Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei pettämiseen tarvita aviokriisiä, yöpoissaoloja, työpaikan juhlia tai edes työpaikkaa

Vierailija
06.08.2012 |

Täällä näkee usein argumentointia tyyliin 'mieheni ei ehdi pettämään' tai 'meillä menee niin hyvin, ettei tarvi pettää'. No, minä olen kahden pienen kotiäiti onnellisessa parisuhteessa, ja petän silti. Kukaan teistä ei (toivottavasti!) ole puolisonsa kanssa 24/7, joten jos toinen haluaa pettää, se on aina mahdollista. Itse käyn pari kertaa viikossa 'lenkillä'. Haluan vielä lisätä, että pettämiseen ei tarvi sen kummempaa syytä kuin seikkailu. Rakastan miestäni enkä etsi uutta parisuhdetta. 'Vika' ei siis aina ole petettävässä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehuskele, ei tämä ole mikään saavutus. Kerroin vaan faktoja. Kyllä rakastan miestäni, vaikka tiedän mitä tuo yksi ajoi takaa. Tämä mun seksijuttu oli ihan vaan kesävillitys, nyt jo hiipumassa, eikä mukana ole tunteita yhtään. Kieroa, mutta tavallaan mun mies on hyötynyt tästä: olen hyvällä tuulella, en nalkuta, jaksan hänen 'virheitään' ja lukuisia menojaan paremmin, seksi luistaa meilläkin paremmin. Olen kuitenkin kyllästymässä koko pettämisjuttuun; uutuudenviehätys ja jännitys meni jo, 2.mies on ehkä hieman tyhmä, eikä se hätäinen seksi urheiluvälinevarastossakaan enää jaksa kihelmöittää. Panokaverikaan ei onnekseni halua mitään muuta, joten ei loukkaannu kun homma ohi.

Vierailija
2/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehuskele, ei tämä ole mikään saavutus. Kerroin vaan faktoja. Kyllä rakastan miestäni, vaikka tiedän mitä tuo yksi ajoi takaa. Tämä mun seksijuttu oli ihan vaan kesävillitys, nyt jo hiipumassa, eikä mukana ole tunteita yhtään. Kieroa, mutta tavallaan mun mies on hyötynyt tästä: olen hyvällä tuulella, en nalkuta, jaksan hänen 'virheitään' ja lukuisia menojaan paremmin, seksi luistaa meilläkin paremmin.

luuletko, että mies pitäisi "uudesta sinusta", jos tietäisi, mistä se johtuu?

Kun tässä ketjussa suhtaudutaan pettämiseen mitättömänä pikkuasiana, niin miksi kuitenkin tehdään kaikki, ettei puoliso vain saisi tietää? Miksi se ei sitten ole puolisolle mitätön pikkuasia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tollasta touhuat? "Rakasta miestäni", just joo! Jossain vaiheessa kuvio paljastuu miehellesi ja se tulee olemaan musertava tieto hänelle. No, hän kyllä pääsee aikanaan jutun yli koska järkeilee asian niin, ettet alunperinkään ollut se oikea hänelle, koska noin teit. Ja on siinä ihan oikeassa. Hän päätyy yhteen upean, fiksun, kauniin naisen kanssa ja heillä menee hyvin. Sinä itse sen sijaan lihot noin 17 kiloa ja riudut epätyydyttävissä parisuhteissa epämääräisten miesten kanssa. Hyvää loppuelämää!

Vierailija
4/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tollasta touhuat? "Rakasta miestäni", just joo! Jossain vaiheessa kuvio paljastuu miehellesi ja se tulee olemaan musertava tieto hänelle. No, hän kyllä pääsee aikanaan jutun yli koska järkeilee asian niin, ettet alunperinkään ollut se oikea hänelle, koska noin teit. Ja on siinä ihan oikeassa. Hän päätyy yhteen upean, fiksun, kauniin naisen kanssa ja heillä menee hyvin. Sinä itse sen sijaan lihot noin 17 kiloa ja riudut epätyydyttävissä parisuhteissa epämääräisten miesten kanssa. Hyvää loppuelämää!

Joku päivä ehkä sinäkin ymmärrät katsoa elämää ilman sokeuden laseja. Kunpa elämä olisikin niin helppoa ja menisi kuin suunnittelee! Ei varmana kukaan suunnittele sanoessaan TAHDON, että minäpä petän, tai että rakastun toiseen.

Kävelkää ensin vaikka kilometri toisen saappaissa, puhutaan sen jälkeen uudelleen.

Vierailija
5/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä ehkä sinäkin ymmärrät katsoa elämää ilman sokeuden laseja. Kunpa elämä olisikin niin helppoa ja menisi kuin suunnittelee! Ei varmana kukaan suunnittele sanoessaan TAHDON, että minäpä petän, tai että rakastun toiseen.

Kävelkää ensin vaikka kilometri toisen saappaissa, puhutaan sen jälkeen uudelleen.

Eihän kukaan tollasta suunnittelekaan, mutta suurimmalla osalla ihmisistä on moraali ja käsitys oikeasta ja väärästä. Siinä vaiheessa kun tällaisiin harrasteisiin haksahtaa pitää ymmärtää puhaltaa peli poikki joko sen vakikumppaninsa kanssa tai sen panonsa kanssa. Ap:han nimenomaan sanoi ettei ole jättämässä miestään vaan hakee ylimääräisiä kiksejä elämäänsä. Tällaista rusinat pullasta- meininkiä en ihmissuhteissä hyväksy. Viestin 21 lähettäjä on ilmeisesti samanlainen moraalin musta aukko kuin ap.

Vierailija
6/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverinsa kanssa. Ei aikonut erota.

Käry kuitenkin kävi ja lähtö tuli jo samana iltana.

Viimeiset viisi vuotta on ollut katkera siitä kun miehensä löysi uuden vaimon itselleen melkein heti sen jälkeen kun lemppasi kaverini ulos. Lapsetkin inhoavat äitiään.

Kannatti käydä lenkillä panetuttamassa itseään. Se mies paljastui vielä mielenterveysongelmaiseksi luuseriksi.

itsekin pettänyt "kauppareissuilla", "kirjastossa käydessä", ystävän luona käydessä.

Minulla on ollut kaksi ystävää jotka kaikki olemme toisillemme antaneet alibeja pettämisreissuille. Kaikki avioliitossa ja eikä aikomustakaan erota.

Täällä näkee usein argumentointia tyyliin 'mieheni ei ehdi pettämään' tai 'meillä menee niin hyvin, ettei tarvi pettää'. No, minä olen kahden pienen kotiäiti onnellisessa parisuhteessa, ja petän silti. Kukaan teistä ei (toivottavasti!) ole puolisonsa kanssa 24/7, joten jos toinen haluaa pettää, se on aina mahdollista. Itse käyn pari kertaa viikossa 'lenkillä'. Haluan vielä lisätä, että pettämiseen ei tarvi sen kummempaa syytä kuin seikkailu. Rakastan miestäni enkä etsi uutta parisuhdetta. 'Vika' ei siis aina ole petettävässä.

Vierailija
7/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

petturi paskiaiset!

totisesti toivon,että löydätte eestänne sen minkä taaksenne jätätte!!

kaikkea pahaa teille.

Vierailija
8/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos nainen käy nussimassa pari kertaa(!) viikossa noin niinkuin harrastuksenomaisesti, se on ihan ok, kyllähän av-mamma kaltaistaan ymmärtää. Mutta annas olla, jos mies tekee samanlaisen tunnustuksen! Helvetin liekit kärventävät miespolon siihen paikkaan.

Vierailija
9/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siitä ei ole erikseen sovittu osapuolten kesken.

En ymmärrä, miten järkevä, kypsä ja vastuuntuntoinen nainen tai mies koskaan suostuisi vapaaehtoisesti tekemään jotain noin loukkaavaa elämänsä tärkeimmälle ihmiselle. Tokihan kai jokainen täälläkin on sitä mieltä, että parisuhteen perusta on luottamus ja että sitä luottamusta rikotaan vakavasti pettämällä. Varmaan edelleen ollaan samaa mieltä siitä, että pettäminen on itsekäs teko, jolla loukataan muuta perhettä tahallisesti ja toistuvasti vain oman mielihyvän vuoksi. Selittelyt paremmasta minästä ovat nyt vain sellaista "saan pettää, kun olen parempi ihminen" -juttuja. Tarkoituksena oikeuttaa se pettäminen jotenkin.

Ei, ihminen ei tee tuollaista ellei

- hänellä ole vakavia itsetunto-ongelmia

- hänellä ole vakavia puutteita empatiakyvyssä

- hän ole narsisti

- hän ole kylmä ja välinpitämätön puolisoaan kohtaan

- hän projisoi omia ongelmiaan puolison viaksi

- on kypsymätön ja keskeneräinen kehityksessään eli ei ole kasvanut aikuiseksi eikä kykene näkemään tekojensa seurauksia

Jos ihan oikeasti ajattelee pettämistä seikkailuna, josta hyötyy molemmat puolisot, niin silloinhan on valmis suomaan tämän asian myös puolisollekin. Voisi vaikka tarjota ystäväänsä miehelle panokaveriksi, niin saadaan kunnon seikkailua aikaan.

Minä halveksin pettäjiä. Ovat mielihalujensa vietävissä, itsekeskeisiä ja todella monessa tapauksessa narsistisia luonteeltaan. Aina vain omaa napaa ajattelemassa. En pysty olemaan yhdenkään pettäjän ystävä. Eräs ystävyyssuhde on tästä syystä jo hiipunut. Kyllä aina pitää omata selkärankaa ja tehdä asiat reilusti kaikkien osapuolten kannalta.

Vierailija
10/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan jaksa sitä samaa naamaa aina.... : ))

Vierailija
11/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki ei petä vaikka tilaisuuksia oliskin.

Vierailija
12/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamaa :)

Vierailija
13/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde ei jossain suhteessa tyydytä, sitä voi yrittää korjata tai ainakin erota sen sijaan, että pettää.

Vierailija
14/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi hieman pohtia mitä se tarkoittaa

Vierailija
15/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki ei petä vaikka tilaisuuksia oliskin.

Eihän kaikki varastakaan. Mut pointti oli, että tilaisuuksiakin voi tehdä, vaikkei niitä muka oliskaan.

Vierailija
16/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaminen ja ihastus/himo sijaitsevat aivojen eri osissa. Vaikka naiset ovatkin keskimäärin aika kokonaisvaltaisia ajattelussaan (paksumpi aivokurkiainen), kyllä heistäkin monilta onnistuu samanlainen tunteiden ja ajatusten lokerointi kuin miehiltä. On ihan mahdollista rakastaa yhtä ja sitoutua häneen, mutta seikkailla toisen kanssa.

Eiväthän nämä tilanteet yleensä kovin kauan kestä kummallakaan sukupuolella, mutta kyllä esim. Urho Kekkosella oli yhtä aikaa sekä sopuisa parisuhde että rakastajatar, vuosien ajan.

Vierailija
17/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita kuin pari tuntia kuukaudessa. Muuten voi pitää yhteyttä sähköpostitse tai salaisella kännykällä jossa prepaid. Näin mulla.

Vierailija
18/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ollaan yhdessä 24/7.

Vierailija
19/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paljoa kerro mistään, että pettää. Pettäminen on vähän sama kuin talousrikollisuus, moraali ei pidä ja edut ovat suuremmat kuin huonot puolet.

Vierailija
20/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita kuin pari tuntia kuukaudessa. Muuten voi pitää yhteyttä sähköpostitse tai salaisella kännykällä jossa prepaid. Näin mulla.