Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuruston 6v pojat pyytävät päästä pihaamme leikkimään KAKSIN

Vierailija
05.08.2012 |

Meillä on itsellämme tyttöjä, joiden seurasta nämä pojat eivät ole kiinnostuneita. Kysyvät pokkana tytöiltämme että voitaisko me tulla kaksin (kaverinsa kanssa) hyppimään teidän trampoliinille jne. Tyttömme ovat sanoneet että ei, ja ihmetelleet poikien tökeryyttä.

Meillä on pihassa kivoja leikkivälineitä iso trampoliini, erilaisia pihapelejä jne.

Onko teistä omituista että omat lapset pyydetään pois pihasta että naapurin jannut tulisivat pitämään pihaamme puistonaan?

Eikö lapsille opeteta enää tapoja kotona? Että jos ei leikitä talon lasten kanssa, eikä haluta kavereita olla, niin ei kenenkään piha ole mikään yleinen puuhapuisto.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut paikalla, olisin varmaan sanonut, että tulkaa tämän kerran, kun tytöt eivät juuri nyt hypi itse. Ja toivonut, että ehkä siinä sitten tutustuisivat. Ehkä kyse ei ole siitä, että eivät vain ole oikein koskaan olleet yhdessä, eivätkä tunne.

enkä ymmärrä, mitä yhdessäolon kannustusta on se, että pojat saavat leikkiä keskenään ja tytöt keskenään.

Vierailija
22/22 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistot ja yleiset leikkipaikathan ovat sitä varten. Jos tyttöjen ja poikien leikit ei käy yksiin tai pojat ovat sitä mieltä että mä ja mun bestis ollaan vaan kaksin niin olkoon kaksin jomman kumman pihassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi