Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin blogistin ulkonäköä :0

Vierailija
07.08.2012 |

Näin viikonloppuna sattumalta erään lastenvaateblogistin (lapsista tunnistin), jota olin mielikuvissani pitänyt trendikkäänä ja itsestään huolehtivana.

Hän olikin ylipainoinen, huonoryhtinen ja -hiuksinen av-mamman prototyyppi. Hieman kyllä yllätyin.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille vain tuntuu tuo haukkuminen olevan helpompaa. :/

Vierailija
42/60 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, trendikäs äiti merkkilaukkuineen.

Pitkä komea mies.

2 kuvankaunista tyttöä kauniissa (merkki)vaatteissaan.

Ja tietenkin valkoinen minimalistinen koti!

Mutta mulla ei ole aikaa pitää blogia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa tällä hetkellä paljonkaan itseeni panostaa, se on totta. Ennen lapsia kyllä jaksoin, mutta lasten jälkeen se on tuntunut toisarvoiselta. Lapsia sen sijaan on mukava vaatettaa.

Vierailija
44/60 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen yhden entisen mallin blogi on suosikkini, tyylitajuinen ja fiksu, kirjoittaa sujuvaa tekstiä.

Vierailija
45/60 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anana pukeutuu saman tyylisesti, kuin lapsensakin, eli "juppisporttisesti ripauksella hippiä". Esim. pellavahousujan ja tennareita. Tykkään.

On paljon kauniita bloggareita, ja usein juuri he esittelevätkin itseään. Esim. Uuden kuun Emilia, Kotirouva Lontoossa, Saaristokin voisi ulkonäkönsä puolesta esitellä itseään, Kaunis pieni elämä, Lilou ymym.

Vierailija
46/60 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen yhden entisen mallin blogi on suosikkini, tyylitajuinen ja fiksu, kirjoittaa sujuvaa tekstiä.

Vierailija
47/60 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luet blogia niin tiedät kyllä kenestä on kyse. Noin nelikymppinen bloggaaja.

Vierailija
48/60 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luet blogia niin tiedät kyllä kenestä on kyse. Noin nelikymppinen bloggaaja.

Taidanpa arvata kuka on kyseessä. En tiennyt olevan entinen malli vaikka sopii kuvaan.

Vierailija
49/60 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä tässä jo painaa ja maan vetovoima alkaa vaikuttaa naamaan. Minkäs teet. Meikillä saa toki pienen ihmeen aikaan, mutta ihan aina ei vaan pysty freesinä ja laitettuna näyttäytymään.

Onneksi minulla on pienet suloiset ja rakkaat lapseni. Ei ole aikaa murehtia oman naamansa tilaa. Tai se unohtuu kun saa lapselta rutistuksen ja hellän suukon poskelle. Silloin ne omat kasvot ovat parhaat kasvot:)

Vierailija
50/60 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä varmasti tarkoitetaan gant-huppareiden kuningatarta, eevan ja aatamin äitiä Siniä.

Vierailija
51/60 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän A koskaan kuvaa itseään blogiin

Eikä lainkaan elähtänyt vaan tosi trendy-trendy.

Vierailija
52/60 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se sama kuin persoona? Miettikää ihmiset tarkkaan miten tuomitsette ihmisiä. Se kostautuu.

Vierailija
53/60 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole sama kuin persoona, mutta väittäisin että näitä kahta ei voi erottaa toisistaan. Ulkonäköön heijastuu se mitä on sisällä ja sama toisinpäin.

Näin itsekin kerran (yhden jo lopettaneen) blogistin ja pakko sanoa, että järkytyin kuinka ylipainoinen hän oli. No, se on toki jokaisen oma asia mutta luulisi niin suuren ylipainon haittaavan jo arkea kun hoitaa pieniä lapsia. Ja toisaalta, juuri sehän voi olla syynä "pakkomielteeseen" kauniisiin lastenvaatteisiin kun ei voi omiin vaatteisiin samalla tavoin panostaa.

En kyttää ketään blogisteja, mutta minulla on hyvä kasvomuisti ja kyllä tunnistan blogeista tutut lapset jos sellaisia näen. Minusta on raukkamaista käyttää lasten kuvia blogeihin varsinkin jos omaa naamaa ei paljasta. Monet blogistit ovat tehneet sen viisaan valinnan, että lastensa kuvia eivät näytä (ainakaan kasvoja).

onko se sama kuin persoona? Miettikää ihmiset tarkkaan miten tuomitsette ihmisiä. Se kostautuu.

Vierailija
54/60 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saisi pukea lapsia kauniisti jos on ylipainoinen itse?

Ja kyllä tuo kyttääminen ja raportointi aika pakkomielteiseltä vaikuttaa joillain. Tosin en seuraakaan blogeja niin tarkkaan että tunnistaisin blogisteja tai jos tunnistaisin tuskin tulisin tänne raportoimaan. :D

Vierailija
55/60 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut blogistista, jolla on kaksi tyttöä ja yksi poika, niin taidat puhua minusta.

Vierailija
56/60 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/60 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku pukee lapsensa nätisti, mutta on itse ruma ja lihva mamma! Mihin tää maailma on menossa?? Minen jaksa tätä enää! Kaik on mänt. Mihinkään ei voi enää luottaa vaan bloggarikin voi olla ihan minkä näköinen vaan. :(

Vierailija
58/60 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku pukee lapsensa nätisti, mutta on itse ruma ja lihva mamma! Mihin tää maailma on menossa?? Minen jaksa tätä enää! Kaik on mänt. Mihinkään ei voi enää luottaa vaan bloggarikin voi olla ihan minkä näköinen vaan. :(

Pyydän nöyrimmin anteeksi ulkoista olemustani. Nytkin aion lähteä hierontaan tuulipuvussa ja tukka paskaisena, mutta lupaan tsempata jatkossa!

Vierailija
59/60 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisi lihava ja ruma?

Vierailija
60/60 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisi lihava ja ruma?

Kukaan ei rumuudelleen mitään voi, mutta siisti ulkonäkö on aina plussaa. Miehetkin tykkää, myös omasi:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän