Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmästyksekseni tulin raskaaksi "omin toimin", nyt huono omatunto ja tekis mieli kertoa miehelle

Vierailija
07.08.2012 |

Meillä tilanne, että mies ei ole vielä ollut valmis lapseen, mutta sanoi,ettei vahinko haittaa, "ehkäisynä" ollut jo pari vuotta keskeytetty yhdyntä, enkä ole tullut raskaaksi vaikka olen toivonut. Luin sitten netistä jonkun höpsön "ohjeen", missä käskettiin truutata ruiskulla masulle ruiskitut siemenet itse sisälleen ovisaikaan.. Ikäänkuin vitsillä tein sen, hetkeäkään en uskonut oikeesti raskautuvani, mutta nythän se plussa pärähti! Mies otti asian hyvin, ja uskoo, että tämä vaava on nyt "meille tarkoitettu".. Mulla kamala olo, luottaa muhun, haluisin kertoa mitä tein, mutta pelottaa :(

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies yrittää lasta ja minä käyn aina vessassa ruiskulla imaisemassa kaiken pois.

Vierailija
62/76 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:12"]

Miten te saatte sen sperman käsiinne? Meillä mies truuttaa ne käteensä tai alushousuihinsa. Miten saan spermat sieltä lattialle heitetyistä alushousuista sisääni? Pitäisikö odottaa että mies nukahtaa ja napata hiljaa ne alushousut ja työnnellä niitä märkiä kohtia emättimeen? Ei siittiöt taida olla enää hengissä? Kauanko siittiöt elää kankaalla?

Vaikeaa... Meillä on ollut monta kuukautta jo keskeytetty mutta en tule raskaaksi :`(

[/quote]

Aika usein mieheni haluaa laueta mun rinnoille tai pepulle tai mahalle. Usein myös itse hoitelen miehen keskeytetyn yhdynnän lopuksi eli suuseksiä tai käsipeliä ja siitä juoksin nopeasti vessaan puhdistamaan itseäni. Vessassa oli ruisku valmiina laatikossa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha xD

meillä ei onnistu :(

t. alushousutruuttaajan vaimo

Vierailija
64/76 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin tyhmiä eukkoja. Ihan oikeasti, huijata itsensä raskaaksi jos toinen ei ole valmis, toivottavasti miehennekin huijaa hyppimällä vieraissa ja muuta mukavaa.

Raskaaksi hankkiutuminen salaa on alhaisempaa kuin vieraissa hyppiminen. Miksi se on niin vaikea ymmärtää, jos toinen ei ole valmis isäksi? Teillä ei paskan vertaa kiinnosta puolisonne toiveet ja tahto, ei minkäänlaista kunnioitusta toista kohtaan?

Todellakin kertoisin. Ei vahvasti mene jos luottamuksen kanssa leikitään noin suurella asialla. Tämä av-mammojen säälittävyys löysi jälleen uuden ulottuvuuden. Ruiskulla spermat sisään ovulaation aikaan, aikuiset ihmiset.. kuvottavaa. Toivottavasti asia edes painaa mieltä ja muistatte asian aina kun katsotte peiliin.

Miksi teillä on mielestänne oikeus moiseen?

Vierailija
65/76 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskeytetty käytössä 5 vuotta ilman yhtäkään "vahinkoa", kun lapsen halusimme niin kerrasta tärppäsi. Ei se niin kovin epäluotettava ainakaan meillä ole ollut, veikkaan että ap on kyllä tästä raskaudesta vastuussa. Mun mielestä moraaliton teko. En missään nimessä kertoisi miehelle, se voisi vaikuttaa siihen millä mielellä mies nyt odottaa lasta ja suhtautuu raskauteen.
Itse olen meillä ollut se joka ei halua lasta (olen nainen). Mies odotti kärsivällisesti 3 vuotta js haaveili lapsesta. Jos minut olisi siihen pakotettu se olisi tuntunut suurimmalta rikokselta ikinä, en ymmärrä miten naisten on niin vaikeaa kunnioittaa miehiä tässä asiassa. Oikein puistattaa.

Vierailija
66/76 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2012 klo 14:34"]

Mites tämä nyt menee? Kuinka kauan siittiöt säilyvät siinä mahalla? Kuinka pian ne tuupattiin sisuksiin? Jotenkin tuntuu että vahinko on tapahtunut muuten.

[/quote]

Ap:lla raskautui niistä keskeytetyistä yhdynnöistä, jokainen on varmasti kuullut touhutipoista. Tämä on taas niitä legendajuttuja, että hän ruiskutti mahan päällä olleet siemennesteet sisäänsä ja kas, siitä raskaus sai alkunsa. Jokainen vähänkin fiksumpi tietää, että siittiöt kuolevat melkein samantien eli eivät ne siittiöt enää mitään eläviä ole, kun hiippailee vessaan, alkaa ruiskulla niitä ottamaan ja sen jälkeen suihkimaan itseensä. Suurin osa palstailijoista on niin tyhmiä, että kokeilevat kotona samaa..

Vierailija
67/76 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lähtee pesulle aika pian orkkujen jälkeen. Otin suihin, enkä nielly. Kun mies lähti, otin spermat suusta käteen, työnsin pimppaani ja runkkasin orkut. 

