Prada Candy -hajuveden käyttäjät: Apua!
Ostin tuota 30ml pullon (EDP). Testerinä oli isompi pullo, jonka korkissa oli reikä, josta hajuvesi tuli ulos.
Tää on nyt tosi noloa, en osaa käyttää tätä ostamaani pulloa :( Miten ihmeessä tästä saa hajuvettä ulos???! Olen yrittänyt painaa, kääntää, vääntää, nostaa, eikä mikään auta. Missään ei näy reikää, eikä korkki aukene.
Pitääkö lähteä takaisin kauppaan ja pyytää käyttöohjeet?
Kommentit (5)
mallisessa pullon päällä olevassa (musta ja kullanvärinen reunus) niin siinä on reikä. Pullossa ei korkkia ole elikkä se reikä on aina esillä. Kuullostaa aika höhlältä. Toivottavasti ymmärrät.
Kiitos vastauksista!
Miten kovaa korkkia uskaltaa painaa? Se ei nääs hievahdakaan alaspäin. Ja painoin aika kovaa.
ihan normaalisti kun painaa(ellei oo rikki)
Kannattaa näköjään googlettaa vähän enemmän.
Tässä pullossa onkin erilainen "suihkunokka" Koko pullon yläosa on korkkia. Piti vain nostaa korkki pois sen pinkin Prada logo -rinkulan kohdalta.
Mä nimittäin kokeilin tuota joskus talvella, ja sain suihkaisun suoraan nenääni! Se sitten tuoksuikin mukavan reippaasti pidemmän aikaa. ;)
Eli mä kuvittelisin, että sitä korkkiosaa vain painetaan jotenkin koska sain suihkaisun suoraan nenääni.. Sori, en osaa auttaa sen paremmin.