Ällöttävin herkkusi, jota et ilkeä syödä seurassa?
Mun salainen mässy on mikä tahansa Valion jäätelö, vanilja tai maustettu, ja sen päälle oksu-poksu-"omatekoinen" suklaakastike, joka muodostuu O'Boy-jauheesta ja maidosta.
Oikeesti ällöttävää, mutta niin ihanaa. En millään ilkeäisi syödä tätä kenenkään silmien edessä.
What about you?
Kommentit (42)
joiden päälle sivelen sinappia. Sit juusto rullalle ja suuhun, nam!
vaan se määrä. Menen joskus syödessäni ikään kuin transsiin ja saatan syödä putkeen esim. 20 palaa pelkkää hapankorppua ja voita.
Ehkä voi on ylipäänsä mun ällöin herkkuni. Joskus syön salaa puoli kattilallista perunoita ja puoli pakettia voita.
...tällä hetkellä herkkulounas on tonnikalaa, punajuurta ja raejuustoa sekaisin isossa astiassa. Öljyä päälle. Joo, en ilkeä syödä seurassa tätä, luulevat vajakiksi :-)
Se ON hyvää!
vaan se määrä. Menen joskus syödessäni ikään kuin transsiin ja saatan syödä putkeen esim. 20 palaa pelkkää hapankorppua ja voita.
Ehkä voi on ylipäänsä mun ällöin herkkuni. Joskus syön salaa puoli kattilallista perunoita ja puoli pakettia voita.
Noh, lohduttaudu ajatuksella että kukaan tuskin yllättyy jos näkee sinut moista syömässä. Olet noilla ruokatottumuksilla meinaan takuuvarmasti sen verta ällö rasvanorsu, että kukaan ei kanssasi muutenkaan mitään halua syödä, tai edes olla. Runsas hikesikin varmaan haisee eltaantuneelta voilta...
vaan se määrä. Menen joskus syödessäni ikään kuin transsiin ja saatan syödä putkeen esim. 20 palaa pelkkää hapankorppua ja voita. Ehkä voi on ylipäänsä mun ällöin herkkuni. Joskus syön salaa puoli kattilallista perunoita ja puoli pakettia voita.
Noh, lohduttaudu ajatuksella että kukaan tuskin yllättyy jos näkee sinut moista syömässä. Olet noilla ruokatottumuksilla meinaan takuuvarmasti sen verta ällö rasvanorsu, että kukaan ei kanssasi muutenkaan mitään halua syödä, tai edes olla. Runsas hikesikin varmaan haisee eltaantuneelta voilta...
jos tänne pyydetään laittamaan ällöttävimmät herkut, ja sitten kun niin tekee niin haukutaan.
Enpäs sitten sanokaa muuta kuin että ällöttävin tunnustettavissa oleva herkkuni on kotimainen luomutomaatti kohtuudella nautittuna, ja toki vain luonnollisen kasvusesongin aikana.
...olisin toivonut tunnustuksia pikkuleipätaikinan syöjiltä, kermavaahtoa hernekeittoon laittavilta ja niiltä, jotka laittaa Turkinpippureita votkapulloon ja pullon astianpesukoneeseen pyörimään :-(
t. ap
Aina menee pari raakaa siskonmakkaraa naamaan ennenkuin loput päätyvät sopan joukkoon. Ei taida olla ihan terveellistä.
parasta se on silloin, kun just otettu uunista. Meillä on kyllä vähän joka iikka sormet ojossa repimässä suikaleita. Aika ällöttävää tämäkin. Ja nimenomaan pitää repiä sormin ja polttaa sekä näpit että suuvärkki.
keitetty makaroni kera ISON voinokareen. Makaroni keitetään lihaliemessä, joten on maukasta jo sellaisenaan ja saa lisämakua tuosta voista. Suolaista, rasvaista ja ravintoköyhää, mutta ah, niin hyvää!
Meetvurstia ja banaania. On muuten hyvää. Epäilijät rohkeasti kokeilemaan. Koskahan tätä makua saisi irtojäätelönä :)
Se ON hyvää!
Tää on munkin lemppari!! :D
Saatan itse syödä joskus ihan samalla tavalla :) Olen 165cm pitkä ja painan 50kg :)
Jotkut vain ovat onnekkaita, sinusta ehkä tulisi rasvanorsu :--------)
Omasta nenästä kaivetut räkäpallerot.
Joskus oikein ahdistaa jos joudun olemaan tuntikausia muiden ihmisten seurassa samalla kun tunnen että uusi nami olisi valmis popsittavaksi.
Digestive-keksin päällä, hetki mikrossa ja nam. Ei sinäänsä ällöä, paitsi kun mulla menee se koko juusto kerralla kun innostun.
Kylmä hernekeitto suoraan purkista lusikoituna oli raskausajan herkkuni, mutta niitä kai ei lasketa?
Esim. Polar 15 -juustoa. Siinä kivasti kaksi maitotuotetta täydentää toisiaan, toinen makeahko ja toinen suolainen :-).
Kebab makkaroilla. Ostn kebabin kotiinkuljetuksena, ja kotona sitten kaavin sieltä kaikki kaalit ja muut kasvikset pois, ja laitan tilalle kaksi tai kolme grillimakkaraa, ja noin desin sulatettua voita, ja viimeiseksi päälle muutaman sentin kerroksen sulatettua juustoa! Nmmmmmjammm! Jälkkäriksi litra suklaajäätelöä, ja nukun yöni onnesta soikeana!
yhden piirakkataikinan. Siivouspäivänä teen yleensä aina piirakkaa. Perhe ei tiedä että teen tuplataikinan ja piilotan puolikkaan johonkin tölkkiin jossa lukee päällä "kaalikeitto" ja napsin joka kerta jääkaapilla käydessä kunnon kimpaleita taikinaa suuhun. Aloitin tämän noin vuosi sitten ja olen lihonut 12 kg vaikka en syökään sitä perheelle laitettua piirakkaa, vain taikinaani.
t. ennen 162cm 53kg, nyt 65kg.
Olen siis bulimikko, joten oikeassa mielentilassa mikä vain mitä on tarpeeksi, on niin ällöttävää etten kehtaa muiden seurassa syödä. Varsinkin, kun heti sessioinnin jälkeen matka jatkuu lähimmälle wc-pytylle nöyristelemään..