Vierailija
68/76 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren luokan petos omaa puolisoa kohtaan. Surullista kyllä.

Jos halut ja tarpeet eivät kohtaa, silloin tehdään kompromissi tai jatketaan eri teille. Ei petetä toista pakottamalla oma tahto läpi salaa. Voiko olla mitään ITSEKKÄÄMPÄÄ ja säälittävämpää? Ei oman miehen eikä mahdollisen tulevan lapsen paras kiinnosta? Vain oma tahto? Minäminäminä.

Vierailija
69/76 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2012 klo 14:45"]

Tämä on yksi niistä. Ehkä mies on odottanut että sieltä tulee joku sitkas siittiö joka oikeasti haluaa tulla lapseksenne, ja uskoo nyt että näin on käynyt.

Lisäksi sperma menee "käyttökelvottomaksi" aika nopeasti.

Mutta ruman tempun ap teki.

[/quote]

Jos nainen olisi ollut se joka ei halua, muttei vahinkoa vastaankaan olisi ja mies pistelisi kortsuihin reikiä, niin vieläkö olisit sitä mieltä ettei kannata kertoa? 

Vierailija
70/76 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2012 klo 16:34"]

Miten kukaan pystyy käyttämään keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona - siis eikö koskaan tee mieli tehdä seksiä loppuun kunnolla, oikein?
Mulla ainakin jää orgasmi vajaaksi jos ei ole mulkku mun sisällä silloin, ei tunnu samalta. Samaa sanoo mieheni, että muukin käy, mutta ei ole töh aito oikea orgasmi.

[/quote]

Käytin miehen kanssa alkuun 6kk ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää. Menkkojen aikana sai laueta sisään. Ja harvoin se orgasmi tulee samaan aikaan kun miehellä. Eka se odotti että mä saan orgasmin ja vasta myöhemmin ruikki spermat mahalle :D

Vierailija
71/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
72/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut valopäät täällä moralisoivat miehen tahdon kunnioittamisesta. Ymmärtäkää se, että jos ehkäisynä on yhdynnän keskeytys, mitään kovin kielteistä asennetta lapsen tuloon ei voi olla. Keskeytetyssä yhdynnässä on AINA raskauden mahdollisuus.

Vierailija
73/76 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jompi kumpi ole valmis lapseen, tai muutenkin haluaa elämältä IHAN eri asioita, niin mikä ihme siinä on että pitää roikkua väkisin, tehdä salaa lapsia ja kiristää, uhkailla ja lahjoa toista puolta toteuttamaan omia toiveita.

Eikö olisi helpompaa kun seurustelisi ihmisen kanssa jolla on SAMAT suunnitelmat perheen ja tulevaisuuden suhteen?

mutta kun näin toimit, ap, myöskin elät tekosi kanssa. Onneksi mies ON lapsesta iloinen.

Itsekästä touhua tuollainen ajatellen sitä että jos mies ei lasta todellakaan halua. Lapsihan siitä viime kädessä kärsii.

Vierailija
74/76 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ollut ehkäisynä keskeytetty yhdyntä, niin todennäköisemmin olet tullut raskaaksi nimenomaan yhdynnässä, kuin tällä "keinosiemennyksellä". Olette koko ajan tienneet ettei menetelmä ole läheskään varma.

Onnea vaan!

Vierailija
75/76 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ollut ehkäisynä keskeytetty yhdyntä, niin todennäköisemmin olet tullut raskaaksi nimenomaan yhdynnässä, kuin tällä "keinosiemennyksellä". Olette koko ajan tienneet ettei menetelmä ole läheskään varma.

Onnea vaan!

No aivan varmasti on tullut raskaaksi tuolla keinosiemennyksellä kun se on ovisaikaan nimenomaan tapahtunut ja keskeytetty on toiminut tähänkin asti!!!! Aivan typerää väittää muuta... Meilläkin on keskeytetty toiminut jo yli 7 vuotta. Kaksi lasta ollaan välissä saatu ja molemmat tärpänneet HETI KERRASTA kun on haluttu (ja päästelty siis loppuun asti). Eli kyllä keskeytetty toimii jos se oikein tehdään.

Voi hemmetti mikä tilanne ap:llä. Itse en pystyisi olemaan jos olisin tuollaisen teon tehnyt. Olisi varmaan pakko kertoa ihan vain oman mielenrauhan vuoksi. En pystyisi vuosia elämään tuollainen kontollani.

Vierailija
76/76 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että mies käytti kerran peniksen sisällä noin 5 sekunttia... ei oltu edes päästy vielä kunnolla hommiin. Lääkäriltäkin kysyin, että voiko todella olla mahdollista. Kyllä voi. :-)

Seuraavaa lasta tehtiinkin sitten vähän pidempään.

Varmasti on kyse myös äidin iästä. Mitä nuorempi, sitä herkemmin tulee raskaaksi. Itse en em. kokemuksesta johtuen ole luottanut keskeytettyyn yhdyntään (enkä edes kondomiin). Järeemmillä aseilla on menty silloin kun ei ole ollut tarkoitus raskautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan