Elokuu alkanut. Miten teillä käy kauppa Huutiksessa? Onko vilkastunut?
Heinäkuu oli omalla kohdallani todella hiljaista. Muutama hassu tuote meni kaupaksi n. kerran viikossa.
En ole aktiivimyyjä mutta tavarasta pitäisi päästä eroon. Onko toiveita, että kauppa vilkastuu elokuun myötä?
Myynnissä leluja, lastenvaatteita ja kodin tavaroita, astioita yms.
Kommentit (11)
Myyn järkevällä hinnalla hyväkuntoista. Viikossa myyty 10 vaatetta.
Mulla on mennyt keväästä alkaen ihan tasaiseen tahtiin 0-2 kauppaa viikossa, talvella oli hiljasempaa.
Automaattiuusinnoilla annan ilmoitusten roikkua niin pitkään että myy.
Juhannukseen mennessä meni parhaat toppavaatteet.
Tänään tulikin elämäni paras huutistili, menneen satanen 2 kaupasta (hyväkuntoinen vaatesetti ja lasten vuodetekstiilejä). Aikusten vaatteet ei liiku.
lähinnä lastenvaatteita huudan. Jostain syystä lähtöhinnat ovat olleet viime aikoina aika kovia, monta huutoa olen siksi jättänyt tekemättä..
Ja lasten talvivaatteet ja talvikengät menee nyt ainakin mulla kaupaks hyvin.Jopa kilpailua syntynyt.
Ja lasten talvivaatteet ja talvikengät menee nyt ainakin mulla kaupaks hyvin.Jopa kilpailua syntynyt.
Laskin juuri että nyt jo myyty 25 kohdetta ja huutoja 15 kohteessa. Lähinnä lastenvaatteita myynnissä. Hyväkuntoisia kohtuu hinnalla.
Tosi hyvin on kauppa käynyt, en voi muuta sanoa. Olen tyytyväinen. Heinäkuussa en itsekään paljon vieraillut huuto.netissä ja taisin pari ostosta tehdä. Yleensä kuitenkin ostan pari kohdetta viikossa.
myynti.
jotain halpoja lastenvaatteita ja sitten vielä pakkaat ja lähetät.
heittäisit roskiin niin pääsisit helpommalla. miksi tuhlata aikaa paskojen kanssa.
tähän mennessä siis. Eli on kauppa vilkastunut. Koko heinäkuussa sain saman summan eli vois olettaa et elokuussa tulis kolmisen sataa euroa kasaan.
Kokemukseni mukaan (4 vuotta olen myynyt aktiivisesti) heinakuu on aina hiljainen. Elo- ja syyskuu parhaita kuukausia myydä. Joulun aika jälleen hiljaista kuten myös sen jälkeen, koska kaupassa on alemyynnit.
Myös maaliskuu on hyvää aikaa myydä.
Itse laitan kaiken mahdollisen huuto.nettiin eikä ole jäänyt myymättä. Hinta/laatu pitää olla kohdallaan.
Tällä viikolla olen myynyt lähes 700 euron edestä lastenhoitotavaraa ja -vaatetta, tosin tuossa on yksi iso vaunukauppa mukana ja sitten kuutisen pienempää.