Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET 2013

Kommentit (416)

181/416 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni*86* toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä! Hassu yhteensattuma olis tuon tamman lasketun ajan kanssa, mutta kyllä varmasti saatte asian järjestettyä parhain päin! Ja aika harvoin kai se sitten syntykään aivan laskettuna päivänä.

Ele, kiitos paljon! Tänään jo malttamattona testasin uudelleen, ja oli vahvistunut eilisestä, nyt testiin jäi jo selvä punainen viiva, joskaan ei niin vahva kuin kontrolliviiva. Tuosta Syntymätön kirjasta josta mainitsit, olen lukenut sen ja se on todellakin ajatuksia ja toivoa herättävä.

Cenlia, eikös sitä vois jo testata, huihui jännää!? Tule heti kertomaan mitä testi näytti!

Tuulenpuuska, kiitos!toivotaan että ovat tarranneet lujasti kiinni. Mulla ovistesteistä oli hyötyä kun parina kuuna testasin että ovis on aika säännöllinen. Toivottavasti löydät oviksen!

Naanu, paljon onnea, teillähän on oikein suurperhe! Ehkä nähdään odotuspuolella, vielä ei siellä näyttänyt olevan toukokuisille omaa ketjua, josko sen pian perustaisi:)

Hedelmasalaatti, LA aika oli laskurin mukaan 9. Toukokuuta. Tuntemuksia on jo aika paljon varsinkin iltaisin. Väsyttää ihan kauheesti, huonoa oloa, painontunne vatsassa, rinnat vain vähän kipeät. Eilen kävin koirien kanssa lenkillä tuntu että voimat ehtyy. Ihan hyvä kuitenkin että on jotain tuntemuksia, muuten en varmaan uskoisi todeksi. Noista sun ovisoireista tuli mieleen, ettei ne kivut olis kiinnittymiskipuja? Mulla noin 6 päivää oletetun oviksen jälkeen oli ovismaisia kipuja, päättelin että saattoi olla kiinnttymisestä johtuvaa. Toisaalta jos et ole varma että ovis oli aiemmin (tikutitko?) saattoi olla myöhäinen ovis.

Marjana, ihanaa, että peräti 6 hedelmöittynyttä munasolua! Peukut pystyyn että nyt se raskaus alkaisi. Aika tökeröä muuten tämä ”puhelinpalvelu”, ne on laittanut jonkun noviisin sinne vastailemaan :/ Toivottavasti siirto sujuu hyvin ja onnistuneesti!Paljon onnea matkaan!!!:)))

R-testin viiva oli tänään vahvempi ja oireetkin siihen viittaavat joten kai se on nyt uskottava että plusas on totta. Jään taustailemaan, mutta luen kuulumisianne säännöllisesti! Kiitos teille kaikille ihanaisille onnitteluista ja tsempityksistä, ja siitä että olette olleet tukena, toivon että mahdollisimman moni pääsisi siirtymään tässä kuussa odottajien puolille! Hurjasti nyt plussatuulia kaikille! Olette mielessä!

182/416 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäsalaatti: Minä liputtaisin enemmän myöhäisen oviksen puolesta, kun nuo limat on noin voimakkaat olleet. Hienoa, jos olette sen saaneet nyt hyödynnettyä. :) Olen jotenkin skeptinen tuon asian suhteen, että kierrossa olisi kaksi ovulaatiota. Onhan se mahdollista, mutta jotenkin ajattelen, että todennäköisempää on, että kroppa on oireillut muuten erilailla ja ovulaatio on viivästynyt. Voihan olla, että kroppa on ruvennut valmistautumaan munasolun irrottamiseen, mutta se ei olekaan ollut valmis ja ovulaatio on viivästynyt. Mistä näistä tietää. :D

Tossukumpu: Tulehan sitten kertomaan mitä siellä lääkärissä sanottiin. :) Onko sinulta papa- ja klamydianäyte otettu lähiaikoina vai otetaanko nekin huomenna? Yleensähän nuo tutkitaan ensimmäisellä käynnillä rutiinisti, jos edellisistä näytteistä on vuoden verrankin aikaa. Nimimerkillä muistan kun terveyskeskuslääkäri otti minulta noita näytteitä ensimmäisellä käynnillä... :D En ole koskaan ollut epävarmemmassa papakokeen ottamisessa. Siinä meni aikaa ja epäilin jo, että tuleekohan edes valmista. Mutta niin sai se nuori mieslääkäri kokeet otettua ja toivottavasti itselleen arvokasta lisäkokemusta. =P

Alicia: Joko heitit plussatestit roskiin? Kuvia tahdottaisiin nähdä. ;)

ON: Kauhulla odotan, jos puhelin soikin tänä aamuna ja ne soittavat polilta, että kaikki alkiot on tuhoutuneet tai lopettaneet kehittymisen. Yritän nyt touhuta tässä aamupäivän aikana paljon kaikkea ja iltapäivällä sitten alkionsiirtoon.

Marjana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/416 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta alicialle ja muille plussanneille!

Marjana: kiva kuulla kuulumisistasi, minua ihan alkoi huvittaa eilen illalla juoksulenkillä kun mietin oletko saanut jo odottamasi puhelun ? Toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti!

cenlia: jännään täällä sun puolesta, tulehan heti kertomaan kun jotakin kerrottavaa on ?

hedelmasalaatti: myös minä veikkaan myöhäisempää ovista, mutta voihan niitä oviksia kai noin lähekkäin kaksikin tulla samasta kierrosta, mistä sitä naisen kropasta tietää, sen verran monimutkaisia kokonaisuuksia taidetaan olla ?

ON: Juuri tajusin, että olen viimeiset reilun 10 vuotta ollut koko ajan joidenkin hormonien val-lassa, joko syönyt pillereitä, ollut raskaana tai imettänyt, poikkeuksena ainoastaan ne hetket ennen kuin olen raskaaksi tullut, eli vain muutamat kuukaudet noin pitkän ajan sisällä… Nyt taas huomaan, kun lopetin pillerit niin iho on heti mennyt parempaan kuntoon tässä muutamassa viikossa.

Muuten omassa olossa on nyt jotain kummallista, maanantai-illasta asti on tuntunut alavatsalla ihme puristusta, vähän samanlaista kuin harjoitussupistukset :O Täytyy varmaan lääkäriaika varata jos tämä vielä jatkuu, ei kai tommoista pitäisi normaalisti olla. Ei varsinaisesti satu, mutta kiristää ja puristaa ja juilii alavatsalta vähän väliä. Vai voisiko tämä olla jotain merkkejä oviksesta, sitä kun en tosiaan koskaan ole mitenkään tuntenut..?

On muuten kivan aktiivinen tämä toukokuisten kuumeilijoiden ryhmä, vähän väliä tulee täällä käyty kurkkimassa onko kukaan käynyt päivittämässä kuulumisiaan ?

napsunen kp 17/28 yk 0?

Vierailija
184/416 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulenpuuska toivottavasti niistä ovistesteistä olisi hyötyä

cilla86 jospa se tämä kuukausi olisi siun

hedelmäsalaatti niin mistäs sitä tietää voiko olla kaks ovista samalla kierolla.

Marjana toivottavasti kaikki menee hyvin.

aivan hirveesti jänskättää mut tuli perjantaina tilattua testit niin tänään pitäs tulla postiss.. en malttais oottaa.. eli teen tänään tai huomenna testin ja tulen sit kertomaan tänne mitä näytti toivottavasti näyttäs plussaa.. mut kaikki on herran käsissä! Siunausta kaikille

Hirmuisesti plussatuulia kaikille!

cenlia 29/28

185/416 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut naanulle plussasta!

hedelmasalaatti: Mäkin luulin aikaisemmin, että tunnen aina oviksen, mutta viime kierrossa oli niin useana päivänä nippailua alavatsassa, että en sittenkään ollut varma, minä päivänä ovis oli. Toivottavasti saitte hyödynnettyä oviksen! En myöskään oikein usko tuohon, että olisi tullut kaksi ovista yhden kierron aikana. (Onko se edes mahdollista?)

Marjana: Kuusi hedelmöittynyttä munasolua kuulostaa hyvältä. Toivon mukaan jatkokin on mennyt hyvin. Samaa ajattelen kuin Ele, että on ihailtavaa, miten osaat olla samanaikaisesti sopivasti optimistinen ja realistinen. Minäkin jännitin eilen, minkälaisia uutisia olet saanut.

alicia: Hienoa kuulla, että hyödyit ovistesteistä. Toivon myös, että saisin selville suurin piirtein, mihin aikoihin ovuloin. Tiedän, että ovulaation ajankohta saattaa vaihdella kuukausittain, mutta minulla on kuitenkin suhteellisen säännöllinen kierto, joten oletan, että oviskin on suurin piirtein samoihin aikoihin joka kuukausi.

cenlia: Toivottavasti saamme pian kuulla plussauutisia sinunkin suunnalta!

Tuulenpuuska kp 8/28 (26-32) yk 3

Vierailija
186/416 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HITTO! Kirjoitin pitkän romaanin ja se katosi johonkin bittiavaruuteen. Hienoa!

Hei!! Täälä kans yksi naisimmeinen ilmottautuu keskusteluun mukaan. Olen hetken sivusta seurannut muiden kirjoituksia, mutta nyt päätin kirjoittaa :)

Heinäkuun puolessa välissä tuli jätettyä pillerit pois, joita söin n. 9v ilman taukoja (oli pakko aloittaa 15-vuotiaana vahvan akne-lääkityksen takia). Nyt on sitten alkanut sisäinen kello tikittää aikalailla, ehkä vielä enemmän pillerien poisjättämisen jälkeen. Sinäänsä harvinaista että, se oli avopuoliso, joka tätä asiaa minulle eräänä lauantai-yönä ehdotti ;) Siitä se ajatus sitten lähti. Asia oli ollut puheenaiheena kyllä jo pitempään, niinpä jätin pillerit pois ja tässä sitä ootellaan miten käy. Mikään kiirehän tässä ei ole, sillä tarkoitus oli että: "Tulee, kun on tullakseen!" poikakaveriani lainaten, mutta mitäpä veikkaatte. Minulla on ainakin vähän enemmän nyt yritystä matkassa ja kamala kuume päällä :D Parhaita päiviä en ole laskenut ja sinäänsä harmillista etten aina näitä päiviä voi edes hyödyntää, koska työni takia saatan olla monesti viikonkin reissussa. Kotia päästyä ollaankin sitten sitäkin enemmän pupuiltu vähintään päivittäin ;)

Tyhjennysvuoto/ensimmäiset luomumenkat tuli normaalia myöhemmin eli kp38. Normaalikierto on ollut aika tarkalleen kp28-29. Nyt on menossa kp16 ja uskon, että minulla oli ovis viikonloppuna, lauantaina, limoista ja nippailuista päätellen. Pupuilut ajotettiin ke,to,la,ma,ti.. vaikka olen ollut sairaana ja kuumeessa. Normaalista nippailut on menneet ohi, mutta nyt nippailee kokoajan molemminpuolin ja saa jatkuvasti juosta vessassa.. En edes tiedä voinko olla vielä hetkeen raskaana, koska söin kuitenkin reilu 9v pillereitä. Ainahan saa kuitenkin toivoa :) Vielä pitäis malttaa parisen viikkoa ootella, apuuva :p

-Rahtarinna-

187/416 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

napsunen: Jos se kipu ei ole kovaa, niin minä ehkä kuuntelisin hetken ennen lääkärin varaamista. Tämä naisen elimistö on niin outo, että välillä tulee ihmeellisiä oireita. Ja varsinkin, kun tässä vauvakuumeen kourissa kyttää itseään aivan hysteerisenä. ;)

cenlia: Tsemppiä testailuun! :)

Tuulenpuuska: Kiitos myös hengessä mukana olosta. :)

Rahtarinne: Tervetuloa ja hyviä hermoja piinaviikkoihin. Kyllä se raskaus voi alkaa hyvin pian pillereiden lopettamisen jälkeenkin. Itseasiassa jossainhan oli juttua, että on hyvinkin suuri mahdollisuus raskautua heti pillereiden lopettamisen jälkeen.

ON: Kyytiläinen on matkassa! :) Alkionsiirto sujui hyvin ja siellä se ruudulla näkyi valkoisena pisteenä meidän alkio. Hurja tunne oli kyllä, kun tajusi, että siellä se nyt on. Nyt vaan kädet ristissä toivotaan, että se kaveri tarraisi kiinni ja tiukasti, ja lopputulosta päästäisiin ihailemaan 9 kuukauden päästä. Itseasiassa nyt kaksi viikkoa yritän olla puhumatta sanaakaan koko vauva-asiasta. Miehestä huomaa, että häntä stressasi tämä hoitoruljanssi enemmän kuin minua itseäni. Jos pari viikkoa saataisiin pidettyä itsemme irti tästä, niin tekisi varmasti hyvää. Lähinnä ajattelen sitä, että jos raskaus ei alakaan, niin jaksettaisiin sitten miettiä taas jatkotoimenpiteitä paremmin. Eli nyt alkaa kahden viikon minun ja miehen yhteinen rentouttava aika! :) Toki käyn teille jakamassa tuntemuksia. ;)

Kaksi hedelmöitettyä munasolua ei olleet jatkaneet jakautumista, mutta 3 alkiota saatiin kuitenkin pakkaseen. Mukava tietää, että siellä on jotain, joita ainakin voidaan yrittää siirtää sitten, jos tämä tuoresiirto epäonnistuu.

Nyt kuitenkin ensin piinaillaan pari viikkoa!

Marjana kp 19/33 yk 29

188/416 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alicia, paljon paljon onnea plussasta!! Toivotaan että viiva vahvistuu:)

naanu, onnea myös sinne! Elokuu on siis tärppikuu;)

Marjana: Menikö siirto hyvin? Ihanaa kun jaksat olla silti niin positiivinen, nyt olisi sinunkin vuorosi plussailla! Ajattelin testata perjantaina jos menkat ei ala, ei mitään merkkejä vielä havaittavissa;)

ON: Ei mitään merkkejä kuukautisista. Nyt on siis 26/26-30, tuo 30 oli pillereiden jälkeen kierronpituus ja 26 sitten seuraava... Nyt siis kolmas kierto menossa. Rinnat on vaan ihan TAJUTTOMAN kipeät!!! Ja eikös ennen kuukautisia kuuluisi olla ns. "kuiva kausi", ja mulla tulee ihan todella runsasta valkovuotoa. phöh näitä piinapäiviä... Perjantaina testailen jos ei kuukautisia kuulu.

189/416 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei sitten jostain syystä nuo viestit muokkaudu. Siis alicia oli tarkoitus sanoa että onnea VAHVISTUNEESTA viivasta!! :D

190/416 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana jessssss!! Toivotaan että kyytiläisellä on luja ote! Voi miten tulee ihan herkistynyt olo, kun ajattelen teidän pitkää matkaa tähän pisteeseen ja nyt olette lähempänä kuin koskaan unelman toteutumista...Toivon ja uskon, että kahden viikon päästä kuullaan iloisia uutisia. Yritähän nyt rentoutua, syödä hyvin, ja nauttia olostasi!!! Yritin muuten ottaa tämän aamun testistä kuvaa, mutta mulla on niin huono kamera ettei se tarkenna hyvin lähelle ja kuvasta tuli sumuinen :( Tänään sain kuitenkin taas entistä vahvemman viivan...en tiedä milloin pääsen tästä testaamisesta eroon, ehkä sitten kun pärähtää se täysin punainen viiva:P

Mago, Kiitos onnitteluista! Luppaavilta kuulostaa sun oireet, toivottavasti täti ei ilmesty paikalle!

-alicia ja pikku-möykky 5+0

Vierailija
191/416 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negahan sieltä tuli mut eipä oo viel näkyny kk. joten testailen sit reissun jälkeen uudestaan ellei kk tule ennen sitä..

cenlia pk 30/28

Vierailija
192/416 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, onnitteluja kaikille plussanneille =) Ja jättionnittelut Marjanalle! Ja miljoona peukkua että kaikki menee hyvin tästä eteenpäinkin =)

Itse alkuinnostuksen jälkeen jäin vaan lukemaan juttuja, mutta sitä olen kyllä tehnyt monesti päivässä =) alkoi kaikki ajatukset pyörimään vain tämän asian ympärillä ja ressihän siitä tuli.. Nyt kierron oletettuina loppupäivinä on taas pakko päästä avautumaan ;)

Eli tänään kp 28/28(?). Toissa aamuna tein jo ekan testin, clearblue, josta tuli haamujen haamu. Eilen aamulla alkoi rusehtava valkovuoto, jota jäi paperiin pariin otteeseen. Ip oli tehtävä uusi testi, taas haamu, jonka mieskin näki. Tänä aamuna jälleen haamujen haamu. Aiemmin kun olen ko testiä käyttänyt, niin miinus on tullut todella vahvana, pisteisenä. Nyt miinusviiva on jäänyt todella hailakaksi, joka kyllä ihmetyttää. Mutta näin siis kaikissa kolmessa. Haamut ovat yhtä paksuja kuin miinus-viiva, kuivuessaan jää vain reunaviivat näkyviin. Haamut tulee siis ihan välittömästi pissaamisen jälkeen. Nyt olen kyllä jo kääntänyt ajatukset kemiallisen raskauden puolelle. Toki kun en kierron pituutta tiedä, niin kyse voi olla vaan siitä että hedelmöittymisestä on vain liian vähän aikaa. Ei kai cb:ssä mitään värillistä viivapaikkaakaan ole? Häämentävää... Ostin jo aiemmin cb:n digitaalisen, jonka ajattelin tehdä jos menkat myöhästyy. Se päivä voisi olla huomenna, mutta liekkö siinä järkeä näin pian haamun jälkeen? Ajatukset heittää ihan häränpyllyä. Raskausoireita on kyllä vaikka muille jakaa..

Pahoittelut omanapaisuudesta, ajatukset ei vaan nyt kestä kasassa.. Kun olisi malttia niin olisi helpompi =)

Tuju82 kp 28/28(?), yk1

Vierailija
193/416 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut taustalla lueskellen sun taivalta tähän siirtopisteeseen saakka ja nyt on p a k k o jo kommentoida. On aivan ihanaa, että punktiotulos oli noin mainio, hedelmöittyivät kuitenkin hienolla prosentilla ja siirto onnistui. Todella hieno juttu!

ISO sylillinen tsemppiä siis ja sitä mitä koskaan ei ole tarpeeksi: piinamalttia. Edessä on raastavat kaksi viikkoa. Koeta jaksaa, pidä huolta itsestäsi ja ukkelistakin. Ja muista, niin kauan kuin toisin todistetaan, sinä olet raskaana =).

T. Roxymama

Vierailija
194/416 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täälä aina kurkkimassa teidän kuulumisia, mm. Marjanan, Elen ym. Jotka ovat tuttuja tuolta aiemmista ketjuista...

Marjana: Onnea matkaan!!! Ihan liikutuin kun luin kuulumiset. Suljen teidät rukouksiin. :)

Elelle myös onnea ja voimia matkaan, vielä se kolmas ihme teille suodaan. Siitä olen varma. :)

Plussia myös kaikille muillekkin!

- Mami & Neiti Rakkaus rv 26+0

Vierailija
195/416 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että siirto onnistui. Toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä loppuun asti! Pidetään peukkuja :).

Tujulle myös peukkuja, toivottavasti plussa voimistuu! Kokeile apteekin testillä, se yleensä näyttää plussan nopeasti (oma kokemus :).

Täällä vaan odotan kärsimättömänä oviksen tulosta...

Misu78, kp 18/24-26

Vierailija
196/416 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis onnitteluista :) Ja toivottavasti MAHDOLLISIMMAN monen kanssa tavataan toukokuisten odottajien puolella!!!

Vierailija
197/416 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen seurannut taustalta teitä toukokuuksi vauvaa haaveilevia! Onnittelut vain kaikille plussanneille ja plussatuulia muillekin vaikka sitten ensi kiertoon!

Liityn varmaan sitten kesäkuulle haaveilijoihin, jos sellainen perustetaan, koska nyt meillä on esikoisen odotuksessa yk3 menoillaan kp39/28-34.

Negat olen testaillut ja pahoin pelkään, että kiertoni palautuu teini-iän megakiertoihin ja epäsäännöllisyyteen. Mutt yritetään yritetään silti! T. Helvi 28v yk3 kp39

Vierailija
198/416 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Aivan mahtavaa että siirto onnistui! Nyt vaan toivotaan että kyytiläinen tarraa kunnolla kiinni ja yhdeksän kuukauden päästä saatte ihmeen syliinne!:) Hienosti ajateltu tuo rentoasenne. Turhaa sitä stressata ja miettiä liikaa on koska se ei kuitenkaan mitään auta. Mukavia ja rentouttavia hetkiä sinulle ja miehellesi!

Mago: koska ajattelit testata?;)

Tuju: Voihan se olla että se viiva siitä vahvistuu! En halua pelotella mutta itselläni oli maaliskuussa 2011 vastaavanlainen. Viiva pysyi heikkona viikon ja sitten alkoi rusehtava vuoto. Tulkitsin sen kemialliseksi raskaudeksi. Viime maaliskuussa taas viiva oli heikohko mutta vahvistui. Siitä raskaudesta vuoteli kokoajan kunnes alkoi ihan kunnolla vuotaa:/ kannattaa varmaan testata apteekin omalla? Siihen ei yllä tule minkäänlaista viivaa ellei raskaana ole! Tsemppiä sinulle, toivon sydämestäni että viiva vahvistuu!

Mami: Kiitos hurjasti jälleen lämmittävistä sanoistasi!:) Ikävä on sinua välillä. Nauti raskaudestasti täysillä!:)

ON: Niin se täti punainen kurvasi paikalle ferrarillaan tasan 29 päivää siitä kun vuoto ulkoisesta loppui. Ja on kyllä aika runsaat tällä hetkellä. Vuoto alkoi samantien kunnolla punaisena vuotona ilman ennakkovaroituksia ja alamaha oli aamulla niin kipeä ettei ole sitten ollut teinivuosien. Johtuisikohan tuosta kohdunulkoisesta jollain tavalla? Jotenkin osasin tätä kyllä odottaakin ja toisaalta onhan se hyvä että välissä on ne menkat ennen kuin seuraava raskaus mahdollisesti alkaa. Uskon että se vielä joku päivää ja sujuu loppuun asti tuloksenaan se odotettu ihmispentu. Tulee kun on tullakseen periaatteella mennään ja ilman stressaamista sekä päivien laskemista kalenteri kädessä. Jään taustailemaan ja ehkä kesäkuisiin sitten jos sellainen pino tulee..

Hirmusti tsemppiä ja plussia muille!

Ele kp1

Vierailija
199/416 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään sitten kävin klinikalla ja lääkäri ultrasi samalla, kun kerran sopivasti on kp10 meneillään.

Kohdun rakenne, munanjohtimet ja kaikki muut näyttivät juuri siltä kuin pitääkin. Vasemmalla oli joukko pikkuisia munarakkuloita ja oikealla yksi 16mm johtofollikkeli! Kohdun limakalvon paksuus oli 6mm.

Kaikki siis vaikutti olevan oikein hyvällä mallilla, jippii! Kävin sitten ostamassa Clearbluen ovistestejä ja huomenna aamulla aloitan testaamisen. Sovittiin, että jos hymynaama tulee, voin halutessani käydä verikokeissa tarkistamassa, että ovulaatio todella on tapahtunut ja jos ei niin siinä tapauksessa vähän myöhemmin eri verikokeissa.

Lääkäri oli kyllä sitä mieltä, että koska kiertoni on kuitenkin säännöllinen, niin ovulaatio tapahtuu kyllä normaalisti.

Nyt ei sitten muuta kuin aktiivista "tallettelua" seuraavat päivät "lääkärin määräyksestä".

Vaikka oletinkin kaiken olevan suht kunnossa, niin kyllä silti tuli todella helpottunut olo kun sai varmistuksen siitä (ja kun oli niin nopea käynti, niin laskuttivatkin lähes puolet vähemmän, kuin mihin olin varautunut. Pääsin siis jopa selvästi halvemmalla, kuin tavallisella yksityisellä gynellä olisin päässyt :).

Iloinen Tossukumpu 10/26 (24-28) yk9

200/416 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: wau! Nyt tosiaan toivotaan pienen kyytiläisen pysyvän matkassa mukana!

Tuju: varovaiset onnittelut! Aika lupaavalta kuulosta! Myös minä suosittelen Apteekin omaa r-testiä, sillä itsekin sain viimeksi sen plussan sitten kun se vihdoin ja viimein tuli sen parin viikon negan testailun jälkeen!

Helvi: toivottavasti et palaudu megakiertoihin, vaan sieltä se plussa vielä tulisi!

Rahtarinnan kanssa samoilla fiiliksillä mennään, parin viikkoa pitäisi odotella tapahtuuko jotain vai voiskos testailla…

ON: Ne kummalliset alavatsan pingotukset on loppunut, eilisillan jälkeen ei ole mitään ollut, kesti siis 2 vrk. Mutta eilen illalla kun kävin vessassa niin valkovuoto oli vaaleanpunertavaa!? Mitä ihmettä, koskaan ei ole semmoista tullut?!? Ei siis mitään voimakkaan väristä, mutta punertavaa kuitenkin, ei mun mielestä näyttänyt edes veriseltä vaan oli ihan vaaleaa… Tänään ei sitten enää mitään tommoista. Taitaa olla ihan sekaisin tämä mun hormonitoiminta!

napsunen kp 18/28 yk0?