Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan kasvaa henkisesti tämän palstan ohi.

Vierailija
04.08.2012 |

Onneksi. Paljon pahaa mieltä olen täältä kerännyt itseeni ja turhia tunteja täällä kuluttanut. Miksi, en ymmärrä. Nyt on aika hyvästellä nämä pahoinvoivat ihmiset, jotka täällä sylkevät lokaa toistensa niskaan ja arvostelevat kaikkia toisten valintoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika

Vierailija
2/10 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysynyt vuoden pois avaamatta sivustoa kertaakaan ja kerro mitä muuta rupesit harrastamaan tämän sijaan. Tapasitko ystäviä enemmän, aloititko remontin kotona vain ihanko vaan kuntosaliharrastuksen tai käsityöt.

Vierailija
4/10 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin monta vuotta taukoa ja sitten erehdyin avaamaan palstan ja kommentoimaan taas.. jumissa ollaan jälleen

Vierailija
5/10 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin monta vuotta taukoa ja sitten erehdyin avaamaan palstan ja kommentoimaan taas.. jumissa ollaan jälleen

täällä taas.

Vierailija
6/10 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea olen tämän palstan myötä aina vain pettyneempi ihmiseen ja ihmiskuntaan. Vaikka täällä miten väitetään, että tämä on vain netti eikä pidä suhtautua vakavasti, niin miten voin unohtaa, että täällä kuitenkin kirjoittavat ihmiset. Kukaan ei pysty luomaan itselleen mitään alter egoa nettiin irrallaan itsestään, vaan me olemme sitä mitä me tänne kirjoitamme.

Vierailija
7/10 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne ja olet retkahtanut taas ja av-putki on päällä :D

Vierailija
8/10 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi. Paljon pahaa mieltä olen täältä kerännyt itseeni ja turhia tunteja täällä kuluttanut. Miksi, en ymmärrä. Nyt on aika hyvästellä nämä pahoinvoivat ihmiset, jotka täällä sylkevät lokaa toistensa niskaan ja arvostelevat kaikkia toisten valintoja.

toisiaan hyvin kohtelevia tyyppejä.

Itse en ole niin pessimisti että näkisin vain ne "pahoinvoivat" ja antaisin niiden dominoida mielikuvaa tästä palstasta.

Vierailija
9/10 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa vain negatiiviset asiat, tästä syystä maailma on heidän mielestään paska paikka.

If life seems jolly rotten

There's something you've forgotten

And that's to laugh and smile and dance and sing.

When you're feeling in the dumps

Don't be silly chumps

Just purse your lips and whistle - that's the thing.

And...always look on the bright side of life...

Mika

Vierailija
10/10 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku tosiaan, että tämä palsta on jotenkin poikkeuksellisen "paha"? Olen nyt kuukauden verran käynyt täällä, ennen en, ja paljon kesympää täällä on meno kuin esim. Suomi24:ssä tai Iltalehden nettipalstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan