Hei te, jotka seuraatte blogeja :) Jaksaisitko kiinnostua vielä yhdestä lifestyleblogista?
Sisältö olisi muotia, sisustamista, matkoja ym. Yksityiselämäni ja parisuhteeni rajaisin ulkopuolelle enkä ehkä esiintyisi kasvoillani, tunnistettavasti. Olisiko se haitta?
Ajattelin, että voisin "oman osuuteni" lisäksi myös toteuttaa toiveita, ja tehdä juttuja ja kuvauksia niiden perusteella. Mulla on paljon suhteita vaateliikkeisiin ym. joten materiaalia ei puuttuisi.
Blogihaave mulla on ollut jo pitkän aikaa, mutta elämäntilanne ei ole ollut siihen ihan sopiva. Nyt alkaa pikkuhiljaa näyttää siltä, että aika voisi olla kypsä. Mietin vain, olenko jo tavallaan myöhässä eli onko kaikki jo nähty ja luettu.
Kommentit (28)
rehellisesti sanottuna, en. Syystä että noita blogeja on jo nyt kolmetoista tusinassa.
Kaava on aina sama. Vaatekaapissa lähinnä Zarasta ostettuja valkoisia/nudeja/mustia vaatteita, asusteina muutama "statement-kaulakoru", pari laukkua LV:ltä ja ehkä Louboutinin korkkarit. Identtisiä asukuvia päivästä toiseen, tänään huivilla ja huomenna ilman - wau! Muu sisältö lähinnä kuvia kuoharilasista, uudesta huulipunasta (hylsyssä tietenkin, ei huulilla), vuohenjuustosalaatista tai jostain hotellihuonemaisen kliinisesti sisustetun asunnon "yksityiskohdasta" kuten vaikkapa Kartellin valaisimesta. Välillä jokin mukapohdiskeleva postaus, johon pöllitään kuvat we heart it:istä. Ei persoonaa, ei tunnistettavuutta, ei mitään annettavaa oikeastaan kenellekään.
Ei kiitos.
Se ilmeisesti tavallaan ihailet joitain bloggaajia ja haluat osoittaa, että sellainen hotellisisustus ja merkkivaatteita.
Käyn töissä, pidän merkkivaatteista, en harrasta kirpputoreja. Olen seurannut esim. Adalmina's secretiä ja Char and the cityä, Olivia Palermon blogia sekä Kotirouvaa Lontoossa. Monia muitakin silloin tällöin.
ap
Sun blogi olisi varmaan aika hajuton ja mauton. Mieti vaikka noita Adalminan ja Charin blogeja, ne on ihan superhillittyjä. Charilla monta identtistä lähikuvaa jostain pienestä yksityiskohdasta, välillä joku nettikaupan tuotteista kokoon raapaistu kollaasi. Siellä sentään on joskus jotain sisältöä kun tuntuu olevan symppis tyyppi noin muuten ja antaa vähän persoonastaankin ilmi. Adalminasta paha mennä sanomaan kun blogi vasta palasi tauolta, mutta varmaan aika hillittyä linjaa pitää edelleen. Kotirouva Lontoossa sitten taas bloggaa kasvoillaan ja kertoo tosi paljon itsestään, mutta sunhan ei sitä pitänyt tehdä?
kunhan ehdin luoda hyvän ulkoasun, keksin hyvän nimen ja saan suunniteltua pari ensimmäistä juttua.
T: se joka äskettäin kyseli kiinnostaisiko blogi jossa olisi mm. noita lainauksessa mainittuja asioita
Jatkokysymys: pitäisikö tällaisessa blogissa esiintyä omalla naamalla?
Mua taas kiinnostaisi blogi jota pitää vähävarainen ja kekselijäs henkilö. Kaikenlainen vaatteiden ja huonekalujen tuunaaminen ja vähän rahan sisustus ja tyyli kiinnostaa. Miten lomailee halvimmillaan ja kokkailee hyvää ja ravitsevaa pikkurahalla.
kunhan ehdin luoda hyvän ulkoasun, keksin hyvän nimen ja saan suunniteltua pari ensimmäistä juttua.
T: se joka äskettäin kyseli kiinnostaisiko blogi jossa olisi mm. noita lainauksessa mainittuja asioita
Täällä myös yksi tuleva lukija tuunailu-köyhäilyblogille!
Riippuu millaisia postauksia kirjoitat, mutta ei mun mielestä välttämättä tarvitse omaa naamaa paljastaa jos ei halua. Sun blogissa kun olisi siis selkeästi idea, eikä vaan sitä itsen esittelyä mitä nuo lifestyleblogit tuppaa olemaan.
Mua taas kiinnostaisi blogi jota pitää vähävarainen ja kekselijäs henkilö. Kaikenlainen vaatteiden ja huonekalujen tuunaaminen ja vähän rahan sisustus ja tyyli kiinnostaa. Miten lomailee halvimmillaan ja kokkailee hyvää ja ravitsevaa pikkurahalla.
Mahtavaa, sitten linkkiä kehiin. Mielestäni ei ole pakko olla omaa kuvaa blogissa esillä. Minulla on välillä ja välillä ei. Riippuu omasta fiiliksestä. Monet blogituttuni taas eivät halua kasvoja esiin ihan työn puolestakin. Eli ei ole pakko jos et halua.
Suurin osa blogeista on niin älyttömän huonosti raapustettuja. Ja kun lisää joukkoon omaa persoonallista huumoriaan, ollen kuitenkin loukkaamatta ketään, tulee paras lopputulos.
vanhimmasta alkaen. Tyttö oli 13 kun aloitti. Tämä on muoti blogi, paras ikinä. Tee vastaava omasta näkökannastasi.
Tulee sellainen tuntu, ettei sinulla taida olla sisällöllisesti mitään uutta annettavaa. Bloggaus, niin kuin harrastukset yleensä, lähtevät henkilökohtaisesta innosta tehdä jotakin vaikkei ketään muuta edes kiinnostaisi.
Kysy itseltäsi, miksi edes haluat blogata? Et tahdo antaa mitään itsestäsi, mitä sitten tahdot? Kivoja kommentteja kasvottomiin asukuviisi, ihastelua ostoskassisi sisältämille löydöille, kehuja pilko-ja-sekoita-tyylisille "resepteillesi", mielipiteitä pohdiskelupostaukseesi siitä minkä värisenä ostat seuraavan LV:n monogrammihuivin?
Blogit ovat tai eivät ole mielenkiintoisia niiden kirjoittajien takia. Persoonallisuus, omaperäisyys, sisältö, NE ovat tärkeitä. Sellaisia blogeja kaivattaisiin. Blogi-ideasi ei ainakaan tähän mennessä kuulosta muulta kuin aikaisempien naistenlehtityyliin pyrkivien blogien identtiseltä kopiolta. Säästä kaikkien aikaa ja unohda bloggaus.