Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 17 vuotias äiti (tänä vuonna vielä18), lapseni on 6kk. kysyttävää?

Vierailija
07.08.2012 |

otsikossa se tulikin jo. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä mitään ongelmaa, että on alaikäisenä jonkun huoltaja? Eikö sulla itsellekin ole vielä huoltaja?

Vierailija
2/4 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun lapset leikkii kotia ja saa lapsia. Nyt tsemppiä että olet varmasti 35-vuotiaana mummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian jatkan kouluni loppuun kun äitiyslomani loppuu sillä mies käy onneksi jo töissä. Opiskelujeni jälkeen menen töihin, mahdollisesti viikonloppu töitä myöhemmin kun on koulun saanut hyvin käyntiin ja rutiiniin taas tottunut.

kun saan vakituisen työpaikan muutamme isompaan asuntoon ja myöhemmin kun siltä tuntuu mahdollisesti toinen lapsi :)

Vierailija
4/4 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyt ilmeisesti ammattikoulua? Etkö aio jäädä kotihoidontuelle edes pariksi kuukaudeksi? Imetitkö/imetätkö? Millaisia tunteita koit raskausaikana vauvan pitämisen suhteen? Itse olen 21v ja odotan toivottua lasta, mutta silti epäröin aina toisinaan, että mitä ihmettä minä oikein teen. Olen käynyt suunnilleen kaikki mahdolliset tunteet vauvaa kohtaan läpi, tunnen syyllisyyttä kielteisistä tunteista ja siitä etten iloitse odotuksesta niin kuin pitäisi. Toisinaan taas tunnen itseni hyvinkin onnelliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi