Missä sellaisessa paikassa olet käynyt, jossa "kukaan muu" ei ole käynyt?
Listataan tähän toisen ketjun innoittamana paikkoja, jotka ovat luonteeltaan ehkä vähän epätyypillisempiä matkailukohteita. Mulla Caracas, ei varmasti harvinainen matkailukohde, mutta jollain tapaa aika omaperäinen.
Kommentit (671)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:43"]
Kukaan muu ei ole viela kaynyt Myanmarissa eli Burmassa? Tai Thaimaan maaseudulla, Issanin riisipeltojen keskella? Kambodgessa. Puhumattakaan, Valimeren rannalla Setessa, Ranskassa.
[/quote]
Myanmarissa ja Kambodzassa käyty jo vuosikausia sitten.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:41"]
Tansaniassa, ja nimenomaan muutamassa pienessä kylässä siellä, eli ei millään perussafarilla
kiinan Chongqing, toki miljoonakaupunki, mutta valkonaamoja ei oikein ollenkaan.
ja noh, ehkä tähän listaan voitaisiin lukea esim. Borneo myös...
[/quote]
Finnair lentää 4x viikossa suoraan Chongqingiin, joten aika moni suomalainen on varmaankin tuolla jo käynyt. Minä mukaanluettuna.
Israelin hylkäämällä vanki leirillä..ahdistava mesta kaikkien kuolleiden ja kidutettujen kuvat ja kamat vielä siellä.
Aruba, Puolan karpaatit, Itäinen Slovakia
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:10"]Vaimoni vaginassa.
[/quote]
Niinhän sinä luulet.
Galiana, Madrid. Euroopan suurin slummi.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:31"]
Lido di Jesolo, Gardajärvi, Italia.
[/quote]
Käyty Lido di Jesolossa Venetsian ulkopuolella v 91
Nää nyt ei oo kovin eksoottisia tai harvinaisia, mutta oon käyny molemmissa kaupungeissa joista aloitetaan peli Afrikan tähdessä, eli Kairossa ja Tangerissa :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:10"]
Vaimoni vaginassa.
[/quote]
vaimosi vaginassa on kuule aika moni muukin käynyt, vaikka toisin luulet.....
[/quote]
Kaikki naiset eivät ole huoria jotka paneskelevat ympäriinsä ennen asettumistaan.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:04"]
Suomi-nimisessä käpykylässä Minnesotan maaseudulla.
[/quote]Käyty!
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 11:58"]Rinkeby, Tukholma
[/quote]
Siellä ei käydä, sinne joudutaan.vrt. kontula.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 11:25"]Serbiassa, siellä maaseudulla.. aika kurjaa siellä on.
[/quote]
Mä olen myös vieraillut Serbian maaseudulla. Omat olisivat Pohjois-Kosovo ja Albania, olen käynyt Tiranassa ja rannikolla mutta myös vuorilla.
[/quote]
Albaniassa olen kans käynyt. Kiinnostava maa...
[/quote]
Lampaita ja bunkkereita ja sitten siellä on ....lampaita ja bunkkereita...
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:13"]
St. Kitts Karibialla
[/quote]
Meidän kuopus on saanut alkunsa St. Kitts & Nevisillä :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:39"]Mauritiuksella ja Madacascarilla
[/quote]
Minäkin olen ollut Mauritiuksella.
Vastaan Libanon. Aika harva av:n naisista käynyt, otaksun, miehiä useampi.
[/quote]
Hieno paikka! Hyvää ruokaa ja paljon tehtävää, harmi vaan että vähän tulen arka paikka. Mutta mulla myös hyvät kokemukset.