Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minua teititellaan? Olen 32-vuotias, hoikka, ei ihmeempia juonteita tai ryppyja, tummat pitkat sileat hiukset ja kaytan suoria housuja, farkkuja, nahkarotseja, " karvatakkeja"

Vierailija
25.11.2005 |

villakangastakkeja, mutta aivan sama mikä on asu, aina teititellään. Saman ikäisiä kavereitani ei teititellä.

Kerran istuttiin Cafe Engelissä kaverini kanssa. Meitä nuorempi tarjoilijatyttö kysyi kaveriltani rennosti: " No mitäs sä otat" ? sitten kääntyi mun puoleen ja kysyi: " Mitä teille saisi olla" ? Mä en käsitä. Näytänkö kuitenkin jotenkin vanhalta..?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastainen ongelma: Olen 28-vuotias ja sanoisinko valitettavasti näytän (kuulemma) paljon nuoremmalta. Olen väsynyt olemaan se porukan ainoa, jota ei teititellä.

Tosin, en asu Suomessa. Täällä teitittely taitaa olla enemmän tapana. Sinuttelu saa tosiaan tuntemaan itseni täysin keskenkasvuiseksi...

Vierailija
2/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain merkki siitä, että Suomessa osataan sittenkin käyttäytyä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ajatus, että näyttäisin " arvokkaalta" ! Taidanpa uskoa sen selityksen, heh! =)

Vierailija
4/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös 32v, ei erikoisen elähtänyt, tietääkseen

Vierailija
5/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29-v. ja muiden mukaan tosi nuoren näköinen. Aina mua puhutellaan tytöksi ja monesti kahviloissa, ravintoloissa ja kaupoissa saan paljon töykeämpää kohtelua kuin ikätoverini. Lapsen (2-v.) kanssa liikkeellä ollessa saan toisinaan kuulla kommentteja/kauhisteluja teiniäitiydestäni.

Vierailija
6/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle särähtää todella pahasti korvaan, kun esim. kaupan kassat Suomessa sinuttelevat isääni, joka on 70 vuotias ja todellakin ansaitsisi oman käytöksensä ja ikänsä puolesta kunnioittavan " te" . itse olen 40 v., asun ulkomailla ja pidän aivan itsestään selvänä, että minua teititellään joka käänteessä, vain ystävät sinuttelevat toisiaan täällä!