Ensiviikolla ripsipidennykset! Vinkkejä? Oletko ollut tyytyväinen? jne.
Vähän jännittää, toivottavasti ovat hintansa väärti.
Kommentit (6)
on ihanat! Mutta aika nopeasti menevät sotkuisen näköiseksi.. Eli jos haluaisi "täydelliset" koko ajan, pitäisi viikon välein olla huollattamassa oman kokemukseni mukaan. Kallistahan se on, mutta ihana kun ei tarvi oikeastaan meikata enää.
Kuuleman mukaan on tosi paljon kiinni siitä kuinka ammattitaitoinen laittaja on. Itselläni ripset ovat pysyneet hyvin, tuntuvat ja näyttävät luonnollisilta, siis siltä kuin olisi jatkuvasti ripsaria. Neljän viikon välein olen huollattanut, eikä missään vaiheessa ole tullut sellaista vaihetta että olisivat irtoilleet klöntteinä tai alkaneet näyttää oudolta. Varsinaisesti ei siis ole vielä päällepäin näkynyt että olisi huollon aika.
Itse ainakin olen jäänyt näihin aivan koukkuun, jos johonkin kohtaa ulkonäköni hoitamisessa (ja helppoudessa) satsaan, ne ovat kyllä ehdottomasti nämä ripset. Varsinkin näin kesäaikaan ihanan huolettomat!
ollut nyt n. 2 kuukautta ja olen tyytyväinen. N. kuukauden välein nämä täytyy huoltaa. Mutta ovat hienot ja näyttävät paljon tullu kehuja mun ripsistä, vaikka halusin mahdollisimman luonnollisen näköset, en siis mitää megapitkiä. Laitto ja huollot tehty ammattimaisesti. Ja mulle sanottiin, et näihin jää "koukkuun", nii se on totta. Aattelin vaan kokeilla näitä, mut nyt en enää haluu luopua näistä, vaan käyn säännöllisesti huolloissa.
Ja nämä laitettu jumbon hairstoressa!
on todella hyvä. Olen myös nähnyt hänen laittamiaan. Mun omat ripset on pitkät, mutta näyttävät laitettunakin hieman sotkuisilta, ovat aina epäjärjestyksessä...vaikuttaakohan se tuohon lopputulokseen?
Missä laitatte ripset??
Itse haluan kunnon ripeset mutta nämä nykyiset on kamalat ja laittaja vielä kamalampi.
Olen siis tuo kakkonen.
Kävin laitattamassa pinkys nails nimisessä paikassa.
Asiakaspalvelu surkeaa.
Tekijä puhui kaverin kanssa puhelimessa ja toisen tekijän kanssa katsoivat samalla oman kielensä komediaohjelmaa samalla.
Ripsei on liimattu moneen ripseen kerralla ja kaikkiin ripsiin ei pidennyksiä laittanut. Ripset irtoilee könttänä pois.
Ripsiraja on epäsiisti.
Ripset sattuu mua todella paljon ja kadun että menin ottamaan kyseiseen paikkaan.
Ripset ei tunnu omilta.