Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa huomenna erään miehen luokse kylään...

Vierailija
05.08.2012 |

onko hyvän tavan mukaista viedä jotain "tuliaisia" mukanani?

Annanko itsestäni negatiivisen kuvan, jos en vie?

Törmäsimme nettiyhteisössä ja tämä on ensimmäinen tapaaminen oikeassa elämässä. Suunnitelmissa syödä illallista hyvän viini kera...

Ja vielä toinen kysymys:

Annanko itsestäni kevytkenkäisen, helpon ja negatiivisen kuvan, jos annan miehelle ensimmäisellä tapaamisella? Pilaanko näin mahdollisuuden vakavaan suhteeseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi kuvitellakaan antavani vieraalle. Miehen arvoista sitten riippuu pilaako sen mahdollisuutesi vakavaan suhteeseen vaiko ei.

Mistä muuten tiedät antaako mies sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos siinä hieman humallutte ja ette pysty pitään näppejä toisista erossa, niin sitten se on ihan ok.

Vierailija
4/6 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie viiniä. Älä anna tai anna, riippuen siitä kuinka kevytkenkäinen olet. Itse en voisi kuvitellakaan antavani vieraalle. Miehen arvoista sitten riippuu pilaako sen mahdollisuutesi vakavaan suhteeseen vaiko ei.

Mistä muuten tiedät antaako mies sinulle?

Vähän tullut vihjailuja siihen suuntaan, että hän kyllä antaisi...

Mies ei muuten käsittääkseni kauheasti välitä viinistä, muita ehdotuksia viemisiksi?

Vierailija
5/6 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä jo viestität olevasi helppo nakki joten ihan sama, vaikka antaisitkin heti ekalla kerralla.

Yleensä nettituttavuuksien kanssa on kirjoittamaton sääntö, että ensimmäinen tapaaminen julkisella paikalla. Jos suoraan jo suostuu menemään toisen kotiin niin ei anna itsestään kovin hyvää kuvaa, enemmänkin epätoivoisen kuvan.

Jos olet oikeasti hakemassa pysyvämpää suhdetta ja haluat, että itseäsi arvostetaan niin sovi ekat treffit julkiselle paikalle äläkä anna ekoilla treffeillä.

Vierailija
6/6 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei muuten käsittääkseni kauheasti välitä viinistä, muita ehdotuksia viemisiksi?

niin vie olutta. Yleensä kaikki äijät tykkää bissestä.Eli vie olutta, mutta en todellakaan tarkoita mitään Koffin keissiä.Mee Alkoon ja pyydä myyjältä vinkkiä joistain erikoisemmista oluista. Osta pari kolme erilaista, sellaista mitä mies ei ehkä normisti ostaisi.Saa sitten joskus pitää olut-tastingin. Mun mielestäni tuliainen, joka viestii että olet ajatellut lahjan saajaa. Sopivan äijämäinen, mutta toisaalta fiksu tuliainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi