Mitä hittoa!!! Lidl:n perunamuusijauhetta ei enää myydä!
Voi kiesus. Maailman paras perunamuusojauhe Harvest Basket ei kuulu enää Lidlin valikoimiin. Höh. :(
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:55"]No nyt se on tullut takaisin, MUTTA! se ei ole samaa, vaan maistuu koiranruualle!!!
Varmaan toimittaja vaihtunut?
[/quote]
Syötkö useinkin koiranruokaa kun osaat maun sanoa?
eli oisko korkea aika opetella tekemää muusi OIKEISTA perunoista?
Itse en osta tuota lidlin perunamuusijauhetta kun se on niin hankala valmistaa. Tarvitsee läträtä jotain maitoa sekaan.
Ostan vain mummonmuusijauhetta johon riittää pelkkä keitetyn veden lisääminen. Maito on siinä valmiiksi jo jauheessa.
Olen ostanut perunamuusijauhetta kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.
Lidlin perunamuusijauheesta sai tehtyä ihan parhaita lepuskoita helposti :(
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:05"]Olen ostanut perunamuusijauhetta kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.
[/quote]Et sitten ostanut Lidlistä. Minä teen noin joka toinen kerta muusin perunoista, joka toinen kerta Lidlin jauheesta, eikä se jauhemuusi paljon pahempaa ole. Elämänhallintaa ei ole vääntää jokaista muusia alusta loppuun, meillä on harrastukdiakin.
Voi että, mitenhän mun mies selviää tästä. Lidlin perunamuusijauhe on ollut sen tapa päästä helpolla ruoanlaittovuoronaan, vaikka se tietääkin etten yleensä hyväksy valmispussukoita ja itse teen aina perunamuusin alusta asti. Tuota nyt on kuitenkin pystynyt syömään. Pakko sille miehelle on armoa antaa, kun ei se mikään superkokki ole ja aina ei itsekään ehdi / jaksa tehdä ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:21"]
Voi että, mitenhän mun mies selviää tästä. Lidlin perunamuusijauhe on ollut sen tapa päästä helpolla ruoanlaittovuoronaan, vaikka se tietääkin etten yleensä hyväksy valmispussukoita ja itse teen aina perunamuusin alusta asti. Tuota nyt on kuitenkin pystynyt syömään. Pakko sille miehelle on armoa antaa, kun ei se mikään superkokki ole ja aina ei itsekään ehdi / jaksa tehdä ruokaa.
[/quote]
No eipä sitä enään pysty syömään.
Tosiaan ilmeisesti valmistaja vaihtunut, kun maku, haju ja koostumus on täysin muuttunut huonompaan suuntaan!
Ei siel ollu mitään grillimakkaraakaan.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:55"]
Jotenkin kuvaa niin hyvin näitä Lidl-uskovaisia..
"perunamuusijauhe"
[/quote]
Niinpä! Wt:tä, köyhiä ja elämänkoululaisia jotka lidliä hehkuttaa ja kyttää juurikin perunamuusijauheita :D
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:55"]
Jotenkin kuvaa niin hyvin näitä Lidl-uskovaisia..
"perunamuusijauhe"
[/quote]
Niinpä! Wt:tä, köyhiä ja elämänkoululaisia jotka lidliä hehkuttaa ja kyttää juurikin perunamuusijauheita :D
[/quote]
Olen akateemisesti koulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä :). Nyt äitiyslomalla. Pikkuisen meni nyt ohi, mutta ei haittaa :D.
Ap
ei perunamuussin tekeminen ole vaikeaa ja jos ei onnistu niin opettele! omatekoinen muussi on aina parempaa kuin nuo jauheet :)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:06"]ei perunamuussin tekeminen ole vaikeaa ja jos ei onnistu niin opettele! omatekoinen muussi on aina parempaa kuin nuo jauheet :)
[/quote]
Onhan se parempaa, mutta ollut meillä hyvä kiirepäivän pelastus. Ja koululainenkin osaa tehdä ennen harkkoja vaikka lisuketta ruualle jos ei satu olemaan valmiina.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:55"] Jotenkin kuvaa niin hyvin näitä Lidl-uskovaisia.. "perunamuusijauhe" [/quote] Niinpä! Wt:tä, köyhiä ja elämänkoululaisia jotka lidliä hehkuttaa ja kyttää juurikin perunamuusijauheita :D [/quote] Olen akateemisesti koulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä :). Nyt äitiyslomalla. Pikkuisen meni nyt ohi, mutta ei haittaa :D. Ap
[/quote]
Meitä on moneen junaan. Ei akateemisuus poissulje elämänhallintataitojen puuttumista. Tiedän muuten ihan fiksuja ja normaaleja ihmisiä joiden lasten ruokavalio on aivan surkea.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:06"]ei perunamuussin tekeminen ole vaikeaa ja jos ei onnistu niin opettele! omatekoinen muussi on aina parempaa kuin nuo jauheet :)
[/quote]
Onhan se parempaa, mutta ollut meillä hyvä kiirepäivän pelastus. Ja koululainenkin osaa tehdä ennen harkkoja vaikka lisuketta ruualle jos ei satu olemaan valmiina.
[/quote]
Meillä myös näin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:55"] Jotenkin kuvaa niin hyvin näitä Lidl-uskovaisia.. "perunamuusijauhe" [/quote] Niinpä! Wt:tä, köyhiä ja elämänkoululaisia jotka lidliä hehkuttaa ja kyttää juurikin perunamuusijauheita :D [/quote] Olen akateemisesti koulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä :). Nyt äitiyslomalla. Pikkuisen meni nyt ohi, mutta ei haittaa :D. Ap
[/quote] Minäkin akateeminen ja illat usein venähtää liukuman puolelle. Tästä syystä perunamuussijauhe on pelastanut monta koti-iltaa ja perjantaita kesämökillä, kun pitää lapset ruokkia. Ihan en heti viitsisi kello 19-20 ryhtyä kuorimaan perunoita ja odottelemaan kypsymistä tunnin odotusajalla hitaalla hellalla, kun muussijauheesta saa valmistakin aikaiseksi ja nopeasti. Yleensä mukana on lihapullia tai kalapullia, mutta se lisuke, se lisuke...kaikki muut perunamuusijauheet on kamalan makuisia. Apua, jos Harvest Basket-merkki katoaa. Jämistä saa hyvää ohrarieskaakin aamuleiväksi.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:55"]Ei se ole mitään perunamuusia jos se on tehty jostain jauheesta.... [/quote] 100% perunaa
[/quote]
Plus E100, E223, E304 ja E471.
Ai oikeesti? Ainut muusijauhe, joka oikeasti maistuu hyvälle.
No nyt se on tullut takaisin, MUTTA! se ei ole samaa, vaan maistuu koiranruualle!!!
Varmaan toimittaja vaihtunut?