Siskoni ja siskoni tyttären outo, loukkaava huumori
siskoni tytär (13v. ) käyttäytyy minua kohtaan todella huonosti, en tiedä syytä. Epäilen että se liittyy jotenkin siihen kun sattui tässä kerran että hän laittoi FB:hen kuvia itsestään, missä näkyi tissit kokonaan. Sanoin että se on sopimatonta tuon ikäiselle.
Hän suuttui ja haukkui minua mustasukkaiseksi.
Noh. mutta ihmettelen mistä tälläinen käytös, viimeksi kun olin heillä kylässä hän sanoi minulle että jos minä en olisi ollut 15 vuotiaana niin ruma ( en ollut ruma, en ole vieläkään) niin olisin varmasti saanut jonkun miehen. :O))) minusta tuollainen kielenkäyttö on törkeätä.
Siskoni ei puutu siihen mitenkään. Siskoni on kova arvostelemaan minua muutenkin. Minä harrastan tassimista ja viimeksi kun kävin siellä he alkoivat matkia miten minä muka tanssin, se on kai tarkoitettu huumoriksi.
Mutta kaikki mitä he pitävät huumorina on jotenkin pilkallista.
Minulla on ollut viimeiset 7 vuotta tumma tukka, sitä ennen oli vaaleat hiukset. Siitäkin he aina muistuttavat minua, että sähän olet oikeasti tyhmä blondi ja aina ennen sinä värjäilit sitä tukkaasi blondiksi.
Kommetteja?
Kommentit (12)
kuvittelee olevansa tyttärensä kaveri ei äiti. Pysy kaukana.
Pidäpä hieman etäisyyttä siskoosi ja hänen tyttäreensä. Ei ka ise ole sinun asiasi arvostella jos joku pikkutyttö koitaa epätoivoisesti tissejään näyttämällä saada muka arvostusta.
Pidä sellainen kunnon tauko ja etäisyys näihin kumpaankin.
kuvittelee olevansa tyttärensä kaveri ei äiti. Pysy kaukana.
tuntuu että tytär hakee tavallaan äitinsä huomiota käytöksellään. He eivät itse kai ymmärrä miten junttimaista tuollainen on.
Viimeksi tytär löi minua muka leikillään, mutta se sattui oikeasti tosi kipeesti.
Siskoni ei ole tekemissä lapsen isän kanssa vaikka tytär tapaa isäänsä, he eivät juttele keskenään lapsen asioista, mikä on minusta myös omituista.
ap
mutta ikinä he eivät edes kiitä.Sama vittuilua saan vaan palkaksi.
Ajattelen että minun velvollisuus on käydä heilä kylässä, mutta enpä taida enää käydä, en ainakaan vähään aikaan.
ap
ei sun velvollisuutesi ole käyttää vapaa-aikaasi ihmisten seurassa, jotka ilkeilevät sulle. Vaikka olisivat verisukulaisiasi. Ei sukulaisuus velvoita siihen.
Ei tuollainen ole asiallista, ja sun on parempi viettää seurasi paremmassa seurassa. Feidaa vaan.
eniten sitä että miksi ihmeessä vielä käyt heillä? En kyllä tuommosen jälkeen kävis ollenkaan, enkä ottais yhteyttä mitenkään. Jos eivät itsekään ota yhteyttä niin antasin olla.
ihan normaaleja, tai ainakin lähes normaaleja. Tykkään nähdä heitä aina välillä.
Siskoni ei koskaan soita minulle, ei ikinä.
Kyllä minä nyt päätin että en enää pidä yhteyttä heihin, otan reilusti välimatkaa.
En minä nytkään ole käynyt kuin pari kertaa kuukaudessa.
Siskoni ei koskaan vieraile muidenkaan sukulaisten luona.
Yksi syy miksi he halveksivat minua luulen on se että olen kerran pettänyt miestäni, ja kerroin se luottamuksellisesti siskolleni joka kertoi se sitten tyttärelleen ja monelle muullekkin.
Siskoni itse petti omaa miestään kun oli vielä aviossa, mutta sitähän ei tietenkään laske miksikään.
ap
Siskosi on idiootti.
Joten pidä etäisyyttä.
Yksi syy miksi he halveksivat minua luulen on se että olen kerran pettänyt miestäni, ja kerroin se luottamuksellisesti siskolleni joka kertoi se sitten tyttärelleen ja monelle muullekkin.
Tässä on paljon parempi aihe.
Miksi petit miestäsi?
Tietääkö mies tullensä petetyksi?
Oletko vielä yhdessä miehen kanssa?
Luottaako kukaan mies sinuun enään?
Luotako itse itseesi?
ihmeessä olet tekemisissä tuollaisten kiusaajien kanssa? Ota etäisyyttä.