Ällöttävin herkkusi, jota et ilkeä syödä seurassa?
Mun salainen mässy on mikä tahansa Valion jäätelö, vanilja tai maustettu, ja sen päälle oksu-poksu-"omatekoinen" suklaakastike, joka muodostuu O'Boy-jauheesta ja maidosta.
Oikeesti ällöttävää, mutta niin ihanaa. En millään ilkeäisi syödä tätä kenenkään silmien edessä.
What about you?
Kommentit (42)
Mikropopkorneja pussillinen. Päälle kunnolla suolaa... Ja puoli purkillista makeaa salaattikastiketta! Syön lusikalla.
Rakasta syödä öljyssä keitettyjä suklaapatukoita. Niitä menee kerralla helposti se 5-6 kappaletta, ja juomaksi pari litraa rommikolaa. Painoa tulee hieman joo, mutta tekee elämästä elämisen arvoista, joten en kadu ja turha on saarnata!
Leidin bmi taitaa olla siinä 20: alla eikö vaan?
Esim. Polar 15 -juustoa. Siinä kivasti kaksi maitotuotetta täydentää toisiaan, toinen makeahko ja toinen suolainen :-).
Mun salainen mässy on mikä tahansa Valion jäätelö, vanilja tai maustettu, ja sen päälle oksu-poksu-"omatekoinen" suklaakastike, joka muodostuu O'Boy-jauheesta ja maidosta.
Oikeesti ällöttävää, mutta niin ihanaa. En millään ilkeäisi syödä tätä kenenkään silmien edessä.
What about you?
Tai siis teen vaan tuosta O'boysta ja maidosta mahdollisimman paksua tahnaa ja vetelen sitä lusikalla. :D Teen tätä sillon, kun muita ei oo kotona. :D
mutta mun outouksia on esim. Pannari savukyljellä ja lätyt metwurstilla, juustolla ja paprikalla. Suolukka on siis mun pahe, en välitä hilloista, kermavaahdoista enkä jäätelöistä.
Yksi vakioni on tehdä omasta kuukautisverestäni marinadi possunflileelle, jonka sitten paistamisen jälkeen tungen niin syvälle vittuuni kuin ikinä saan mahtumaan. Muilla sama?
Rakasta syödä öljyssä keitettyjä suklaapatukoita. Niitä menee kerralla helposti se 5-6 kappaletta, ja juomaksi pari litraa rommikolaa. Painoa tulee hieman joo, mutta tekee elämästä elämisen arvoista, joten en kadu ja turha on saarnata!
Leidin bmi taitaa olla siinä 20: alla eikö vaan?
Heität pelkän patukan sinne öljyyn vai laitatko mitää taikinaa tms siihen päälle? Minkalaista siitä tulee? Tekis mieli
Eilen meni 5 Pågenin muffinssia, tänään loput ja puolikas rulla unelmatorttua. Puoli litraa limua.
Niin tönkköä kuin voi, lusikalla pistelen...niin herkkua...mutta vain kun olen yksin kotona!
Itsekin pääsen helposti hapankorppuvoi-transsiin :) ja voi maistuu muutenkin. Olen vain nippa nappa normaalipainoinen, meinaa lipsua alipainoisen puolelle.
vaan se määrä. Menen joskus syödessäni ikään kuin transsiin ja saatan syödä putkeen esim. 20 palaa pelkkää hapankorppua ja voita.
Ehkä voi on ylipäänsä mun ällöin herkkuni. Joskus syön salaa puoli kattilallista perunoita ja puoli pakettia voita.
Noh, lohduttaudu ajatuksella että kukaan tuskin yllättyy jos näkee sinut moista syömässä. Olet noilla ruokatottumuksilla meinaan takuuvarmasti sen verta ällö rasvanorsu, että kukaan ei kanssasi muutenkaan mitään halua syödä, tai edes olla. Runsas hikesikin varmaan haisee eltaantuneelta voilta...
Aloitan joskus alkuvuodesta kun pakkasesta saa ekoja mämmejä ja jatkan piiitkälle ohi pääsiäisen. Kermalla ja sokerilla ja paljon. Ei sinänsä ällöä, mutta en kehtaa kertoa kellekään että mun mämmisesonki on hieman pitkähkö :)
keitetty makaroni kera ISON voinokareen. Makaroni keitetään lihaliemessä, joten on maukasta jo sellaisenaan ja saa lisämakua tuosta voista. Suolaista, rasvaista ja ravintoköyhää, mutta ah, niin hyvää!
Tää oli mun herkku myös opiskeluaikoina. Opintotuesta ostin paketin voita ja söin kerrankin sitä makaronia hyvällä halulla. Piti vaan sekoitella se voi makaroniin vähän varoen ettei muut näe tai syödä kun kämppikset olivat poissa. Ketsuppi kruunas tuon kaiken. Niin hyvää. Miksei meillä ole makaronia....
Keitän teetä, johon laitan maitoa ja palastelen voileipäkeksejä ja sit vähän sokeria päälle. Voileipäkeksit pehmenevät ihanaksi mössöksi ja syön ne lusikalla, nam! Sitä teen loppua en kyllä juo... :)
Joo eli minun salaisia paheita ovat pikkuleipätaikinat... murotaikina, piparitaikina jne. En kylläkään syö näitä kovin usein, kun olen niin harvoin yksin kotona. Pullaa leipoessa napsin myös pullataikinaa, mutta siitä menee nopeasti maha kipeäksi.
Tai vaniljajäätelö siirapilla ja kaakaojauheella (jäännyttä aikaa jo, nykyään ostan pakastimeen suoraan jotain suklaajäätelöä :D )
Yksi vakioni on tehdä omasta kuukautisverestäni marinadi possunflileelle, jonka sitten paistamisen jälkeen tungen niin syvälle vittuuni kuin ikinä saan mahtumaan. Muilla sama?
nää on niin jo nähty...huoh
suolaista että makeaa piirakkataikinaa. Sunnuntain iso suorakaiteenmuotoinen suolainen piirakkataikina on paras :D Murotaikinaa menee joskus niin, että ajattelen vaan reunoista vähän varastaa ja sitten en voi leipoa ollenkaan, kun sitä on jo liian vähän... Mutta luksusta on tietenkin ihan itsetehty kakkutaikina, siis vartavasten syötäväksi tietenkin ;) Kinuskikastiketta juon joskus suoraan purkista, mutta tietenkin vaan herkkupäivinä! Ja jos ei meinaa pystyä syödä kaikkea makeaa kerralla mitä haluaisi, niin sitten voi ottaa välillä jotain hapanta tai suolaista, ja taas jaksaa. Bmi 23, eli pikkuisen voisi nipistää kyllä.
yksin kotona, tekisi mieli sanoa, että ONNEKSI. Mun yksinäisyyden herkku on kinuskikastike pelkiltään - nykyään ei tosin enää saa kaupasta sitä paksua Valion kinuskikastiketta. Olen myös joskus tehnyt "kakkutaikinaa", munia ja sokeria vaahdoksi, sekaan hieman jauhoja, kardemummaa ja ihan vähän sulatettua voita. Saatan myös syödä homejuustoa ja suolakeksejä samalla metodilla kuin joku muukin tässä ketjussa, eli koko juuston.