Oletko sinä FB:n huomiohuora? Lähteekö
näppikseltäsi tällaisia otsikoita:
Elämme jännittäviä aikoja :)
Odottavan aika on pitkä!
Huh, aivan uskomatonta tiedossa illaksi!!
Ei voi olla totta! Postipoika toi yllärin!
Kusipäät on kusipäitä!
Ja mitenkään ei näitä asioita voi valaista. Mikä on näiden funktio? Huomio?
Kommentit (22)
yksi kaveri laittaa aina niitä "tänään taas huomattiin että ei ole elämä reilua" ja sitten kymmenen viestiä että mitä? (ei koskaan vastausta)
Mä en kans enää kiinnitä noihin "huomiohuora" ( osuva nimi : D ) avauksiin mitään huomiota. Tosiaan, tyypillistä on, että jatkokysymyksiin ei vastata mitään tai sitten laitetaan hymiö tms.
Ymmärtäisin teineiltä, mutta tuollaisia päivityksiä laittavat todella paljon keski-ikäiset perheenäidit. Noloa.
mutta 38v aikuinen... ei käsitä.
ap
38 v 'aikuinen' joka tuota tekee. Huonosti koulutettu, työtön, elämässään kaikilla aloilla vähän heikosti menestynyt, yksinkertainen ja hieman mielenterveysongelmainen. Niin että en ota noita juttuja kovin tosissani.
Kukaan oikeasti fiksu facebookkaverini, nuori tai vanhempi, ei tuota tee.
On muuten ihan fiksu ja mukava, mutta nuo päivitykset on vaan tosi rasittavia. Olen piilottanut etusivulta.
esim. että mikä jännittää, niin huomiohuora vastaa: Kirjoitan sulle kohta yv:n.
Eikö voisi jo heti kirjoittaa sen yv:n?
Vai oikein huomiohuora? On sulla murheet, kannattaisko avautua vaikka lääkärille, jos et kestä enää?
Vai oikein huomiohuora? On sulla murheet, kannattaisko avautua vaikka lääkärille, jos et kestä enää?
Miksi ette lopeta tiliänne, jos noin kovasti ottaa päähän? Kannattako roikkua netissä tuntikaudet, menkää mieluummin vaikka kävelylle :D
Miksi ette lopeta tiliänne, jos noin kovasti ottaa päähän? Kannattako roikkua netissä tuntikaudet, menkää mieluummin vaikka kävelylle :D
kun yksi tuttu, joka harrastaa tuonkintyyppisiä päivityksiä, oli laittanut päivitykseensä vain "..." eikä kukaan kommentoinut tai tykännyt.. varmaan häntä harmitti. :D
Säälin teitä, jotka otatte sen noin vakavasti :D ja pidän teitä myös todella lapsellisina, jopa lapsellisempina, kuin parjaamanne huomiohuorat.
Muuten, mitä te itse haette/saatte tällä parjaamisella aikaan?
Säälin teitä, jotka otatte sen noin vakavasti :D ja pidän teitä myös todella lapsellisina, jopa lapsellisempina, kuin parjaamanne huomiohuorat.
Muuten, mitä te itse haette/saatte tällä parjaamisella aikaan?
ei luulisi noin naurattavan
on ennemminkin tällaiset:
-miksi kukaan ei ikinä kommentoi mun statuksia
-kommentoi tähän 5 asiaa joista pidät minussa, niin kommentoin sulle takaisin
-jos olet tosi ystäväni, niin *jaa/tykkää/whatever*
-viimeisen päälle laitettu paljastava lähikuva
on ennemminkin tällaiset:
-miksi kukaan ei ikinä kommentoi mun statuksia
-kommentoi tähän 5 asiaa joista pidät minussa, niin kommentoin sulle takaisin
-jos olet tosi ystäväni, niin *jaa/tykkää/whatever*
-viimeisen päälle laitettu paljastava lähikuva
että miksei kukaan kommentoi mun statuksia? Oikeesti :O
Mun etusivulla pyörii tämän tapasta syöpää:
- "ziiz voi vittuuuh oon taas nii kyllästyny tähäki elämää ja siis poikii ja kaikkee varsiqi kaikkii huorii jotka ei niinq voi pitää rumaa turpaasa kii ja jokka niinq varastaa mun jätkät!!!!!!!!!!!!!123456789!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx(((((((((((((((((( -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-.-.- .-.-.- .-.-.-. -.-.-.--.,.n,m.-mlmidkcidsbajkdsakiljenrwetöhjktdögh'äfdxc¨åkjnhidjl"
Ja tätä nerokasta "tulevaisuuden toivo" rataa, johon sitten vastataan että:
- "siis apua mitä o niiq tapahtunu????????+0987654321§???? :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO"
Johon vielä vastataan (jos vastataan):
- "ei mitääää -.-.-.--.-.-.-.-.--.--,-,.-,-,-,-.-.-.-,.-,m--Xdddddddddd_s.f,mgslxhjvn4o2+03"
Tai:
- "chättiiii --------------------->>>> Xdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd"
Joten pakko myöntää että hieman ärsyttää/säälittää tällaset huomiohuorat, mukaanlukien ne jotka pitää facebookkia päiväkirjanaan eli kertoo kaikkein intiimeimmätki asiat, ne jotka yrittää olla "cooleja" esim. kertomalla kuinka heidän keskiarvo on neljä tai kuinka he viettivät viimeyön putkassa. Ja mun kohdalla eniten varmaan ne uskontoonsa (lähinnä kristinuskoon) hurahtaneet hihhulit jotka yrittää pakottaa kaikki uskomaan siihen mihin itekki koska "kaikki muu on saatanasta" ja ihmettelee jotain että miten joku voi olla esimerkiks ateisti eikä tajua mitä ateismi edes on.
Sori pitkä viesti..
Mä en enää edes kysy noilta, mikä on. Minun ei varmaan tarvitse edes tietää statuksen syytä, jos sitä ei voida suoraan kertoa.
on yksi ystävä joka kirjoittelee noin. Eipä jaksa enää edes reakoida niihin. Kun odottaa vaan kysymyksiä, mitä kuka missä milloin?????
yksi kaveri laittaa aina niitä "tänään taas huomattiin että ei ole elämä reilua" ja sitten kymmenen viestiä että mitä? (ei koskaan vastausta)
mut toisaalta ihailen, että jollakulla riittää pokka noin läpinäkyvään huomionhakuun.
Mä en kans enää kiinnitä noihin "huomiohuora" ( osuva nimi : D ) avauksiin mitään huomiota. Tosiaan, tyypillistä on, että jatkokysymyksiin ei vastata mitään tai sitten laitetaan hymiö tms.
Ymmärtäisin teineiltä, mutta tuollaisia päivityksiä laittavat todella paljon keski-ikäiset perheenäidit. Noloa.