Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asunnon myyminen itse; etuovi parempi kuin oikotie?

Vierailija
07.08.2012 |

Laitoin asuntomme myyntiin ensin oikotielle, kun tällä palstalla niin monet sanoivat että siellä meni kämppä nopeasti kaupaksi. Oli reilun viikon, ja ilmoitusta oli katsonut 140 ihmistä. Laitoin sitten ilmoituksen myös etuovelle, ja reilussa vuorokaudessa oli jo 150 katsojaa. Vielä ei tiedä kumman kautta menee kaupaksi, vai meneekö kummankaan, mutta tuntuisi että etuovi on paljon parempi kanava.

Voihan se toki olla joku alueellinen juttu, mutta täällä on ilmoituksiakin aika paljon enemmän etuovella kuin oikotiellä, ja itse olen katsonut yleensä etuovelta. Vähän harmittaa että uskoin niitä jotka täällä niin kehuivat oikotietä, ajattelin että itse en vain tiedä mitään kun en ole ennen asuntoa myynyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai etuovi.com -sivulle voi laittaa kuin firmat ilmoituksia, ei yksityiset. Vai onko sivusto muuttunut nyt ihan lähiaikoina...?

Vierailija
2/4 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin oikotietä ihan sen takia, koska siinä on niin pienet kuvat. Onhan ne isoja, kun aukaisee sivun, mutta siinä vaiheessa, kun selaa niitä asuntoja, niin mua ärsyttää suunnattomasti, kun ei näe kunnolla minkälainen asunto on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurasin kyllä molempia aktiivisesti. Nyt kun olen lähinnä varovasti miettinyt sijoitusasunnon ostamista, olen jaksanut käydä vain Oikotiellä.

Edellisen kämppäni myin Oikotien kautta, olin ihan tyytyväinen. Aikaa meni kyllä kaksi kuukautta.

Vierailija
4/4 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli näköjään muuttunut, ja paljon paremmin ehdoin kuin oikotie. Etuovella maksaa 149€ puoli vuotta, kun oikotiellä ei saa kuin 4 viikkoa 129€.

Oikotiellä saa tulostettua sopimuksen ym. se oli hyvä, mutta etuovella oli parempi se että voi laittaa kuviin kuvatekstit, ja siirrellä kuvat hyvään järjestykseen.

ap