistenne höpinöitä seuraavat jopa 50 vuotta. Kyllä sulla on kuule ap ihan yhtä suuri vastuu teidän parisuhteen tasosta kuin sillä naisellakin. Parisuhteessa ollaan 100% ja 100% mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyyykö näitä?
Löytyy, kun menee välillä näiden internetin likaviemärien ulkopuolelle reaalimaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyyykö näitä?
Kyllä löytyy ja paljonkin. Tosin nämä käyttämäsi termit on ihan vieraita. Nyt kuulen ensimmäistä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuus on siinä että seksi ja yhtenäiset harrastukset pikkuhiljaa jäävät eivätkä asiasi kiinnosta naista sitäkään vähää. Pölötys sen sijaan jatkuu. En suosittele.
Eihän se haittaa, jos suhteessa on edelleen tunteita jäljellä.
Välittää toisesta.
Viihtyy kuitenkin toisen kanssa.
Jokaisessa suhteessa ja liitossa tulee lopulta se tavallinen arki eteen.
Pointti on siitä, että tunnetta on nii paljon., että kestää sen, joskus niin kyllästyttävää arjenkin.
Olin ihan kiinnostunut ja myötätuntoinen, kunnes tuo Chad-läppä tuli sieltä.
Kuulostaa siltä, että jos haluat kertoa myös omia asioitasi, siitä pitää sinun kertoa myös tälle kohdehenkilölle. Vinkki: avaa suusi (muuten sinua v tuttaa vuosi vuodelta enemmän).
Hyvä aloitus ap. Suoraa puhetta mieheltä.
Huomaan noita vikoja itsestäni. Mies kuuntelee minua, ja esittää kysymyksiä, kun selitän jotain.
Jäin miettimään miten usein kysyn mieheltäni: Millanen työpäivä sulla oli?
Kun hän tulee harrastuksesta en koskaan kysy: kumpi voitti tennispelin.
Tai muuta vastaava, mutta itse olen syvästi loukkasntunut, jos mies ei ole kiinnostunut minun asioista.
Laita sille suukapula ja mökötä hiljaa. Hiljaisuutta sinä kaipaat, etkä kuulevaa korvaa.