Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyssäri av-mammoille: Millä tavoilla mies saisi ilman nöyryytystä säpiä/parisuhdeseksiä?

Vierailija
06.08.2012 |

Ketju teille kaikille normimammoille :D.

Vinkit/ohjeet, millä mies saisi säpiä,ja/tai käsihoitoja yms yksipuolisia seksuaalisia palveluja omalta vaimoltaan.

Eli miten mies saisi asian neutraalisti esitettyä eikä vaimo ahdistuisi ja/tai kokisi ihmisarvoaan loukatun.

Eli kun on kokemusperäisesti jo etukäteen tiedossa/arvattavissa, että liehittely ja romanttiset elkeet eivät toimi, mutta kupla otsassa alkaa jo haittaamaan elämää, eikä vaimo ole mikään antiseksifanaatikko vaan pienemmilä haluilla varustettu, niin millä tavalla toivoisit, että asia sisäsiististi ja mahdollisimman pienin miehen nöyryytyksin hoidettaisiin?

Tätä ei nyt tämän paremmin osaa kirjoittaa. Ja ennen sitä pakolista närkästynyttä heittoa, että miksi tätä ei aloitettu seksiosastolla, niin totean, ettei siellä kommentoivien naisten miehillä ole tälläisia ongelmia.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään oikeaa vinkkiä tai ohjetta :D . Ketjun tulos oli valitettavasti odotettu.

tai :(.

Kaikki ohjeet olivat sitä normaalia tee kotitöitä ja huomioi vaimoa niin ehkä voit saada säälistäkin.

Mutta elävässä elämässä tuo ei toimi. Vaimo ei halua vaikka tekee kaiken oikein-ketjuja on pilvin pimein, ei siitä aiheesta enempää (onneksi tästä ei tullut sellaista).

Eli kun liehittely ja romanttiset elkeet eivät toimi ja tilanne on monissa keskusteluissa todettu, niin mikä olisi se suora tapa hoitaa kommunikaatio. Eli tämän ketjun perusteella ei mikään.

Puhuttiin vastavuoroisuudesta ja arvostuksesta. Kuinka monta torjuntaa ja kärvistely-päivää/iltaa/yötä vastaa yksi puolison saama velvollisuusseksiuhraus?

Tuostahan voisi av-forkalla vääntää ihan matemaattisen kaavan.

Vierailija
2/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään oikeaa vinkkiä tai ohjetta :D . Ketjun tulos oli valitettavasti odotettu.

tai :(.

Kaikki ohjeet olivat sitä normaalia tee kotitöitä ja huomioi vaimoa niin ehkä voit saada säälistäkin.

Mutta elävässä elämässä tuo ei toimi. Vaimo ei halua vaikka tekee kaiken oikein-ketjuja on pilvin pimein, ei siitä aiheesta enempää (onneksi tästä ei tullut sellaista).

Eli kun liehittely ja romanttiset elkeet eivät toimi ja tilanne on monissa keskusteluissa todettu, niin mikä olisi se suora tapa hoitaa kommunikaatio. Eli tämän ketjun perusteella ei mikään.

Puhuttiin vastavuoroisuudesta ja arvostuksesta. Kuinka monta torjuntaa ja kärvistely-päivää/iltaa/yötä vastaa yksi puolison saama velvollisuusseksiuhraus?

Tuostahan voisi av-forkalla vääntää ihan matemaattisen kaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seksiä vastentahtoiselta naiselta vastineeksi tiskaamisesta. Kotityöt hoidan ilmankin. Joko nainen itse haluaa seksiä tai ei. Jos ei halua niin suhde on menossa kohti loppuaan. Seksittömään kotitalouspalvelusten vaihtamiseen riittää ex-vaimo.

Vierailija
4/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kysyisin, että osaatko yhtään aavistaa miten ikävää on, kun meillä on näin vähän seksiä. Ja samalla pyytäisin kertomaan mitä pitäisi tehdä, että seksielämä vilkastuisi.

