Hämmästyksekseni tulin raskaaksi "omin toimin", nyt huono omatunto ja tekis mieli kertoa miehelle
Meillä tilanne, että mies ei ole vielä ollut valmis lapseen, mutta sanoi,ettei vahinko haittaa, "ehkäisynä" ollut jo pari vuotta keskeytetty yhdyntä, enkä ole tullut raskaaksi vaikka olen toivonut. Luin sitten netistä jonkun höpsön "ohjeen", missä käskettiin truutata ruiskulla masulle ruiskitut siemenet itse sisälleen ovisaikaan.. Ikäänkuin vitsillä tein sen, hetkeäkään en uskonut oikeesti raskautuvani, mutta nythän se plussa pärähti! Mies otti asian hyvin, ja uskoo, että tämä vaava on nyt "meille tarkoitettu".. Mulla kamala olo, luottaa muhun, haluisin kertoa mitä tein, mutta pelottaa :(
Kommentit (76)
muutenkin niin epävarma keino, että kuka sitä viitsii käyttää..
muutenkin niin epävarma keino, että kuka sitä viitsii käyttää..
Luulen että sitä käyttää just ne (=ME :) joille raskaus ei ole mikään katastrofi.
keskeytettyä yhdyntää ja kertaakaan en ole rakautunut. Paitsi aina halutessamme eli 5 krt.
Nyt ei enä lapsia enempää haluta joten mies on steriloitu.
Mun ajatukset siis keskeytetystä yhdynnästä ovat että kumpaakaan ei kauheasti haittaa jos lapsi tulee vaikkei sitä varsinaisesti suunnitella just nyt.
Uskon myös että keskeytetystä yhdynnästä on erittäin epätodennäköistä tulla raskaaksi.
Mitäs jos miehetkin huijaa??? Laukeavat sisään vaikka on mukamas keskeytetty yhdyntä?
Ei kukaan joka ei todellakaan halua lasta käytä noin epämääräistä ehkäisyä.
Eli onne ap:lle ja miehelleen tulevasta lapsesta.
Ja et todellakaan kerro tempustasi!!! Jotkut asiat vaan on parasta pitää omana tietonaan! Eli et kerro edes kenellekkään kaverille.
Jos asia painaa mieltäsi, tottakai sen kerrot! Jos sinulla tulee tunne että olet tehnyt ehkä jotain väärää tai että sinun pitäisi kertoa siitä miehellesi.. niin kerro! Teillä kuitenkin ollut ehkäisynä vaan keskeytetty yhdyntä ja miehesi sanonut, ettei vahinko haittaa. Mikä on kamalinta mitä voi tapahtua? Jos et täydellisen pöpipään kanssa ole päättänyt elämääsi elää niin kyllä hän ymmärtää.. ainakin loppujen lopuksi! :) REHELLISYYS on joka suhteen perusta. Mielestäni et mitään pahaa pahaa silti tehnyt, kun ehkäisykin oli mitä oli.
edes mahdollista tuollainen truuttailu ja siitä raskaaksi tuleminen?
aika säälittävää jos pitää lapsi laittaa alulle salaa ruiskulla ja vatsalle runkatulla mällillä. Ei voi kyllä kuin sääliä sitä lapsiraukkaa ja isäksi huijattua miestä.
Jos ei jompi kumpi ole valmis lapseen, tai muutenkin haluaa elämältä IHAN eri asioita, niin mikä ihme siinä on että pitää roikkua väkisin, tehdä salaa lapsia ja kiristää, uhkailla ja lahjoa toista puolta toteuttamaan omia toiveita.
Eikö olisi helpompaa kun seurustelisi ihmisen kanssa jolla on SAMAT suunnitelmat perheen ja tulevaisuuden suhteen?
Oikealla vahingolle ei voi mitään. Siis jos ehkäisy oikeasti pettää. Mutta se, että huijataan ehkäisyllä on sellainen teko, ettei kukaan mies ansaitse semmoista.
Ja luulisi tämän palstan naisten tajuavan, että raskaaksi voi tulla vain ovulaation aikaan. Keskeytetty yhdyntä toimii siis muina aikoina.
Se, että käytetään keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona on sitten taas oma lukunsa. Mutta se että ruutataan ne tavarat ruiskulla sisään kertoo kyllä ap:n itsekkyydestä. Säälin miestäsi ja tulevaa lasta.
Ei spermaa tule noin paljoa, eikä sitä ruiskullakaan saa kerättyä noin paljoa.
Ja emme ole wt-porukkaa, mutta meillä keskeytetty yhdyntä on toiminut ehkäisynä jo kuusi vuotta.
Itsekin samanlaisessa elämäntilanteessa kyseinen "keino" on käynyt mielessä. Oma moraalini ei vain kykene siihen, ei sitten millään. jotenkin haluan, että kun lapsi joskus saa alkunsa, se tapahtuu oikeasti rakastelun aikana niin, että mies oikeasti laukeaa sisääni ja tilanne on sillä tavalla ainutlaatuinen ja lapsi saa alkunsa tuollaisessa ns. rakkaushetkessä, ei niin, että minä salaa jossain kalseassa kylpyhuoneessa itse tungen spermaa sisälleni...se tuntuu vain niin...no ei yhtään romanttiselta ja taianomaiselta.
Itse en myöskään voisi elää sen kanssa, että olisin tehnyt jotain tuollaista mieheni selän takana. Haluan, että se on yhteinen päätös.
vaik en uskonut.
Ton jälkeen vielä nostin jalat kattoon ja runkkasin itelleni orkun "ohjeiden mukaan" jotta siittiöt pääsi syvemmälle :(
ap
Kyllä toi on ihan selkeä ennalta suunniteltu petos. Ei mikään vitsi eikä päähänpisto. Surullista :(
Tiedän että vanha keskustelu, mutta pakko päästä purkamaan..
Mies ei halua vielä yrittää lasta mutta tiedostaa mahdollisuudet vahinkoon. Eka mentiin4 vuotta keskeytetyllä ja mulla vauvakuume vaan tuli vahvemmaksi ja vahvemmaksi.
Sitten viime syksynä yhteistuumin aloimme laskea varmoja päiviä ja niinä epävarmoina menimme keskeytetyllä. Toivoin että nyt tulisin sitten vahingossa raskaaksi mutta ei...
Suoraan sanoen ärsytti ja harmitti tilanne ja vauvakuumehöyryissäni sitten pruuttasin apteeksi lääkeruiskulla lastit sisääni ja en kuvitellut että heti tärppäis mut nyt kävi näin...
Onhan se voinut niistä varmoistakin päivistä mut toisaalta ne päivät toimivat hyvin ja nyt heti ku kokeilin ruiskuttaa niin pamahdin paksuksi...
Olen nyt raskausviikolla 10 ja mulla on niin huono omatunto tästä. Mutta järki sanoo ettei miehelle tule tästá kertoa. Nää on niitä juttuja jotka pitää viedä hautaan...
Toisaalta lohduttelen itseäni sillä että ehkä mä tulin raskaaksi ihan niistä varmoista päivistä.
Miten te saatte sen sperman käsiinne? Meillä mies truuttaa ne käteensä tai alushousuihinsa. Miten saan spermat sieltä lattialle heitetyistä alushousuista sisääni? Pitäisikö odottaa että mies nukahtaa ja napata hiljaa ne alushousut ja työnnellä niitä märkiä kohtia emättimeen? Ei siittiöt taida olla enää hengissä? Kauanko siittiöt elää kankaalla?
Vaikeaa... Meillä on ollut monta kuukautta jo keskeytetty mutta en tule raskaaksi :`(
Jos mies on iloinen raskaudesta, et missään nimessä kerro. Uskottelet itsellesi, että tulit raskaaksi normikeinoin ja koitat unohtaa koko jutun. Kun lapsi on maailmassa, ei sitä mieti millon se on siitetty, ainakaan itse en. Onnea matkaan, lapsella on nyt äiti ja isä jotka haluavat pitää sen ja se on ainut mikä merkitsee.
Joo siis oikeesti. Minkälainen parisuhde voi olla, jos ei voi suoraan sanoa, että nyt laitetaan se pulla uuniin. Oikeesti.
Miten kukaan pystyy käyttämään keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona - siis eikö koskaan tee mieli tehdä seksiä loppuun kunnolla, oikein?
Mulla ainakin jää orgasmi vajaaksi jos ei ole mulkku mun sisällä silloin, ei tunnu samalta. Samaa sanoo mieheni, että muukin käy, mutta ei ole töh aito oikea orgasmi.