Pidin tänään sylissäni 3vrk ikäistä 2,9kg vauvaa
Sietämätöntä että rakastan vauvoja näin ylimaallisen paljon ja omat 2 lastani ovat "jo" kouluiässä.
En oikeasti ymmärrä miksi ihmisen pitää kärsiä tällaisesta vauvahulluudesta, ihan kuin ei muutenkin olisi elämässä elämistä ja kestämistä:((
Kommentit (5)
Miten pieniä ja ihania ne oli. Ovat ihania edelleen, mutta vauvassa on jotain mystistä.
siksi jokin lobotomian kaltainen oliis tällaiselle hupakolle sopiva ratkaisu tähän ongelmaan.
ap
Olen tosi pahoillani puolestasi :-( Koita kestää ap. Halaus sinne!
Mutta ihanaa on se, että sen saa heti halutessaan työntää sille mammalle takaisin ja hiljaa mielessään hihitellä sitä, millaiseen kuseen tuoreet vanhemmat ovatkaan itsensä saattaneet... :D :D
Mun lapset on tehty ja mä saan miettiä jo kohta millaista mun oma elämä tulee olemaan kunhan noi tarpeeks isoiks kasvaa!
pelottavan pieni. Mun kaverin vauva oli 2800 ja mua oikeesti kauhistutti ottaa se syliin. Mietin, että onko tää ees elävä. Anteeks ku sanon näin, mutta mua hirvitti oikeesti. Mun tyttö oli 2 vkoa yliaikainen 4200 ja poika 3800. Ja mä odotin mun pojaltakin sitä maitopyöreyttä. Mua pelotti se pienuus. Rakastin mun vauvoja ihan hulluna, mutta silti pelkäsin.
Olen tosi pahoillani puolestasi :-( Koita kestää ap. Halaus sinne!