Missä sellaisessa paikassa olet käynyt, jossa "kukaan muu" ei ole käynyt?
Listataan tähän toisen ketjun innoittamana paikkoja, jotka ovat luonteeltaan ehkä vähän epätyypillisempiä matkailukohteita. Mulla Caracas, ei varmasti harvinainen matkailukohde, mutta jollain tapaa aika omaperäinen.
Kommentit (671)
Tokiossa siinä pilvenpiirtäjän baarissa, jossa on kuvattu Lost In Translation.
Bagdad. Mosul. Anderstorp. Utsjoki. Mo i rana. Tärnaby. Trondheim. Alta. Aschafenburg. Rüdesheim. Klein welzheim. Seligenstadt. Onkamo. Karhunpesäkiven karhunkolo. Kerojärven karhutarha. Glitzerstüpchen.
Tolkienin kantapubissa Oxfordissa
Tvon ydinvoimalaitoksen reaktorialtaan pohjalla.
Norjassa vuorilla murtsikkahiihtämässä kesäisin ja bikinit päällä--en usko,että moni on käynyt
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:58"]
Romahtaneessa Detroitissa! En liioittele yhtään, että näky oli kuin maailmanlopusta: lauantaipäivänä kaupungilla ei ollut ketään, valtavat pilvenpiirtäjät autioina ja ikkunat rikki, keskustan ulkopuolella ihmiset asuivat autoissaan ja yrittivät myydä ihan mitä tahansa. Lisäksi Baltimoren lähiössä (pikemminkin ghetossa...), eksyttiin sinne serkkuni kanssa vahingossa autolla ja bensa oli tosi vähissä. Kuumotti aivan helvetisti, kun aurinko laski. Onneksi löydettiin pieni huoltoasema ja päästiin pois. Seuraavana päivänä oli uutisissa, että joku täysin sattumanvarainen pyöräilijä oli ammuttu keskellä päivää siinä samalla kadunpätkällä, jota ajeltiin edestakaisin.
[/quote]
Mitä te siellä teitte? siis miksi menitte sinne ylipäätään?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:33"]Mount Everestin huipulla!
[/quote]Tää kiinnostaa! Paljonko maksoi? Mikä matkayhtiö?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:21"]
Norjassa vuorilla murtsikkahiihtämässä kesäisin ja bikinit päällä--en usko,että moni on käynyt
[/quote]
Norjassa ei mutta Jungfraulla lumirajalla teimme lumipalloja lasten kanssa v 93. Siihen aikaan Alpeilla oli lunta kesäisinkin, nyt lumiraja on siirtynyt huomattavasti ylemmäs.
116
EU-parlamentissa kaiken maailman peräkäytävillä joihin on kuulemma "helppo hävitä". Taivallahden kasarmin kellarikäytävällä ja sotilassoittokunnan kerhotiloissa sen jälkeen kun niillä oli ollut pikkujoulut (pummin syötävää ja juotavaa). Erään turkulaisen päiväkodin tiloissa viikonloppuna ottamassa pohjia. Olin samassa rakennuksessa töissä, mutta en päiväkodin puolella.
Tämä on hyvä ketju, jonka takia olen palannut tänne pitkin iltaa! Sanotaan vielä vaikka Stegeborg, Ruotsi ja Ile-aux-Moines, Ranska.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:14"]
Bagdad. Mosul. Anderstorp. Utsjoki. Mo i rana. Tärnaby. Trondheim. Alta. Aschafenburg. Rüdesheim. Klein welzheim. Seligenstadt. Onkamo. Karhunpesäkiven karhunkolo. Kerojärven karhutarha. Glitzerstüpchen.
[/quote]
Onkamo on varmaan aika harvinainen - vaan ei tietenkään Maailmanmatkaaja-mulle!
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:52"]
Kolmen valtakunnan rajapyykillä Kilpisjärvellä.
[/quote]
Minä myös:)! Kiva!
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 11:27"]
Delft, Hollanti. Flims, Sveitsi Mittenwald, Saksa
[/quote]
nuo on ulotu kuluttua. Delfiini posliini ja Mittenwaldin viulunrakennusmuseo.
Olen käynyt hiihtohississä tolpan sisällä. Siis ihan umpinaisen suuren tolpan, halkaisija reilun metrin verran.
Jään alla (sukelluslaitteilla)