Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosi sinkkuna. Tähän mennessä ilmennyt vain

Vierailija
06.08.2012 |

kaksi asiaa mihin tarvisi miehen. Lamppujen vaihtoon eteisen kattoon, koska en ylety edes emännänjatkolla. (Tähän tietenkin kelpaisi myös pitkäraajainen naishenkilö).

Kauhuleffan katselukaveriksi. (Tähänkin tietenkin kelpaisi kaveri, mutta sen kainaloon ei ehkä aivan viitsi käpertyä).

Mitäs muilla sinkuilla tulee mieleen. Mihin olisitte viimeksi tarvinneet miehen apua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein. N39

Vierailija
2/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna oltu nyt puoli vuotta suunnilleen. Joskus olisi tietty kiva kun olisi joku mun kanssa tässä mutta en nyt varsinaisesti ole mihinkään erityiseen miestä vielä pakosti tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhden yön juttuja.

Vierailija
4/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan seksiä. Ja usein. N39

Tuohon auttaa fuckbuddy ja jos on tarpeeksi kauan ilman, niin sitä huomaa, ettei sitä niin kaipaakkaan :DD

Ap

Vierailija
5/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vastata myös, niin minäkin sanoisin että seksiin, ja sitten ehkä rapaamaan jäisiä autonlaseja aamulla myös ;) Seksiä saa varmasti sinkkunakin, muttei ehkä niin helposti, varmasti ja vaivattomasti ja tasalaatuisen hyvää kuin vakisuhteessa?

Vierailija
6/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- seksi

- haliminen, suukottelu, sylikkäin kölliminen

- lenkkiseura

- imuroiminen!!!!

- hieronta

Nämä nyt ensiksi tuli mieleen. Kaikesta kyllä selviän (seksi ja suukottelu kyllä hankalaa yksinään ;) ), mutta näihin asioihin kaipaisin kipeästi miestä.

Vierailija
7/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vastata myös, niin minäkin sanoisin että seksiin, ja sitten ehkä rapaamaan jäisiä autonlaseja aamulla myös ;) Seksiä saa varmasti sinkkunakin, muttei ehkä niin helposti, varmasti ja vaivattomasti ja tasalaatuisen hyvää kuin vakisuhteessa?

jotkut sinkut voivat saada useammin ja parempaa seksiä kuin aikaisemmassa suhteessa.

Ap

Vierailija
8/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini on mies ja minulla on kolme veljeä, joten ainoastaan hyvä fuckbuddy, joka ei sitoutuisi meidän suhteeseen, mutta ei alkaisi seurustelemaankaan kesken kaiken jonkun muun kanssa olisi ihan kiva. Niiden löytäminen on aika vaikeaa. Nyt on rikas ja hyvä. Maksaa hotellit, ravintolat, matkat ja lahjoo, sekä antaa loistavaa kyytiä, mutta eipä aikaakaan kun se löytää jonkun vakavamman... Sekin...

Vierailija
9/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut sinkut voivat saada useammin ja parempaa seksiä kuin aikaisemmassa suhteessa.

Ap

mutta siihenkin yleensä tarvitaan miestä.

t.7 (tai se, joka kaipasi mm.seksiä)

Vierailija
10/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

mutta siihenkin yleensä tarvitaan miestä.

t.7 (tai se, joka kaipasi mm.seksiä)

Vierailija
11/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvään seksiin etenkin, kylklähän vibralla hommat hoituu, mutta ei se niin ihanaa ole

Vierailija
12/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei parisuhdetta...

ps. Olen sinkku ja mullon loistava seksielämä varatun miehen kanssa.

Vuoden ajan olen syönyt rusinat pullasta

Vierailija
13/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mä en ole ainakaan vielä tarvinnut.

Vierailija
14/14 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesukoneen korjaamiseen (no, exä korjasi, kun kävi lastaan katsomassa), painavien tavaroiden siirtämiseen. Näissä siis olisi avuksi, kun olisi mies, joka asuisi täällä, niin saisi asiat tehtyä heti ja vaivatta.