Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero vireillä ja taidan olla raskaana. Voi ei.. :(

Vierailija
05.08.2012 |

Olen siis eroamassa miehestäni ja nyt tuntuu, että saattaisin olla hänelle raskaana. Lapsia meillä ennestään kaksi alle kouluikäistä. Menkat tosin vasta neljä päivää myöhässä, mutta vatsaa nipistelee aiemmista raskauksista tutulla tavalla. Esikoisen kohdalla tein raskaustestin, toisen kohdalla ei ollut tarvetta, tiesin jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaaa olevani raskaana juuri vatsan nipistyksistä johtuen. Pitänee tänään käydä ostamassa raskaustesti. Voi kunpa tulisi neg. tulos..!

Oon ihan hukassa. Aiemmin olen ollut aborttia vastaan, mutta kun tällainen tilanne sattuu omalle kohdalle, täytyy sekin vaihtoehto ottaa huomioon.

Oletko itse ollut vastaavassa tilanteessa, eroamassa ja raskaana? Miten itse toimisit? Pitäisitkö lapsen?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne sulla. Voimia päätöksen tekoon, mihin ikinä päädytkin.

Jos päätät pitää lapsen, aivan varmasti rakastat häntä kuten muitakin. Avioliittonne voi jatkua, jopa parantua tai sitten vain siirrät eroa? Kukapa tietää?

Jos päädyt aborttiin, et tod.näk kadu sitä myöhemmin. Aika haalentaa tunteet. Muisteleppa jotain todella isoa juttu vuosien takaa, kuinka tuolloin kuohui. Miltä asia tuntuu nyt? Kaukaiselta?

Pieni kevennys loppuun: Mietippä sielusi sopukoissa "kauhuskenaario" miehestäsi istumassa salaa vessassa nuppineula kädessään reijittämässä kondomeja, pitääkseen perheensä koossa. Ota oikein sellainen Fingerporimainen asenne asiaan ;)

Vierailija
22/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kuitenkin lasten isä ja varmasti mukana paljon heidän elämässään ja jakaa kasvatusvastuuta kanssasi. Lapsi on täyssisarus lapsillesi. Hän toisi varmasti iloa teidän kaikkien elämään. Perhe hajoaa, mikä on lapsille raskasta, mutta jotain uutta ihanaa tulee tilalle. Kyllä kolmen lapsen kanssa selviää, kun ei ole totaaliyksinhuoltaja kuitenkaan! Ja eropäätös on omasi, et siis ole ihan rikki erosta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ei ole minulle raskas, mutta mies on tehnyt eroprosessista todella hankalan. Pelkäänkin hänen reaktiotaan jos päädyn aborttiin. Varmasti kostaa tavalla tai toisella.

Ap

Vierailija
24/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin alhaisia ajatukseni tällä hetkellä ovat..

Ap

Vierailija
25/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähes sama tilanne. Ero ollut puheissa jo pitkään ja nyt sitten olenkin raskaana. Kaksi lasta ennestään. Ajattelin jäädä tähän suhteeseen, vaikka rakkautta ei olekaan. Katselen kuinka pitkään jaksan. Tiedän etten jaksaisi kolmen pienen kanssa yksinkään.

Vierailija
26/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa miettiä uudelleen.

Et ole antanut sitä vielä miehellesi anteeksi, ehkä joku päivä voit antaa.

Vierailija
27/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika syvällä täytyy olla, että näkee jotakin ylevää ja henkistä lapsensa tappamisessa. Long live Lorna Byrne...

ja vielä syvemmällä jos uskoo tuon..

Vierailija
28/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kertoa lapsillesi, että pikkusisarus täytyi tappaa kun äiti pisti oman edun ensisijalle? Pärjäätte kuitenkin.

Vierailija
29/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kertoa lapsillesi, että pikkusisarus täytyi tappaa kun äiti pisti oman edun ensisijalle? Pärjäätte kuitenkin.

Yököttäviä painostuskeinoja.

Vierailija
30/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi edes kertoa? Tottakai jokainen laittaa oman etunsa etusijalle,myös sinä.

Vierailija
31/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten väärässä taas olinkaan.

Ap

Vierailija
32/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain enää rakasta miestäsi? Olet rakastunut johonkuhun toiseen? Mies on pettänyt?

Onko varmna, että suhteella ei voisi vielä olla mahdollisuuksia? Joskushan olet häntä kuitenkin rakastanut.

Vierailija
33/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene yksityiskohtiin, mutta miehen epärehellisyys ja sairas mustasukkaisuus sekä se, etten häntä rakasta ovat osasyitä eroon. Toista miestä minulla ei ole.

Eroa pohdin noin parin vuoden ajan, joten hätiköity päätös se ei ole.

Ap

Vierailija
34/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene yksityiskohtiin, mutta miehen epärehellisyys ja sairas mustasukkaisuus sekä se, etten häntä rakasta ovat osasyitä eroon. Toista miestä minulla ei ole.

Eroa pohdin noin parin vuoden ajan, joten hätiköity päätös se ei ole.

Ap

Vierailija
35/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se vaikeaa olisikin. Lapsillekin olisi kummallinen tilanne, että isommat lapset ovat eläneet isän kanssa ja nuorin taas hyvä jos tuntee koko äijää... Tilanne mutkistuu entisestään, jos mies ei halua edes tutustua vauvaan. Sitä paitsi ihan vauvaikäistä ei voi edes antaa mihinkään normaaleihin tapaamisiin, joten missä se mies vauvaan tutustuisi? Sinun kotonasiko? Hyh.

Vierailija
36/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset lapset tulemme hoitamaan fifty-fifty, saa nähdä sitten, miten käytännössä käy. Tuo kai siksi, että mies välttää elarit.

Ap

Vierailija
37/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle että tuli keskenmeno. Valitat vatsakipuja ja vuotoa. Turhaa sitä kertomaan, jos kostaisi. Voimia.

Vierailija
38/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli hullu ja mustasukkasena muutenkin keksi laittaa erossamme kaikissa asioissa kapuloita rattaisiin, vaikka oltiin sovittu fifty-fifty-jutuista.. Käytännössä otti meni kaameeksi showksi koko ero ja siinä kuule löysin itseni selittelemästä terveydestäni ja teoistani sossun tädeillekin..

Eli abortti on tympeä ase sua vastaan, jos sattuukin tulevalle eksälle huono päivä. :(

Ei kantsi sille sanoa mtn.

Vierailija
39/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 4- ja 2-vuotiaat kun päätettiin erota vähän samoista syistä kun teillä. Meni pitkään, ennenkun edes tajusin olevani raskaana, taisi olla viikkoja jo 8 tai 9 jos oikein muistan. Mä mietin hartaasti abortin, 3 lapsen sinkkuäitiyden, ja parisuhteessa jatkamisen välillä, ja tein sen ratkaisun, että otin miehen takaisin pikkulapsiajaksi. Olin siis täysin rehellinen miehelle siinä, että' tunteet häntä kohtaan ei ole muuttuneet, ja ero tulee joka tapauksessa, mutta jos haluaa, niin voi auttaa mut pahimman pikkulapsivaiheen yli, koska tiesin etten yksin pärjää.

Elettiin sitten "perheenä", minä ja mies kämppispohjalla välillä sekstaillen, ja pärjättiin hyvin kolmen lapsen kanssa. Kun nuorin oli 4-vuotias mies lähti sitten omaan osoitteeseensa ja tapaa nyt lapsiaan etäisänä.

Vierailija
40/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan en yhtään sietäis miestäni tätä enempää, että tuollainen ratkaisu ei tähän tilanteeseen käy. Mut ihailtavan suorituksen teit :)

Kuinka ikinä pystyisin valehtelemaan abortista...? Se jo pelkästään käytännön syistä vaikeaa, siis lääkärissäkäynnit sun muut.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan