Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun Nokia Lumia 900 on ihan paska..

Vierailija
06.08.2012 |

Useimmiten puhelun puhuminen sen kanssa on mahdotonta, puhelin rätisee ja paukkuu ja katkoo puheluita. Uudelleen käynnistys voi auttaa. Lisäksi akun kesto on todella heikko, joka yö pitää ladata ja hyvä jos sittenkään kestää koko päivää.

Nyt ilmoitti ohjelmistopäivityksestä ja sen asentaminenkin on todella sekavaaja hidasta, jos vertaan esim iPad päivitykseen, joka meni selkeästi, sujuvasti ja nopeasti.

Ikävä sanoa, mutta tämä on mun viimeinen Nokia-puhelin.

Made in Korea.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... em syistä. Takuutukset meni ;).

Vierailija
22/29 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

N9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen omaan lumia 610:een, hinta-laatusuhde kohdallaan! Ei valittamista :)

Vierailija
24/29 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Lumia kävi huollossa ja on ihan ehdottomasti täydellisin ja paras puhelin mikä mulla on ikinä ikinä ollut. Eikä edes eka älypuhelin.

Se on ÄLYpuhelin. Ei puhelin, joka toimiessaan huonosti on automaattisesti paska, koska ÄLYKÄS ihminen vie sen huoltoon.

Vierailija
25/29 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Lumia kävi huollossa ja on ihan ehdottomasti täydellisin ja paras puhelin mikä mulla on ikinä ikinä ollut. Eikä edes eka älypuhelin.

Se on ÄLYpuhelin. Ei puhelin, joka toimiessaan huonosti on automaattisesti paska, koska ÄLYKÄS ihminen vie sen huoltoon.

Vierailija
26/29 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akun kesto on samainlainen jokaisessa älypuhelimessa, idiootti. Ohjelmisto päivitys on todella helppoa ja nopeata, olisitkohan itse vain todella vajaan tuntuinen ihminen kun puoliksi syödyllä omenalla varustettu ipad mukamas parempi ? sinun pitää oppia tuntemaan mikä on laatua, ja mikä on rahastusta paskalla laadulla, voin auttaa. APPLE. opettelisit käyttämään ennen kun alat paskaa puhua.

Apple nyt vaan on LOISTAVA!

Vierailija
27/29 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten antaa sen bongailla verkossa, joka ÄLYpuhelimissa KULUTTAA akkua.

Vie se huoltoon ja jos se ei sittenkään toimi, ole ÄLYkäs ja pyydä RAHAT (eurot) takaisin.

Vierailija
28/29 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Soneralta ns kytkyn Nokia Lumia 900 hyvä peli. 3 viikkoa oston jälkeen maccina pimeni vain viiva ruudussa. SCF huolto ilmoitti puhelimeni kastuneen, ai taskussa? Olin sienestämässä ja soitin kotiin kaikkiktöimi. Aamullaoli viiva ja mykkä puhelin. Kiva maksaa paskasta kytkymaksua, jota takuu ei korvaa?

Vierailija
29/29 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava puhelin, ainoa vaan että olisin halunnut värillisen mutta ne oli loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi