Onnitelin exää kun huomasin vaimon fb-sivulta että hän saa lapsen niin
hän ei vastannut onnitteluuni, vaikka muuten aina vastaa viesteihini.
Mitä voisi tästä päätellä? olen itsekin naimisissa nykyjään.
Kommentit (17)
ainoa selitys on se, että lapsi ei ole hänen.
hänen vaimonsa ei ole mikään petturi, tietääkesni hyvin rakastunut exääni.
ap
Ainoa selitys tälle aloituksellesi on se että nimenomaan itse toivoit että hän reagoisi siihen jotenkin "erityisellä" tavalla.
Ainoa selitys tälle aloituksellesi on se että nimenomaan itse toivoit että hän reagoisi siihen jotenkin "erityisellä" tavalla.
kyllä se kiitos olisi riittänyt, nyt tuli tunne että lapsi on tulossa mutta ei ole toivottu.
ap
Ihmeemmin puhunut tulevasta lapsesta odotusaikana, jotkut eivät ollenkaan. Vaikka odotus olisi toivottu:-)
Ihmeemmin puhunut tulevasta lapsesta odotusaikana, jotkut eivät ollenkaan. Vaikka odotus olisi toivottu:-)
jos ei edes kiitosta irtoa.
kyllä se kiitos olisi riittänyt, nyt tuli tunne että lapsi on tulossa mutta ei ole toivottu. ap
En pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka voivat suhtautua omaan lapseensa noin. Aika ällö mies. Jos siis luulosi on oikea.
millään tavalla ap:lle. Saattaa mies ihmetellä mistä ap on kuullut. Eipä kovin läheisenä ex muoriaan pidä, jos ei asiasta ole ap:lle maininnut.
onnittelun vaan osanoton paikka? Voihan olla, että exäsi ei ole ollenkaan innoissaan tulevasta vauvasta.
eikä hän siis vastaa viesteihin, joissa ei ole ainakaan mitään tärkeää kysymystä.
En minäkään entiselle puolisolle kerro ihan kaikkea vaikka kuinka olisimme hyvissä väleissä. Ei varmaan kannata alkaa "keulia" ja päästää mielikuvistusta laukkaamaan (lapsi ei ole toivottu tms) ihan turhaan. Loppupelissä; mitä siitä vaikkei ole kertonutkaan? :)
mikä nyt ei olekaan helppoa lapsen takia.
Senhän sä haluat kuulla? ;)
eikä hän siis vastaa viesteihin, joissa ei ole ainakaan mitään tärkeää kysymystä.
mutta päätin etten enää meilaa hänelle yhtään mitään, koska hänen tilenne on mikä on. Luulen että lapsi ei ole hänen puoleltaan toivottu, valitettavasti.
ap
tämä on todettu useamman kerran. Jos mies on saanut paljon onnitteluita niin ei ole muistanut/kehdannut kaikille vastata.. Minunkaan mies ei ole kaikkiin vauvaonnitteluihin vastaillut :D Miehet on erilaisia kuin naiset.
MiTäs jos vauvalle onkin sattunut jotain. Vaikka keskenmeno tai muuta.
eikä kertonut vaikka olemme jutelleet kaikenlaista, että hänen vaimonsa odottaa.
ap