Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko horoskooppeihin ??

Vierailija
07.08.2012 |

Siis minä ihmettelen aina sitä, että joku voi todellakin uskoa horoskooppeihin. Enkä tarkoita nyt jonkun naistenlehtien toimittajien laatiamaa horoskooppeja vaan niitä jotka muka laaditaan henkilökohtaisesti ja suurella ammattitaidolla.

1) Maailmassa syntyy samalla hetkellä satojatuhansia vauvoja, onko näillä kaikilla samanlainen luonne tai joku muu yhdistävä tekijä, mikä johtuu tähtikartasta tai syntymähetkestä?

2) Horoskoopit on laadittu aina niin ympäripyöreiksi, että ne sopivat melkein mihin tahansa elämän tilanteeseen. Jokainen meistä voi olla hauska, huumorintajuinen, vilkas, ujo, salaperäinen, voimakastahtoinen, epäröivä, seurallinen, erakko, tulinen, mieto, kiinnostava, taiteellinen jne.. Jos otetaan yksittäinen asia ja sitä tarkastellaan asiaa halutulla tavalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppi tiesi, että käyn tänään foorumilla, sillä tämä oli tosi salaperäistä.

Vierailija
2/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujuttakaa jonkun horoskooppimerkin ennusteeseen tämä palsta niin johan alkaa usko horoskooppeihin kohentua.

"Kauriiden kannattaa syyskuussa välttää av-palstaa ja keskittyä elämässään rakentavampiin asioihin."

Horoskooppi tiesi, että käyn tänään foorumilla, sillä tämä oli tosi salaperäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penn & Tellerin astrologia -jakso vaan vahvisti käsitystäni.

Vierailija
4/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on ihanaa, kun iltiksestä voi lukea, mitä mulle tapahtuu. Muutenkin voi elää luottavaisin mielin ja tietää, että tähtien asennosta kaikki johtuu.

Vierailija
5/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa tosiaan syntyy satojatuhansia vauvoja samalla hetkellä, mutta planeetat eivät ole samassa kohdassa esim. Helsingissä ja Melbournessa.:)

Itse olen tilannut henkilökohtaisen horoskoopin hupimielellä ja yllätyin aikalailla sen saatuani. Luonteeni kuvauksesta tunnistin itseni niin hyvässä kuin pahassakin, ja näin äkkiseltään sanottuna tämä on auttanut itsetuntemuksessa ja oman käytöksen kehittämisessä. Kaikkea ei voi selittää planeettojen asennolla tietyllä hetkellä, mutta perusluonne ja luontaiset toimintatavat sieltä kyllä nousivat hyvin esille.

Toinen yllättävä seikka oli se, kun horoskoopin laatija tulkitsi elämääni lapsuudesta asti ja kaikki horoskoopissa olleet teemat pitivät myös ajallisesti paikkansa. Teemoja ja aikoja ei oltu esitetty ns. ranskalaisin viivoin, vaan hän yksityiskohtaisesti perusteli miksi tulkitsee tämän asian näin. Nappiin meni.

Luen lehtien horoskooppeja naureskellen, mutta tämän tulkinnan saatuani suhtautumiseni muuttui henkilökohtaisesti laadittuihin horoskooppeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä