TOUKOKUISET 2013
Kommentit (416)
Hirmuisesti onnea CatNip, Jus7ina, Piippi81 ja Hope13 plussista!!!
Marjana: Onnea maanantaiseen keruuseen, sen jälkeen olette varmasti askeleen lähempänä tavoitetta.
ON: Tädin piti tulla eilen, mutta ei vaan vieläkään näy. Antoi jo pientä näyttöä torstaina ja eilenkin mutta nyt ei mitään. Tulisi jos on tullakseen eikä kiusaisi. Testiä en ole ostanut, enkä osta kun olen ihan varma että vuoto alkaa heti kun testin haen.
Merette 28/27-28 yk 5
Lämpimät onnittelut CatNipille, Justiinalle, Piipille ja Hope13:lle! Hienoa saada kerralla näin monta plussannutta tähän pinoon!
Marjana: Kiitos kommentista. Olet varmaan oikeassa siinä, että tämä on hänen tapansa käsitellä asiaa, ei hän minua kiusatakseen suhtaudu tähän skeptisesti. Mies kehotti ottamaan vähän etäisyyttä tähän kuumeiluun. Hänen mielestään olen viime aikoina puhunut asiasta jatkuvasti.. Yritän nyt olla hirveästi ajattelematta asiaa ennen kuin ovulaatio taas lähestyy.
Toivottavasti maanantaina kaikki sujuu hyvin!
Sassy: Minä mietin välillä, miten lapsen kanssa jaksaa… Suurin osa sukulaisista, joista voisi olla apua lastenhoidossa asuvat sen verran kaukana, että heistä ei ole arjessa hirveästi ole apua. Oma jaksaminen vähän jännittää, kun nykyisessä asuinkaupungissa ei ole kauhean hyvät verkostot. Ajattelen kuitenkin niin, että nyt on hyvä aika aloittaa yrittäminen, koska lapsia kuitenkin haluamme molemmat jossain vaiheessa ja parempi yrittää nyt kuin lykätä asiaa liian myöhään.
ON: Verrattuna piinaviikkoihin nämä vuotopäivät on aika rentoja :) Laitoin tilauksen ovistikkuja, ajattelin tikuttaa ovista tässä kierrossa.
Tuulenpuuska 4/28 (26-32) yk 3
Ihan ensiksi onnittelut kaikille plussanneille! Mahtavaa, että plussia on tullut pienen ajan sisällä näin monta!
mupis: Onnea naimisiin menon johdosta! Itse avioiduin kolme reilu kolme vuotta sitten ja tuohon aikaan on noita lapsi uteluita mahtunut melkoinen määrä, välillä jopa ihan ahdistumiseen asti.
tirpiainen: Itse en ole vielä sortunut ostamaan mitään vauvan vaatteita, mutta jos kävelen kaupassa vauvojen vaateosaston ohi, käyn aina ihailemassa. Jotenkin tuntuu, ettei uskalla ostella mitään vauvoihin liittyvää, kun ei voi varmasti tietää kauanko plussaan menee tai tulenko koskaan ylipäätänsä raskaaksi.
Marjana: Tsemppiä maanantaille!
ON: Viimeeksi kun kirjottelin, valitin ovistesteistä ja siitä etten saa niihin koskaan mitään muuta kuin haamuviivoja. Nyt kuitenkin, ensimmäistä kertaa elämässäni sain ovisplussan kp 17. Kp 18 minulla oli aivan järkyttävät kivut oikealla munasarjan kohdalla. En ole ikinä tuntenut vastaavaa kipua, se oli aivan sietämätöntä. En uskaltanut ottaa edes särkylääkettä..Kovin kipu kesti n. 3 tuntia, helpotti iltaa kohden ja seuraavana aamuna oli onneksi poissa. Ovis on nyt hyödynnetty ja toiveet alkavat olla korkealla :) Saa nähdä kuinka korkealta sitä sitten putoaa, jos menkat alkavat. Nyt alkaa piinaavat ajat.
Plussatuulia kaikille!
Cilla86 kp 20/27-83(?) yk 6
Hirmuisesti onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan!
Ihanaa Catnip! Toivoa antaa aina kun joku pitkään yrittänyt plussaa! Olen niin onnellinen puolestasi! Ihanaa!
Marjana: Hirmuisesti tsemppiä täältä maanatain koitokseen! Onneksi saat kipulääkityksen operaation ajaksi ja toivotaan ettei mitään kipuiluja tulekaan! Niin jännää seurata tarinaasi täällä. Joku kyselikin tuolla oletko ajatellut blogia alkaa pitämään? Jos sellaiseen joskus ryhdyt niin täällä olisi yksi varma lukija sille!:) Ollaan taidettu kuumeilla täällä palstoilla ja yhtä kauan. Pidetään peukut pystyssä että molemmat ne omat käärönsä vielä saa. Paljon siis puheltelen täältä onnenhippuja että kaikki menee hyvin!:)
Hope: Kuulostaapa tilanne omituiselta. En keksi muuta selitystä kuin että se ovis olisi kuitenkin tapahtunut? Ilmeisesti pääset pian kuitenkin verikokeelle? Testiin ei kuitenkaan kahta viivaa tule ellei hcg:tä erity joten raskaana joka tapauksessa olet:) Toivotaan että kaikki sujuu hyvin!
Lucija: Peukut pystyssä että se ovis sieltä tulee ja saatte sen hyvin hyödynnettyä! Tsemppiä!
Cilla: Toivottavasti oviksen hyödyntäminen tuo plussan!!
ON: Odottelen koska ne menkat mahdollisesti voisivat alkaa... Rinnat on samalla tavalla EDELLEEN arat kuin aina oviksen jälkeen. Tälläistä oli myös kohdunulkoisessa. Alamahaa välillä nippailee mutta EN usko että raskaana tässä olisin vaikkei ehkäisyä ollakaan käytetty. Jotenkin sitä vaan tulee niin skeptiseksi enkä oikein usko että näin pian tärppäisikään ja toki sekin että varmasti nyt on taas kierrot pitkään sekaisin ja heittävät häränpyllyä, pläääääh. Ajattelen kuitenkin niin että tulee jos/KUN on tullakseen! Uskoa ja toivoa ei saa ikinä kadottaa!
Ele
Suuret onnittelut kaikille plussanneille, viikon tauon jälkeen vähän selailin kuulumisia, täytyy lukea tarkemmin mitä kullekin kuuluu:) Plussanneita oli jokatapauksessa monia, ihanaa!!!
Minä olin siis pojan kanssa viikon reissussa, mies ei mukana ja jänskätin kovasti miten ovis tulee. Nyt on kp15 ja oletan oviksen olleen eilen, koska oli kova paine vatsalla alhaalla (aina kun ovis) ja sen takia pissitti aivan koko ajan, eilen tuli suuret määrät kirkasta valkovuotoa (ilta), ja nippaili vatsaa. Nyyh, tänään illalla kotiuduttua peitot pöllyi, mutta myöhästyttiinkö päivällä??? no, vaikka ei ois myöhästytty niin eihän se välttämättä tärppiä tarkoita.
Oli kiva tulla kotiin. Viikonloppuja kaikille:)
CatNip, Justiina, piippi81 ja hope13 Hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan!!!!Ihanaa että näin hyvin on lähtenyt toukokuisten ketju käyntiin. Ehkä me muutkin tullaan vielä perässä :)
Marjana, miltä ultrassa näytti ???Pidän sulle peukkuja että kaikki on mennyt toiveiden mukaisesti, ja olisi tosiaan viimeinen kerta kun joudut tällaisen tulikasteen käymään piikkien ja sumutteiden kanssa. Voimia!!!
Ele, se on ihan totta että on turha hätäillä noiden testien kanssa ja jos on vielä ollut kokemusta epäonnistuineista kiinnittymisistä. Ikävä kuulla että sulla on ollut vastoinkäymiä. Mustakin joka kuukausi tuntuu vaikeammalta ja on tullut vähän sellainen asenne, että ei se kuitenkaan nappaa tässä kuussakaan. Mutta täytyy yrittää pysyä positiivin mielin ja uskoa että kyllä se hetki vielä koitaa.Onko sulla ollut kierrot epäsäännöllisiä, kun kerroit että tällä hetkellä kierron kulusta ei ole aavistusta?
Tuulenpuuska, pahoittelut tädistä. Kiva kun kuitenkin pysyt toukokuisissa mukana!
Tossukumpu, hyvä kun saat varmuuden asiaan, vaikkei sulla vielä niin hirmusti ole yritystä takana. Toivottavsti kaikki näyttää hyvältä!
Heidiih, En voi edes kuvitella miten raskasta sulla on ollut! Voimia ja tsemppiä hirmusti sinulle!!! Toivottavasti löydät voimia uuteen yritykseen!
Sassy, mulla oli alkuun sellainen semikuume, mutta kummasti se on vaan tässä kierto kierrolta vaan voimistunut ;) Veikkaan että kuume olisi vielä kovempi jos lähipiirissä olisi enemmän pieniä tuhisijoita. Suurin osa kavereista ei vielä haaveile lapsista…
Hehelmasalaatti, kuulostaa kyllä että sulla on ollut ovis, mutta eihän se tarkoita etteikö olis voinut onnistuakin, koskaeikse ollut että munasoluhan pysyy hedelmöityskelpoisena 24 h? vai muistanko väärin...
ON: Nyt on menossa Kp 31, ajattelin ens viikolla keskiviikkona testata jos ei täti kurvaa sitä ennen paikalle. Mitään menkkatuntemuksia ei vielä toistaiseksi ole, mutta viime kierto oli ihan megapitkä joten voipi olla että on vieläkin vähän sekaisin.
-alicia
Alicia: Niin mulla siis oli se kohdunulkoinenraskaus heinäkuussa joten sen vuoksi ei ole tietoa kierron kulusta. Normaalisti menkat on olleet säännölliset n. 30 päivää. Viime vuoden maaliskuussa oli keskenmeno ja sen jälkeen kierrot heittelivät yli puoli vuotta 26-35. Tämän vuoden maaliskuussa sama toistui (alkuraskauden keskenmeno) ja sen jälkeen kierto kyllä oli suhteellisen säännöllinen. Ensimmäinen kierto km:n jälkeen oli muistaakseni 26päivää. Nyt viimekuisen kohdunulkoisen jälkeen odottelen menkkoja. Lääkäri sanoi "tehkää mitä tykkäätte" :D joten ehkäisyä ei olla käytetty. En oikein tiedälaskenko siis tämän kierron siitä kun vuoto ulkoisen jälkeen loppui vai miten??
Ele
Tuota tuota..tää kirjotus menee täysin omaa napaa..MUTTA tälle tuli eilen päivällä apteekin omaan testiin 2 viivaa, hih :) ja kun ei mieli antanyt periksi niin ostin paikallisesta marketista ns.halvan liuskatestin, niin siihenkin tuli komeat kaksi viivaa..tämä on onnesta niin mykkyrässä, mutta silti niin epäluuloinen olo..jännittää ja pelottaa..etenkin jos jotain on tarttunut kyytiin niin onko se oikeassa paikassa..jne.. mutta nyt siskot pitäkää meille peukut pystyssä..
Terv: Minnihiiri81 rv4+2(toivottavasti)
Ihanaa Minnihiiri!1 Pidetään peukkuja pystyssä kovasti :)) Myös muut plussanneet kovasti tarrasukkia matkaan!
ON: Päivittäistä päänsärkyä ja väsymystä. Ei pitäis olla raskaana, kun gynellä saakka pari vkoa sitten varmistettu. Mutta on se ohjeiden mukaan, ja varsin outojen menkkojen jälkeen varmistettava. Huomenna haen apteekista testin ja sitten Terot päälle piakkoin :)
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja Marjanalle tsemppiä maanantain punktioon :)
tirpiainen yk3 12/29-52 (??)
ja Onnea Minnihiiri! Onneksi noita plussia näkyy tulevan tänne pidempään yrittäneillekin... Vielä kun se Marjana saadaan täältä tonne toiselle puolelle niin hyvältä alkaa näyttämään.
Itse ainakin ajattelen, että nyt mennään sellaisia kiertoja, että pitäisi tulosta alkaa tulemaan jos on tullakseen. Tosin tuskinpa vaan, mä oon yövuorossa ja ukko livistää menoilleen kun menen kotiin ja illalla ja huomenna sama touhu. Ja siihen mitään vapaita päälle tarvita, loppuviikko samoilla silmillä. Pirulainen, pitää vissiin alkaa tekemään työvuorolistoja OMAN MUNASOLUN ympärille?!
terveisin Turhautunut
Aliina: Kannattaa tehdä miehelle selväksi, että yhteiseen projektiin täytyy molempien panostaa. Itse ainakin sanoin ihan suoraan, että nyt täytyy molempien olla täysillä mukana jos tulosta halutaan! Teilläkin näyttää jo yritystä olevan takana aika paljon, ymmärrän täysin turhautumisesi.. Minäkin juoksin seurantaultrassa kesken työpäivän ja tietysti oli täysi kaaos päällä töissä, joten toista kertaa en kyllä lekurille mene kesken päivän.
Minnihiiri: Onnea todella paljon!! Pidetään peukkuja että pysyy pikkuinen mukana :)
ON: Lauantai ja sunnuntaiaamuna tuli ovisplussat!! Hiukan jäi harmittamaan kun olin reissussa viikonlopun ja mies kotosalla.. No, hyödynnettiin kuitenkin jo perjantaina iltapäivällä ja sunnuntai-iltana, luulis siimahäntien pysyneen sen lauantai-sunnuntai välin hengissä, jos ovis olikin jo aiemmin sunnuntaina tms.. Oon ihan yllättyny miten ne clomit tuntuukin olleen mulle iso apu. Nyt on ollu selkeitä nippailuja ja jomotusta alavatsalla, ja ovislimoja myöskin. Jännittää ihan sairaasti!!! En tiedä miten pysyn kasassa vielä pari viikkoa et vois testailla.. Ja taas on toiveet nousseet pilviin, ens kuussa romahdetaan ja lujaa!
Lucija kp 14 :)
piippi81, CatNip ja Jus7iina ja minnihiiri81 ONNEA!!! Tarrasukkia teille kaikille mukaan! Ihanaa kun on näin paljon jo plussia tullut ja kevätvauvoja tiedossa!!
marjaana! todella hieno tulos! Onnea tämän päivän punktioon!! pidän sulle peukkuja ja varpaitakin XD
hope13 juu usko pois raskaana sinä olet! ei terolut missään nimessä anna positiivista raskaustestiä.
mulla tossa jaloissa pyörii yksi "et ole voinut tuolloin tulla raskaaksi" eli lääkäri väitti ettei mahdollista raskaus tuolloin kun se alkoi (oli niin aikaisessa kierronvaiheessa)
ja tuossa se nyt pyörii ympärillä ja pöristelee. (= älä huoli siitä alkoholista se ei ole mitään vahinkoa tuolloin vielä ehtinyt tehdä. Sulla on varmaan ollut ovis vasta
jälkeenpäin. Nauti nyt raskaudestasi ja soittele neuvolaan, kyllä ne sen siellä vahvistaa. =D
tuulenpuuska kyllä minä uskon että sinäkin jaksat kun minäkin olen jaksanut. Minulla ei sattuneesta syystä ole ketään kelle voisin
lapsen hoitoon antaa tai joka voisi apuun tulla, mutta kun sen alussa tiedostaa niin saa niitä voimavaroja ihmeesti enemmän. Minulla on miehestä ollut myös todella paljon apua. Lisäksi
voihan sitä pyytää apua neuvolasta jos tuntuu ettei jaksa. Kyllä sieltä sitten apua saa, täytyy vaan pyytää.
ON: Jo tänään tuli tuohon monitoriin että hedelmällisyys noussut (eli estrogeeni kasvussa ja limat alkaa ohenee) eli tästä pari päivää niin näyttää jo varmaan ovista jee!!
*Minni86* kp 9/26(28) yk 4
Hyvä alkavaa viikkoa kaikille! Onpa syksyinen ilma tuolla ulkona, eilen oli vielä ihan kesäistä...
Ihanan paljon plussia tullut toukokuun kuumeilijoille! Toivotaan saman menon jatkoa ja onnea plussanneille!
Erityistsempit Marjanalle tämän päivän koitokseen!!!
Ja kiitos kommenteistä ja kokemuksista Cerazettejen lopettamisesta. Toivottavasti itsellä menee samalla lailla kuin KataV:llä :) Tuossa juuri mietin,e ttä kun lopettamisen jälkeen parin päivän päsätä alkoi ne kolmen päivän "menkat", niin olikohan ne oikeasti menkat kun eihän tuota Cerazetteä syödessä muutenkaan tule mitään tyhjennysvuotoja kun ei sen syömisessä taukojakaan pidetä...? No kp:t lasken tuon mukaan kun en niitä muutenkaan pystyisi laskemaan.
