Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekäö taivaaseen ihminen joka on ollut koko elämänsä

Vierailija
06.08.2012 |

raitis ja aina antanut toisille vaikka olisi itse tarvinnut? Asettanut siis muut itsensä edelle ja kuollut ilman kiitosta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tietää totuuden, katso Raamatusta mitä se puhuu pelastuksesta ja uskosta.

Tulkintoja ja suuntauksia voi olla monia, mutta uskotko ennemmin tulkintaan kuin sitä mitä Raamattussa lukee? Eikös kannattaisi itse alkaa tutkia uskonasioita Raamatusta? Mitä siellä Jeesus opetti uskosta, rakkaudesta, pelastuksesta ja armosta, ja uskovaisuudesta? Jos kerran Jeesus on tie, totuus ja elämä, niin kannattaa ottaa selvää Jeesuksen elämästä ja elämäntehtävästä sekä opetuksista. Se on viisasta.

Vierailija
22/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä välttämättä ole sanasta sanaan totta.

Mä uskon, että uskomalla Jumalaan ja tunnustamalla syntini päässeen taivaaseen. Varmaan monen "uskovaisen" mielestä uskoni on "ei elävä" vai mitä termiä joku käytti, mutta itse uskon ja kuulun kirkkoon, vaikka en uskostani saarnaa. Mutta jos joku kysyy, niin myönnän uskovani, en häpeä sitä.

Jos haluat tietää totuuden, katso Raamatusta mitä se puhuu pelastuksesta ja uskosta.

Tulkintoja ja suuntauksia voi olla monia, mutta uskotko ennemmin tulkintaan kuin sitä mitä Raamattussa lukee? Eikös kannattaisi itse alkaa tutkia uskonasioita Raamatusta? Mitä siellä Jeesus opetti uskosta, rakkaudesta, pelastuksesta ja armosta, ja uskovaisuudesta? Jos kerran Jeesus on tie, totuus ja elämä, niin kannattaa ottaa selvää Jeesuksen elämästä ja elämäntehtävästä sekä opetuksista. Se on viisasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin moni on huolissaan siitä onko elämää kuoleman jälkeen ja niin vähän siitä onko elämä mielekästä nyt eläessä?Tästä elämästä on tae, kuoleman jälkeisestä taas ei. Hoh hoijaa.

Vierailija
24/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleltänne heikot ihmisraukat.

Vierailija
25/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usko tule näkyviin arkielämässämme? Eri ihmisten kohdalla tämä vaihtelee valtavasti riippuen luonteestamme, kokemuksistamme, ympäristötekijöistä, perinteistä j.n.e. Tunteetkin muovaavat käyttäytymistämme usein luvattoman paljon ja saa meidät joskus toimimaan hyvin itsekkäästi, kun meidän tulisi toimia Jumalan tahdon mukaisesti.

Monet "hiljaiset" uskovaiset voivat tosin elää aika "näkymättömästi", mutta jos heidän "sydämen uskonsa" on aito, se heijastuu ilmapiiriin heidän ympärillään. Ihminen voi ilman sanojakin "todistaa" uskostaan. Tältä taustalta voimme paremmin ymmärtää Jaakobin sanat : "Usko ilman tekoja on kuollut".

MUTTA: Teot eivät synnytä pelastavaa (sydämen) uskoa, mutta sydämen usko synnyttää tekoja.

Ihminen voi tehdä hyviä tekoja ja osoittaa rakkautta myös ilman pelastavaa uskoa.

Eli moitteeton ja hyväätarkoittava käytös ei tarkoita sitä, että ihminen automaattisesti pelastuu. Tarvitaan henkilökohtainen usko.

Vierailija
26/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
27/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäistämättä sen sisältöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi