Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyssäri av-mammoille: Millä tavoilla mies saisi ilman nöyryytystä säpiä/parisuhdeseksiä?

Vierailija
06.08.2012 |

Ketju teille kaikille normimammoille :D.

Vinkit/ohjeet, millä mies saisi säpiä,ja/tai käsihoitoja yms yksipuolisia seksuaalisia palveluja omalta vaimoltaan.

Eli miten mies saisi asian neutraalisti esitettyä eikä vaimo ahdistuisi ja/tai kokisi ihmisarvoaan loukatun.

Eli kun on kokemusperäisesti jo etukäteen tiedossa/arvattavissa, että liehittely ja romanttiset elkeet eivät toimi, mutta kupla otsassa alkaa jo haittaamaan elämää, eikä vaimo ole mikään antiseksifanaatikko vaan pienemmilä haluilla varustettu, niin millä tavalla toivoisit, että asia sisäsiististi ja mahdollisimman pienin miehen nöyryytyksin hoidettaisiin?

Tätä ei nyt tämän paremmin osaa kirjoittaa. Ja ennen sitä pakolista närkästynyttä heittoa, että miksi tätä ei aloitettu seksiosastolla, niin totean, ettei siellä kommentoivien naisten miehillä ole tälläisia ongelmia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin haluja on ollut paljonkin, mutta nyt en edes ajattele seksiä. Olen kokeillut pillerien vaihtoa, ilman pillereitä jne, mutta sekään ei ole vaikuttanut omaan libidoon. Nyt selvästi huomaa, että hieman helpottaa, kun lapset ovat jo vähän isompia - alkaa joskus itselläkin "olla aikaa ajatella seksiä".

Ruinaaminen on kaikista pahin virhe! Ja toisen syyllistäminen! Meillä on seksiä vähintään kerran viikossa, enkä todellakaan halua kuulla, miten vähän sitä on ja että kyllä pitäisi olla enemmän...

Omalta mieheltäni toivon kauniita sanoja, halauksia ohimennen, kehuja esim. ulkonäöstä jne. Ei tarvitse olla mitään romanttista höpönlöpöä, vaan ihan arjessa mukana olevia pieniä huomaavaisia tekoja. Lisäksi, kun saa apua kotitöissä, riittää puhtia muuhunkin...

Itse seksissä alkulämmittely tärkeää, ei mitään kourimisia ja heti itse asiaan menoja - tuntuu ihan kamalalta, jos toinen kiirehtii ja itsellä kestää syttyminen kauan. Kyse ei ole siitä, ettenkö nauttisi seksistä tai en haluaisi miestäni, vaan siitä, että vauhtiin pääseminen on vaikeaa ja siinä juuri auttaa, jos mies etenee hitaasti ja jos olo on haluttu ja nätti jne (tämä saavutettavissa pienillä kohteliaisuuksilla ja hellyydenosoituksilla).

Vierailija
22/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa "yksipuolisia palveluja". Näissä on aikamoinen sävyero riippuen sinun motiiveistasi. Eli haluatko palveluja koska toivot saavasi edes jotain, ja säpi ym. olisi kädenojennus vaimolta? Vai siksi, että saat kiksejä palveltavana olosta ja sinua vaivaa, ettei vaimosi suostu alistettavaksi?

Niin tai näin, itse naisena arvostan näissä asioissa suoraa puhetta. Toivon että mies sanoo tällaiset asiat suoraan, eikä ainakaan murjota ja vetäydy. Lisäksi suoraa puhetta voisi terästää rennolla huumorilla. Seksiasioita ei kannata ottaa liian vakavasti, koska vakavuus pilaa ilon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nimittäin enää ollenkaan haluaisi harrastaa seksiä mieheni kanssa. Syyt ovat moninaiset, mutta ne voidaan summata sanomalla että johtuen kaikista niistä syistä joita meidän suhteessa on ollut pielessä jo 10 vuotta ja joihin ei ole puhumalla, riitelemällä ja itkemällä tullut mitään muutosta, en haluaisi enää jakaa elämääni miehen kanssa yhtään enempää kuin on pakko. Ja ruumiini jakaminen tuntuu siltä kaikkein masentavimmalta. Lasten takia joudun jakamaan hänen kanssaan arkeni, kotini ja ruumiinikin, mutta se on tosi vastenmielistä.

Hän luulee että on jotain temppuja joita voisi tässä vaiheessa tehdä saadakseen enemmän seksiä, mutta ikävä kyllä mulle se kuulostaa yhtä kaukaa haetulta kuin että naapurin äijä yhtäkkiä ajattelisi että sanomalla minulle kivoja juttuja rupeaisi p***** irtoamaan. Ikään kuin sillä perusasetelmalla ei olisi mitään merkitystä, ja seksi vaatisi vain jotain irrallisia taikasanoja.

Vierailija
24/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat vaimolta ihan pyyteetöntä hyvää, anna sitä samaa hänelle (ei siis välttämättä seksiä, vaan ihan jotain muuta, mistä hänelle tulee hyvä mieli). Usein se on niin, että jos antaa niin sitten myös saa.

Yksinkertaista, eikö totta?

Nyt puhutaan naisista. Yksinkertainen ei kuulu sanastoon. Nainen odottaa että vähintään joka päivä tehdään jotain hyvää. Eikä seksin pitäs muutenkaan olla säpiä tai vastikkeellista.

Vierailija
25/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nimittäin enää ollenkaan haluaisi harrastaa seksiä mieheni kanssa. Syyt ovat moninaiset, mutta ne voidaan summata sanomalla että johtuen kaikista niistä syistä joita meidän suhteessa on ollut pielessä jo 10 vuotta ja joihin ei ole puhumalla, riitelemällä ja itkemällä tullut mitään muutosta, en haluaisi enää jakaa elämääni miehen kanssa yhtään enempää kuin on pakko. Ja ruumiini jakaminen tuntuu siltä kaikkein masentavimmalta. Lasten takia joudun jakamaan hänen kanssaan arkeni, kotini ja ruumiinikin, mutta se on tosi vastenmielistä.

Hän luulee että on jotain temppuja joita voisi tässä vaiheessa tehdä saadakseen enemmän seksiä, mutta ikävä kyllä mulle se kuulostaa yhtä kaukaa haetulta kuin että naapurin äijä yhtäkkiä ajattelisi että sanomalla minulle kivoja juttuja rupeaisi p***** irtoamaan. Ikään kuin sillä perusasetelmalla ei olisi mitään merkitystä, ja seksi vaatisi vain jotain irrallisia taikasanoja.

Saanko kysyä?

Vaaditko häneltä kuitenkin ehdotonta uskollisuutta?

Vierailija
26/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat vaimolta ihan pyyteetöntä hyvää, anna sitä samaa hänelle (ei siis välttämättä seksiä, vaan ihan jotain muuta, mistä hänelle tulee hyvä mieli). Usein se on niin, että jos antaa niin sitten myös saa.

Yksinkertaista, eikö totta?

Nyt puhutaan naisista. Yksinkertainen ei kuulu sanastoon. Nainen odottaa että vähintään joka päivä tehdään jotain hyvää. Eikä seksin pitäs muutenkaan olla säpiä tai vastikkeellista.

No olen kyllä itsekin nainen. Ja yksinkertaista tuo minun mielestäni on sen takia, että omalla kohdallani asia menee niin, että jos saan jotain, niin sitten myös annankin. Eli tiivistettynä parisuhteen vuorovaikutus kunnossa.

Eikä pitäisikään olla vastikkeellista, mutta hyvä parisuhde nyt vain on sitä, että molemmilla on hyvä olla ja molemmat saavat. Aina tulee suhteissa ongelmia, jos vain toinen saa ja toinen joutuu vain siihen antajan rooliin...eikä koske pelkkää parisuhdetta, vaan esimerkiksi yksipuoliset ystävyyssuhteekin tuppaavat katkeamaan jossain vaiheessa ja samaten ihan vaikka työnantaja-alainen -suhde töissä, vanhemman ja lapsen suhde jne.

