Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet hyvännäköinen, joudut aina enemmän riisumaan lääkärissä

Vierailija
07.08.2012 |

En pidä itseäni erityisen hyvännäköisenä, en oikeasti. Olen enemmän nätti, tyttömäinen, vaikka minulla on ikää jo melkein 30 vuotta. Olen vaalea ja vartaloni on normaali.

Olen huomannut käydessäni lääkärissä, että erityisesti keski-ikäiset mieslääkärit haluavat minun aina riisuutuvan, vaikkei siihen minusta olisikaan diagnoosin tekemiseksi tarvetta. Olen miettinyt, mistä se johtuu ja puhunut tästä myös ystävättärieni kanssa. Tulos on selvä: ne, jotka ovat hyvännäköisiä, joutuvat esittelemään itseään ja vartaloaan lääkärissä aina enemmän kuin ne, jotka eivät ehkä ole niin hyvännäköisiä.

Saan tästä todennäköisesti hirveän ryöpyn päälleni, että olen ylimielinen ja että korostan liikaa ulkonäköäni mutta en voinut olla heittämättä tätä asiaa tänne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorvissa kun menin sterilointikonsultointiin ja ymärrettävästi piti riisua alapää sisätutkimusta varten, kyllä sain ihan paidan pitää päällä. Sen jälkeen onkin ollut vaan naislekureita ja riisua on pitänyt vaan tarpeelliset. Eli joko oon susiruma tai ne lekurit on olleet heteroita? Mutta siis kysymykseni: missä nykyään vielä on mieslääkäreitä?

Vierailija
2/11 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis kysymykseni: missä nykyään vielä on mieslääkäreitä?

Kaipa se on enemmän sattumaa, joutuuko mies- vai naislääkärille mutta omalla kohdallani suurin osa lääkäreistä on aina ollut miehiä.

Minulla oli mieslääkäri lukiossa, YTHS:llä, työhöntulotarkastuksissa (niissä kahdessa joissa olen käynyt) ja viimeksi käydessäni näyttämässä ihottumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet on naisia, niin onhan aikuisissa lääkäreissä todella paljon miehiä. 50-kymppisetkin ovat vielä ihan työiässä. Ja siksi toiseksi, kyllä niitä nuoria mieslääkäreitäkin vielä on.

Vierailija
4/11 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta tämä ei menisi siihen, että tässä keskustelussa alettaisiin syyttämään nuoria mieslääkäreitä, niin korostan sitä, että minulla nämä lääkärit ovat todellakin olleet keski-ikäisiä miehiä, noin 40-50 -vuotiaita.

Vierailija
5/11 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten kävin näyttämässä kaulassa olevaa luomeani ja lääkäri pyysi silloinkin että vähentäisin vaatetusta myös alaosasta. Otin hameen ja sukkikset pois.

Anteeksi mutta en päässyt jyvälle tästä...

Vierailija
6/11 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista minkä vaivan takia mutta ei liittynyt mitenkään raskauteen vaan oli tyyliin korvatulehdus. Olin aika tyrmistynyt kun keski-ikäinen mieslääkäri käski riisuutua sisätutkimusta varten. Kysyin sitten jotain että onko tarpeen, miten liittyy tähän kipeeseen korvaan. Lääkäri hämmentyi ja vähän kiusaantuneena ja kiukkuisena sanoi että no ei sitten jos et kerran halua että tutkitaan kunnolla:O

Jäi kyllä aika ikävä olo siitä.

Vierailija
7/11 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

labrakokeisiin.

mitähän tästä pitäisi ajatella :/

Vierailija
8/11 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä nykyään kamalan usein joudu riisumaan lääkärissä. 15 vuotta sitten minulta on verenpainekin mitattu täysin yläosattomissa. Niin että ehkä joidenkin miesten kohdalla sillä voi olla merkitystä.

Vierailija
9/11 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori hemaiseva blondi ja vanha harmaa mummo tulivat yhdessä vastaanottohuoneeseen. Lääkäri kiinnitti katseensa heti blondiin ja sanoi:

- Olkaa hyvä ja riisuutukaa.

Blondi siihen:

- Ei minua mikään vaivaa, tulin vain saattamaan isoäitiäni, hän on kipeänä.

Lääkäri huokaisi pettyneenä ja sanoi mummolle:

- Avatkaa suunne ja sanokaa aaa!

Vierailija
10/11 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ei ankaan tarvitse riisuutua, kun olenn käynyt viime aikoina valittamassa päänsärkyäni, migreeniäni ja ihottumaa käsissäni.

Kun valitin selkäkivuista, mahanseudun epämääräisistä kivuista, ihottumassa reisissä, niin tottakai riisuttiin osa vaatteista.

samoin, jos olen ollut valittamassa flunssan/influenssan aiheuttamaa vaikeutta hengittää, niin toki ovat keuhkoja kuunnelleet.

Vierailija
11/11 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olen käynyt joskus flunssan takia lääkärissä ja silloin on pitänyt paita ottaa pois, mikä on ihan ok.

Kun kävin nykyiseen työhöni liittyvässä työhöntulotarkastuksessa, minun piti riisuutua alusvaatteisilleni.

Pari vuotta sitten kävin näyttämässä kaulassa olevaa luomeani ja lääkäri pyysi silloinkin että vähentäisin vaatetusta myös alaosasta. Otin hameen ja sukkikset pois.

Muutaman kerran olen käynyt vatsakipujen takia lääkärissä ja joka kerta minulle on tehty gynekologinen tutkimus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi