Pokasin baarista yhden varatun miehen. PM
Se on naimisissa, mutta ei paljo kiinnosta. Se tyyppi on muusikko, kitaristi, soittaa yhdessä suomalaisessa rockbändissä kitaraa ja se on aivan ihqu.
Hi hii.
Kommentit (32)
Mitäs haukuit sitä aina kotona. Sen siitä saa, oisit kohdellu ukkoas paremmin.
Nopeeta toimintaa, eikö? Ja oululaisten av-mammojen kannattaa pitää kännykkäkamera aina valmiina, ja sit Seiskan numeroon vaan kuvat menemään, ne julkasee parhaimmat otokset.
Skandaaliero!!
Ens viikon otsikko. Ja voitte sit aina Seiskasta lukee mitä me ollaan tehty, jos ette asu Oulussa.
Ja sen exälle tiedoksi, että kaiken mitä kotona hajottaa, maksaa omista rahoistaan. Tulee kalliiksi.
Mä vaan kusetin kaikkia. Teitä ainakin.
Että turha yrittää päästä sen kanssa jatkoille keikan jälkeen, se tulee mun kanssa hotellihuoneeseen nussimaan ja sit nukkumaan.
Joku voi käydä sen sieltä tonkimassa ja viedä vaikka kanikonttoriin ni voi saada parikymppiä vaipparahaa.
Ja mulle on jo valittu kihlasormus, kallis ja sit vihkisormuskin tulee olemaan aivan vitun kallis.
Eikä sen exää oo olemassakaan. No hyvä. Se on mulle varattu.
Että kännykkäkamerat valmiiksi. Citymarketin lähellä olevasta koruliikkeestä.
Mutta onkohan ihan sallittua ja laillista revitellä tällaisia p**kajuttuja netissä ihmisistä ihan nimillä..? Mitäköhän mieltä asianomainen mies ja vaimonsa ovat tästä..?
Mutta onkohan ihan sallittua ja laillista revitellä tällaisia p**kajuttuja netissä ihmisistä ihan nimillä..? Mitäköhän mieltä asianomainen mies ja vaimonsa ovat tästä..?
Iltalehti ja Iltasanomat voi nyt kisata kummalla tieto ekana etusivulla, netissä.
Eikä se mikään paskajuttu, tosijuttu.
Pitää laittaa aurinkolasit päähän ku lähtee ulos, ku on varmaan kohta aivan vitusti lehtikuvaajia pusikossa kyttäämässä ja yrittämässä napata kuvia meistä.
Että sillai.
Ei kannata enää soittaa mihinkään lehteen, ne tietää sen jo.
ilmaantuu nettiin. Huomiseen paperilehteen ei varmaan enää tieto ehdi, mut ehkä tiistaiksi.
Että voitte sit mennä valmiiksi pusikkoon kännykän kanssa kyttäämään. Baareissa me ei käydä ku me ollaan laihkarilla. Kotona saatetaan vähän viinaa juoda. Paitsi mä en juo, ku mä oon raskaana.