Vierailija
27/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naistasi ei huvita seksi, joustaa hän mieluhalujesi mukaan, jos suostuu seksiin vaikka itselle se maistuisi tervalle.

Jos naisesi joustaa, jousta sinäkin jossakin asiassa joka sinulle on tervenjuontia, mutta naisellesi tärkeää.

Pointti: miksi naisesi suostuisi "yksipuoliseen hyvään" jos häntä ei motivoida mitenkään?

Anna sinä naisellesi sitä "yksipuolista hyvää" niin hän varmaan tulee vastaan sinullekin.

Ja ei, mielestäni tässä ei ole kysymystä mistään kaupanteosta, vaan toisen huomioonottamisesta ja hyvästä teosta, mutta toista ei saa vaatia /käyttää hyväksi vain oman hyvän puolesta, vaan itsekin joustaa sitten jossakin toisen hyväksi!!

Vierailija
28/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ratkaisuni nöyryytyksiin oli lopettaa lähentely. Vaimo ei koskaan tehnyt aloitetta eikä tahdin harventaminen lisännyt hänen halujaan. Vaikka silloin tällöin tipahtaa, toistuvat pakit eivät ole kummankaan kannalta miellyttäviä, joten vähitellen lakkasin yrittämästä. Ei sekään ollut hyvä, sillä eron jälkeen sain hakut ex-vaimolta haukut siitä, ettei ollut edes seksiä.

Vierailija
29/31 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilahtuisin jos hän pettäisi, sillä silloin saisin eron paljon helpommin. Toistaiseksi hän on tapellut kovasti vastaan ja syyllistänyt, siihen ei olisi enää mahdollisuutta jos pettäisi.

en nimittäin enää ollenkaan haluaisi harrastaa seksiä mieheni kanssa. Syyt ovat moninaiset, mutta ne voidaan summata sanomalla että johtuen kaikista niistä syistä joita meidän suhteessa on ollut pielessä jo 10 vuotta ja joihin ei ole puhumalla, riitelemällä ja itkemällä tullut mitään muutosta, en haluaisi enää jakaa elämääni miehen kanssa yhtään enempää kuin on pakko. Ja ruumiini jakaminen tuntuu siltä kaikkein masentavimmalta. Lasten takia joudun jakamaan hänen kanssaan arkeni, kotini ja ruumiinikin, mutta se on tosi vastenmielistä. Hän luulee että on jotain temppuja joita voisi tässä vaiheessa tehdä saadakseen enemmän seksiä, mutta ikävä kyllä mulle se kuulostaa yhtä kaukaa haetulta kuin että naapurin äijä yhtäkkiä ajattelisi että sanomalla minulle kivoja juttuja rupeaisi p***** irtoamaan. Ikään kuin sillä perusasetelmalla ei olisi mitään merkitystä, ja seksi vaatisi vain jotain irrallisia taikasanoja.

Saanko kysyä? Vaaditko häneltä kuitenkin ehdotonta uskollisuutta?

Vierailija
30/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen ukko ei saanut vuoteen, koska dissas mua ihmisenä, haukkui ja nolasi. Kuka haluaa seksiä miehen kans jonka ainoat sanat sulle on, sä et osaa mitään.

Nykyinen mies halaa ja antaa suukon, arvostaa mua minuna, nauraa mun kanssa ja kuuntelee mua, ja mä haluan sitä kokoajan

Vierailija
31/31 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautitko oikeasti seksitä, jossa toin nmakaa kirjaimellisesti lahnana allasi? Sekö on kivaa?

Jos toisiaan näin on, niin mulla on sama ohje kuin kaikille muillekin seksitöntä liittoaan sureville miehille. Päättääkää haluatteko että vaimonne on vaimonne vai äitinne? Ja sitten alatte siellä kotosalla toimimaan sen mukaan... Mua ei ainakaan kiinnosta seksi ihmisen kanssa jota saa päivät hoitaa kuin yhtä lapsista: ruokkia, siivota jälkiä, pestä pyykkiä ja komentaa. Eli ottakaa rooli aikuisena omassa parisuhteessanne ja perheessänne niin se vaimokin voisi pikuhiljaa siirtyä takaisin puolison rooliin.