ON: saas nähdä menikö mahdollinen ovis "ohi", eilen oli kp 14 mutta sammuin illalla kuin saunalyhty heti sänkyyn päästyäni että se siitä... Toissapäivänä kyllä puuhasteltiin joten toivottavasti siitä oli jotain hyötyä mikäli se ovis eilen olisi ollut. Ikinä en ole onnistunut ovistani bongaamaan, en tikuilla enkä muutenkaan mutta kotona on kyllä kaksi hyvin eläväistä todistetta etä ovuloin :)
napsunen kp 15/28 yk 0?
Kiitos onnittelijoille ja Paljon Onnea piippi81, hope13 ja Minnihiiri81!
eleanora: Toivottavasti tarinani antaa muillekin vuoden päivät yrittäneille toivoa. Tämä oli tosiaan ensimmäinen kerta, kun testissä näkyi yhtään mitään positiivista. Yritystä oli kuitenkin jo takana ainakin 16 kiertoa ja ajallisesti yli 12 kuukautta. Pitkästä yritysajasta huolimatta emme ehtineet turvautua hoitoihin.
Se, mikä viimeisten kuukausien aikana muuttui, oli, että lopetimme varsinaisen yrittämisen, koska emme uskoneet, että voimme saada lasta ilman hoitoja. Ja koska en olisi itse niihin lähtenyt, teimme suunnitelmia lapsettomana pariskuntana. En sano, että tuo toimii kaikilla, mutta sitä kannattaa ainakin yrittää, jos lapsi antaa odottaa itseään. En tietääkseni ole ainoa, jota onnisti lapsettomuuden hyväksymisen jälkeen.
CatNip rv 4+3
Mahtavaa että plussia on pärähdellyt jo näin paljon :)
Marjanalle kovasti tsemppiä tämänpäiväiseen koitokseen ja toivotaan nyt todella kovasti että tämä ois viimeinen kerta ja tästä unelma lähtis kasvamaan mukana :)
Olen satunnaisesti käynyt katselemassa teidän tilanteita ja yrittänyt sivussa samalla elää mahdollisimman stressitöntä elämää mutta nyt v.lopun aikana huomasin että kaikki, siis ihan kakki ärsyttää mua just nyt! Liekkö kuitenkin hieman jäännitystä ilmassa torstain lääkärin vuoksi.
Laskeskelin tossa just ja huomasin että ovis taitaa olla samoihin aikoihin lääkäri ajan kanssa.. näkeeköhän ne siellä sitten onko jotain tapahtunu...?
Pitää varmaan alkaa tänään taas tikuttamaan ja katsoo miltä näyttää.
Tikuttelin tosiaan aikaisemmin mutta jätin sen hetkeksi pois kun siitä tuli aivan liian pakkomielle ja luulen että stressasin niiden vuoksi vaan turhaan.. mutta nyt vois tietty ennen lääkäriä katsella taas niillä muutaman päivän niin osaa sanoa seillä että onko näkynyt mitään.
mupis kp12/28-30 yk9
Hei!
En valitettavasti nyt jaksa kommentoida muiden kirjoituksia, kun en kovin kauaa pysty istuksimaankaan tässä koneen ääressä. Olo on aika kipeä tällä hetkellä. Tulin vain kertomaan päivän kuulumiset ja kiittämään hengessä mukana olleita. :)
Punktiossa tosiaan oltiin tänään. Olin vielä aamullakin lähes täysin kivuton ja olisin voinut vaikka lenkille lähteä! En tietenkään lähtenyt, kun tiesin, ettei liikkua saa rankasti, mutta ihmeellisen helppo olo.
Punktiokin meni kohtuullisen helposti. Pari kertaa antoivat lisää kipulääkettä, kun oikealla puolella keräys oli hieman hankalampi. Kuitenkin kipu oli vain kohtuullista ja helposti kestettävää. Rauhoittava toimi sopivasti, enkä ihan heti kyllä edes muistanut mitä kaikkea siellä toimenpiteen aikana oli jutusteltu. :D Kertaakaan en katsellut minnekään monitoriin vaan pidin katseen tiukasti katossa. Kokonaisuudessaan jäi kyllä hyvä muisto koko punktiosta. :)
Nämä jälkisäryt on kyllä aika ikäviä olleet. Makaillessa ihan ok, eikä leposärkyä sinänsä ole, mutta istuessa ja kävellessä on aika kipeä olo. Tietysti ei tässä ole tarkoitus tarpoakaan, mutta pelkästään vessaan kävelyy tuntuu nyt urheilusuoritukselta. Toivottavasti alkaa helpottaa, eikä tee hyperstimulaatiota. Sen riski on ollut koko ajan olemassa ja vielä tänäänkin mainitsivat, että ottaa ihan rauhassa ja tulla päivystykseen, jos alkaa mahakivut pahentua.
Verinen vuoto on myös hieman epämääräinen tällä hetkellä... Pyyhkiessä tuli vielä äsken veristä vuotoa, vaikka käsittääkseni sen pitäisi ruveta tyrehtymään. Jos se ei iltaan mennessä helpota, niin soitan sitten päivystykseen siitä. Ettei ainakaan mitään komplikaatiota tai infektiota tee sen takia. Siellähän on kuitenkin vain kaksi erillistä neulanpistoa, joista vuotoa tulee eli ei sitä kovin kauaa kuuluisi jatkua.
Mutta tulos: 13 munasolua saatiin talteen. Huomenna kuullaan sitten niiden laadusta ja hedelmöittymisestä enemmän, kun hoitaja soittaa aamupäivällä. Pitäkää peukkuja! :)
Jos hedelmöittyminen onnistuu, niin keskiviikkona on sitten alkion siirto. Pitäisi yrittää nyt pitää itsensä maan pinnalla, koska ei tässä mitään varmaa ole minkään suhteen vielä.
Marjana
Marjana: täällä pidetään peukut pystyssä, että huomenna kuulet vain ja ainoastaan hyviä uutisia.
Onnea uusille plussille!
Sieltähän se täti tuli, kaksi päivää myöhässä. Minä siirryn sitten joskus kesäkuisiin taustailemaan. Nyt tuntuu siltä, että pitää ottaa vähän välimatkaa, mutta lueskelen teidän kuulumisia.
Toivotaan, että tulee vielä paljon plussia. Älkää siis seuratko minua:)
Merette kp 2/27-29 yk 6
Minnihiiri, kovasti onnea ja tarrasukkia matkaan!!:) Ihanan paljon nyt plussauutisia.
Marjana, Peukut on pystyssä! Toivotaan että pääset alkion siirtoon. Täällä edelleen jännäillään ihan hirrmuuusesti.
ON: Inhottavaa nippailua alavatsalla ja mikä kamalinta, ihan järkyttävä nälkä koko ajan!! Syön kuin hevonen. Rinnat on myös tosi arat (mitä ei ennen menkkoja yleensä ole ollut...) Tiedän että ne menkat sieltä kuitenkin vain saapuupi, selvät merkit on... :( Mutta ompa tässä onneksi vielä aikaa.
aliina,heh vai työvuorolistoja munasolun ympärille ;) Joo ei sitä tulekaan ajateltua että jos olis eri työrytmi miehen kanssa niin sehän vois haitata ”projektia”, toisaalta olis hyvä vähän useemmin rikkoa kaavoja eikä aina heilutella sitä peittoa vaan iltasin…Et jos on esim aamulla mahdollisuus/tai päivällä tai mihin aikaan vaan;)
Lucija, koitahan pysyä kasassa!Toivottavasti sulla tärppää tässä kuussa, ainakin kaikki ovisoireet on lupaavia!
CatNip, aivanmahtavaa että teidän odotus on palkittu! Ehkä se kaikki stressi lapsen teosta loppui tuolla hetkellä kun hetkeksi luovuitte ajatuksesta ja sitten onnisti!!Hurjasti onnea ja tarrasukkia!
Marjana, hui miltä tuo operaatio kuulostaa! Onneks sulle jäi siitä kuitenkin ihan positiivinen mieli… Pidetään peukkuja että hedelmöitys onnistuu ja että munasolut on laadukkaita!!!!!Tulehan kertomaan heti kuulumiset.Me eletään hengessä mukana!
ON: Apuva, mullei sittenkään riitä maltti enää odotteluun. Huomen aamulla mä sen testin varmaan teen… Jänskättää ihan hirveesti ja kaikenlaisia oireitakin on tietty, niinkuin monesti aikaisemminkin ;)
-alicia
Joku kyseli, niin itse söin 3-4 vuotta Cerazetteja. Menkat alko heti seuraavasta kierrosta ja säännölliset ovat olleet tähän päivään asti kierrolla 28. :)