Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa!!

Vierailija
07.08.2012 |

Voiko menkat jäädä tulematta jos on todettu virtsaputkentulehdus?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulematta.

Vierailija
2/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää tulematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei.

Vierailija
4/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tyhjennys on päällä jo 5päivä menossa. paripäivää sitten tuli iihan pikkasen verta ja nyt pikkareissa on tosivähän ruskeaa limaa. oon stressannt kauheesti viimeset 2kk.. ekan laatan jälkeen tyhjennystä tuli paripäivää ja nyt ei mitään. voiko tuo stressi olla syy? pissatulehduskin todettiin..

ap

Vierailija
5/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tyhjennys on päällä jo 5päivä menossa. paripäivää sitten tuli iihan pikkasen verta ja nyt pikkareissa on tosivähän ruskeaa limaa. oon stressannt kauheesti viimeset 2kk.. ekan laatan jälkeen tyhjennystä tuli paripäivää ja nyt ei mitään. voiko tuo stressi olla syy? pissatulehduskin todettiin..

ap

Vierailija
6/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin esim se että on syönyt tosi huonosti vähän aikaa. Muita syitäkäin on mutta mulla on ollut noi kaksi.

Nou hätä ap, tuskin mistään vakavasta on kyse

Vierailija
7/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin e-pillerit itsessään aiheuttivat sen, että vuodot olivat hyvin niukat tai jäivät kokonaan pois. Oli ihanan huoletonta, vapaata ja menkatonta elämää :)

E-pillereiden lopetuksen jälkeen olen saanut kaksi lasta.

Vierailija
8/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten aloitin liuskan, tyhjennys oli ja verta tuli pari päivää.

alotin toisen liuskan ja nyt tyhjemmys, ei menkkoja.

huomenna meen verikokeeseen etten oo raskaana (en muista jäikö toisella viikolla kahdeksas pilleri ottamatta, hämärästi muistan että söin)

toivon että nega on ja johtuu stressistä

ap

Vierailija
9/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän nyt on :(

ap

Vierailija
10/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tein, näytti negaa..

mutta haluun silti käydä ihan verikokeessa saamassa kunnon tuloksen. jos oon paksuna teen pahaa ittelle. enää en jaksa toista aborttia.

ap

Vierailija
11/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun lopettaa seksin harrastaminen joksikin aikaa?

Vierailija
12/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nuorena kans jäi kuukautiset tulematta kun pelkäsin olevani raskaana. Alkoi samantien kun teetin testin ja se näytti miinusta. Usko nyt vaan sen raskaustestin tulos ja ole huoletta.

Vierailija
13/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nuorena kans jäi kuukautiset tulematta kun pelkäsin olevani raskaana. Alkoi samantien kun teetin testin ja se näytti miinusta. Usko nyt vaan sen raskaustestin tulos ja ole huoletta.

stressi on jotain kauheeta ollut vähän aikaa...

kysyin 2farmaseutilta, terkkarilta ja 2kaverilta ja kaikki tuntu sanovan ettei olisi hätää, 2testiä olen tehnyt ja huomenna meen vielä verikokeeseen että saan 100% varman tuloksen.

ap

Vierailija
14/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jatkossa kännykkään piippaamaan muistutus niin et unohda niitä pillereitä.

Vierailija
15/15 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jatkossa kännykkään piippaamaan muistutus niin et unohda niitä pillereitä.

kaikki täsmää tietääkseni ja yhtenä päivänä otin 2pilleriä (siksi koska pelästyin ja pelkäsin että unohdin pillerin)mutta en tajua miksi menkat ei ala, tulee vaan jtn ruskeeta vähäsen

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi