Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko outo, lasten seura väsyttää mua?

Vierailija
04.08.2012 |

Toiset näyttää saavan pikkulapsista itselleen energiaa, jaksavat telmiä ja juosta ja hassutella näiden kanssa, ja tuntuvat vaan puhkuvan energiaa sen jälkeen.

Mua pikkulapset taas pääsääntöisesti väsyttävät, ihan jo siis heidän remuamisensa katselu, huudahtelut, juoksemiset, kiljahdukset, intoa pursuavat selitykset ja sepitykset.. oon ihan uupunut ja väsynyt enkä jaksa todellakaan leikkiä lasten kanssa tai kuunnella kauaa heidän juttujaan, alan väsyä ja vaipua jonkinlaiseen "apatiaan".

Mulla itselläni on kuitenkin kaksi lasta, onneksi isänsä tykkää heidän kanssaan remuta ja telmiä ja on paljon ulkona heidän kanssaan jotta saan olla rauhassa sisällä. Toki rakastan lapsiani, he ovat ihania, kun istuvat hiljaa sylissä, makoilevat kainalossa, nukkuvat, piirtelevät, selostavat _rauhallisesti_ jotain juttujaan yms.

Mutta siis, olenko ainoa jota lasten elämöinti ja sen katseleminenkin väsyttää/vie energiaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se arvaamattomuus, jatkuva häly ja opastaminen käy hermoille. Etenkin lasten ja niitten kaverien kanssa säätäminen on rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan