HUH, liukuvoide on loukkaus miehelle.
Miksi miehet ottaa nokkiinsa kun otan seksin alussa liukuvoiteen esille, kostun hitaasti ja totuin eksän kanssa (hänellä iso ja en kostunut tarpeeks) että liukkarilla homma sujuu helpommin.
Suuseksi jää vähemmälle, mutta sekin tuntuu minusta kiusalliselta.
Yllättävän moni mies pitää liukkaria lähinnä loukkauksena.
Kommentit (6)
tuollasesta loukkaantuu...
Aika yksinkertaselta tyypiltä vaikuttaa.
Johtuu usein kiihottumisen tasosta, mutta myös hormoneista ja varmaan on ihan yksilöllistäkin. Ovulaation aikaan kostuminen on ihan eri luokkaa kuin muina aikoina.
Itse käytin liukkaria raskausaikana ja imetysaikana, silloin kun oli tarve. Hormonitoiminta kuivutti limakalvoja selvästi.
E kannata tuntea hionoa omaatuntoa moisesta, jos mies ei halua liukkaria käytettävän niin olkoon sitten ilman seksiä, so simple is that.
Jos ovat niin sitten ovat pelkästään tyhmiä mikäli loukkaantuvat.
Jos eivät ole niin ymmärrettäväähän tuo on loukkaantua, kun yhtäkkiä nainen kaivaa liukkarin esiin, että hieraseppas tätä vähän kyrpään niin alkaa tääki homma sujumaan.
vaikka olen nainen. Jos haluja on tarpeeksi niin kyllä kostuu, vaikka toisinaan vatiikin vähän enemmäan aikaa. Imetys ja menopaussi on tietysti asia erikseen.
Eikö miehen pitäisi olla ylpeä, jos nainen haluaa käyttää liukastetta. Minulle kun se kertoo että silloin mihen elin on sen verran kookas, että liukkarilla mukavampaa...
Pitkään kun vehdataan niin on miehellekkin mukavampi seuraavana päivänä. Itse kostun hyvin. Se on mukava kuitenkin erinäisissä jutuissa.