Olemme olleet mieheni kanssa parikymmentä vuotta yhdessä ja seksi toimii, koska juttelemme siitä paljon. Iän myötä tarpeet ovat selvästikkin muuttuneet ja makuhuone touhuja päivitetään säännöllisesti, ettei kyllästytä. Itse olen aktiivisesti myös jumpannut tuota alapäätä, niin herkkyys pysyy hyvänä. Ja halut myös. Mieheni on myös erittäin huomaavainen ja antaa positiivista palautetta.

Vierailija
5/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa miehelle yksipuolisia palveluksia, jos siinä ei mene kauan. Haluan nukkua ja jos mies laukeaisi viidessä minuutissa niin sopisi erittäin hyvin. Mies ymmärrettävästi aina haluaisi pitkittää sessioita.

Vierailija
6/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-liitossa seksin sai loppumaan seuraavin kotikonstein:

- tarvitsen pitkää esileikkiä, johon mies totesi, että halut hiipuu kun joutuu lämmittelemään mua niin pitkään

- miehen ennenaikainen laukeaminen oli mun syytä, koska sai kuulemma liian harvoin

- sanoi, että hakee seksiä muualta jos en anna usein.

Ole siinä sitten innostunut ja halukas vaimo :/

Nykyisessä suhteessa taas haluan koko ajan. Mies on innostunut mun tyydyttämisestä -- joka johtaa tietysti siihen, että haluan tyydyttää miehen samalla mitalla. Hän kehuu mua seksikkääksi, nätiksi, älykkääksi. Passaamme ja pussaamme toisiamme. Kun saan paljon, niin haluan myös antaa vielä enemmän.

Vierailija
7/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä annetaan, jos toinen siivoo tms. Kuulostaa henkiseltä väkivallalta. Seksillä ja kotitöillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Miettikää miltä tuntuisi, jos mies aina torjuisi sinut. Onneksi olemme normaali pari ilman sairasta kaupankäyntiä. Puhallamme yhteen hiileen kaikessa ja haluamme toisiamme.

Vierailija
8/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työpäivän jälkeen vaimo yksin hoitaa kaikki kotityöt ja lapset, on illalla niin väsynyt ettei jaksa antaa edes säpiä.

Vierailija
9/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut haluni hiipumaan. Mies, joka ei edes vapaapäivinään tajua, että voisi käydä kaupassa ja viedä roskat, kun puoliso on töissä, on minun silmissäni vätys, ja vätystä on vaikea himoita. Varsinkin kun pitää jaksaa palkkatyön päälle kotityöt, niin väsymyshän siinä iskee. Ei jaksa seksiä, eikä edes halua.

Joten minun vinkkini olisi se, että osallistu kotitöihin vastuullisena aikuisena ihmisenä. Ilahduttaa vilpittömästi huomata, että oma puoliso auttaa jaksamaan arjessa ja näin miehen status ja haluttavuus nousee naisen silmissä.

Minä melko varmasti innostuisin hellimään miestäni, jos hän joskus yllättäisi iloisesti!

Vierailija
10/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa mies joskus pyytäisi seksiä, ihan sama missä muodossa.

Vierailija
11/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan mieheni kanssa olisi valitettavasti ollut aivan sama mitä hän olisi pyytänyt! Nykyisen miehen kanssa itse haluaisin koko ajan mutta hän ei juuri aloitteita tee...

Vierailija
12/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen sitä pakolista närkästynyttä heittoa, että miksi tätä ei aloitettu seksiosastolla, niin totean, ettei siellä kommentoivien naisten miehillä ole tälläisia ongelmia.

Samoja naisia me seksipalstalaiset av:n puolellakin ollaan :)

Ja sitten asiaan:

mahdollisimman pienin miehen nöyryytyksin hoidettaisiin?

Mietipä missä kohtaa on ongelma ja mieti sitten, voisikohan se liittyä siihenkin, miksi vaimosi ei halua seksiä kanssasi.

Ilman tuota lausettasi voisit saada apua, mutta luoja tuo sai näkemään punaista.

Vierailija
13/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi vielä mies... niin saisi kunhan antaisi ensin omaa aikaa, mieluummin jopa tunnin pari päivässä. Lapseni vauva-aikana koin rakaimmaksi oman ajan puuttumisen. Päivät hoidin lasta, koiria ja kotia, kaikki tahtoivat huomiota erikseen ja yhtäaikaa. Klo 20-21 kun lapsi viimein nukahti, olisin mieluummin mennyt sänkyyn hyvän kirjan, kuin miehen kanssa. Jos olisin jäänyt "vapaalle" esim. lok 18, olisin voinut käydä kävelyllä tuulettamassa päätä, mennä sen jälkeen vaikka kylpyyn hetkeksi kaunistautumaan ja haaveilemaan seksistä. Lapsen nukahdettua olisin sitten valmiiksi virittäytynyt tunnelmaan.

Minulle merkitsee paljon oma seksiikkyys ja viehättävyys. En vain kerta kaikkiaan pysty ajattelemaan seksiä pulautus olkapäällä ja tavanomaisissa kotivaatteissa.

Vierailija
14/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä kulta mua vähän hyvänä. Tee se sellaisella hetkellä, että vaimollakin on jo valmiiksi hyvä olla.

Vierailija
15/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säpi! Säälipillu!

Vierailija
16/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies kyselee, miten saisi vaimolta säälipillua tai muita yksipuolisia palveluita siten, että se olisi miehelle itselleen mahdollisimman vähän nöyryyttävää.

Vierailija
17/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tuo lause saa näkemään punaista? Mä en näe siinä mitään suututtavaa.

Ja ennen sitä pakolista närkästynyttä heittoa, että miksi tätä ei aloitettu seksiosastolla, niin totean, ettei siellä kommentoivien naisten miehillä ole tälläisia ongelmia.

Samoja naisia me seksipalstalaiset av:n puolellakin ollaan :) Ja sitten asiaan:

mahdollisimman pienin miehen nöyryytyksin hoidettaisiin?

Mietipä missä kohtaa on ongelma ja mieti sitten, voisikohan se liittyä siihenkin, miksi vaimosi ei halua seksiä kanssasi. Ilman tuota lausettasi voisit saada apua, mutta luoja tuo sai näkemään punaista.

Vierailija
18/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat vaimolta ihan pyyteetöntä hyvää, anna sitä samaa hänelle (ei siis välttämättä seksiä, vaan ihan jotain muuta, mistä hänelle tulee hyvä mieli). Usein se on niin, että jos antaa niin sitten myös saa.

Yksinkertaista, eikö totta?

Vierailija
19/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kertoa miltä tuntuu tulla jatkuvasti torjutuksi, miltä tuntuu elää ilman seksia, kertoa miltä se kupla otsassa tuntuu. Kertoa miltä tuntuu ja mitä toivoisi vaimon tekevän mutta ei saa vaatia, painostaa eikä ahdistella.

Sitten kun saa vaimon ymmärtämään asian miehn kannalta, vaimo todennäköisesti haluaa antaa sitä mitä toivoit.

Plus tietysti se muu elämä eli osallistuminen kodin/lastenhoitoon jne, tehdä/puuhailla yhdessä ym läheisyyttä lisäävät asiat.

Naiset yleensä tarvivat ensin henkistä läheisyyttä ennenkuin kyknevät fyysiseen lähisyyteen.

Vierailija
20/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asenne, että olet vain kaukainen ihailija. Älä koske vaimoosi, mutta aina sopivassa kohdassa kehu vaimosi ulkonäköä. Jää silloin tällön tuijottamaan vaimosi takamusta ja mutise itseksesi 'vau'.

Ole kuin seksi sinänsä ei kiinnostaisi, mutta et vaan saa silmiäsi irti vaimosi upeasta kropasta.

Huom! älä liioittele, varsinkaan, jos et ole ennen näin toiminut tai vaimosi kroppa ei ole viimeisen päälle. Kiinnitä huomiosi positiivisiin puoliin. Jos vaimo on esim. lihava(hko), niin kehu rintoja, jotka ovat sitten luultavasti aika isot.

Odota, että vaimo tekee aloitteen ja kerää vaan sitten kypsät marjat :-).

Happy hunting

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän