Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä puolia kotona olossa lasten kanssa?

Vierailija
06.08.2012 |

Hoitelen vauvaa ja taaperoa kotona ja kitinästä ja kakasta huolimatta on tässä hyviä puoliakin.

Mulla suurin plussa on se ettei ole työstressiä. Sunnuntai-iltana ei tarvitse alkaa jo stressata.

Tää on lepoa mun hermoille, tai no osalle niistä :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jaksaa olla lasten kanssa hyväntuulinen, työpäivän jälkeen elämä oli yhtä väsynyttä taistelua.

Parasta on, että näkee lasten kehityksen joka päivä. Ei tule enää niitä "voi se on tuonkin oppinut tarhassa enkä ite ollu näkemässä".

Vierailija
2/3 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta on tietenkin se, että saa hoitaa lapsensa itse. Mut muita plussia

- töissä vaivanneet niska-ja hartiaongelmat on muisto vain. Olen ollut myös tosi terve, en ole sairastanut kertaakaan kunnolla kotona olemisen aikana

- voin tarjota lapsille elävän suhteen isovanhempiin (ainoat isovanhemmat asuvat kaukana). Tämä on minulle iso ilon aihe, ja on kiva itsekin nähdä enemmän omia vanhempiani

- mieheni on voinut keskittyä täysin opintoihin ja töihin, minkä vuoksi hän valmistuu etuajassa ja työnäkymät on lupaavat

- olen saanut paljon uusia kavereita, osa jopa ystäviäkin, kun on aikaa tutustua ja nähdä usein. Myös vanhoihin kavereihin tulee pidettyä paljon yhteyttä, koska voin itse joustaa aikatauluissa ja on helpomi nähdä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta stressaan seuraavaa päivää miten jaksan..

Hyviä puolia on tuo että näkee oman lapsensa kasvun ja se että ei tarvitse herätä aamuviideltä vaikka yöllä imettämään tarviikin herätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä