Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero vireillä ja taidan olla raskaana. Voi ei.. :(

Vierailija
05.08.2012 |

Olen siis eroamassa miehestäni ja nyt tuntuu, että saattaisin olla hänelle raskaana. Lapsia meillä ennestään kaksi alle kouluikäistä. Menkat tosin vasta neljä päivää myöhässä, mutta vatsaa nipistelee aiemmista raskauksista tutulla tavalla. Esikoisen kohdalla tein raskaustestin, toisen kohdalla ei ollut tarvetta, tiesin jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaaa olevani raskaana juuri vatsan nipistyksistä johtuen. Pitänee tänään käydä ostamassa raskaustesti. Voi kunpa tulisi neg. tulos..!

Oon ihan hukassa. Aiemmin olen ollut aborttia vastaan, mutta kun tällainen tilanne sattuu omalle kohdalle, täytyy sekin vaihtoehto ottaa huomioon.

Oletko itse ollut vastaavassa tilanteessa, eroamassa ja raskaana? Miten itse toimisit? Pitäisitkö lapsen?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vauvan syy :-(

Vierailija
42/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiöhän on pelkkä solumöykky vasta, ja sun täytyy oikeesti ajatella omaa jaksamistasi ja jo olemassaolevia lapsia. Jos olet noin kauan pohtinut eroa, älä palaa raskauden takia. Ei sun elämä siitä parane eikä kukaan tule sua siitä jälkikäteen kiittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ap teki plussa-testin ja jo vajaan tunnin sisällä mieskin tiesi asiasta ja oli liiton jatkamisen kannalla? Nopeaa toimintaa, jos ap kerran halusi ensin pähkiä asiaa itsekseen. Kannattiko sille miehelle muka kertoa, jos välttämättä vauvaa ei tule.

Vierailija
44/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aborttia jos miehesi haluaa myös pitää lapsen. Yrittäkää vielä yhdessä. Mulla kävi samat ja pidin lapsen ja jatkoimme yhdessä.

Vierailija
45/45 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ja elämäntilanteita on niin erilaisia, mutta raskauden vuoksi en ole mieheni kanssa yhteen palaamassa.

Tilanne on todella hankala; eettiset vs. ns. järkisyyt.

Arvatkaa, onko silmät turvoksissa...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi