G: Millaisia vielä toteutumattomia haaveita sinulla on? Ikäsi?
Kommentit (14)
Meinasi unohtua. Kaksi lastakin on ja naimissa olen, talo on jne perusjutut.
- matkustelu erilaisiin maihin ja kulttuureihin
- aikaa liikuntaharrastuksille
- aikaa lukemiselle
- hyväntekeväisyystyötä
- käsitöitä
- lisäkoulutusta jossain vaiheessa (nyt ei tarvetta)
- matkailua myös Suomen erilaisissa kolkissa
- kielten opiskelua
- uskon syventämistä
- tahdon oppia tanssimaan
- miehen kanssa lisää romanttisia hetkiä
ne lapset, oma talo ja sormus... Ikää kolmekymmentä. Noin työn puolesta en haaveile tällä hetkellä sen enemmästä ja arkielokin muuten kunnossa, mulla vaan on vielä elämässä tilaa muillekin kun tuolle miehelle...
ja päällimmäisenä mieleen tuleva toteutumaton haave on omakotitalo. Mieheni (24) on vielä opiskelija ja minä saan todistukseni viikon päästä, joten mennee vielä joku aika, ennen kuin voidaan edes harkita asuntolainaa, kun ei ole lähipiirissä ketään rikkaita takaajia.
asuntolainan maksaminen loppuun
miehen bisneksen myyminen
loma-asunto Espanjasta
lasten onni
- molemmlle ammatit ja sairaan lapsen kuntoutus
ajasta, jolloin olisi aikaa omalle taiteelliselle työskentelylle, päiväkirjojen kirjoittamisille ja omille filosofoinneille. Ikää minulla on 33v. ja kaksi pikkulasta löytyy sekä aviomies.
mies, yksi lapsi, pankin asunto ja ammatti löytyy. Ikää 26v.
Toteutumattomia vielä on se tontille rakennettava pieni mansardikattoinen, hirsirunkoinen kesämökki (tänävuonna rakennetaan saunamökki).. En tiedä miten tärkeä tuo haave on, en ehdi pohtia kaiken tämän vaipanvaihdon lomassa!! lapsia on 3, niinkuin olen aina halunnutkin..
Kuumailmapallolento
Oma asunto
Kaikki muu onkin jo. Kaikki tärkeä ( =ihana mies, mukava työpaikka).
Lapsi (olen nyt raskaana 3. kuulla, toivottavasti kaikki menee hyvin)
Että valmistun haluamaani ammattiin ja saan kivan työpaikan (opiskelen toiseksi viimeistä vuotta ko. ammattia)
Omakotitalo
Lisää matkustelua
Ikää 24v
olen nelikymppinen pätkätyöläishumanisti
Eli hyvän koulutuksen, hyviä ihmissuhteita tms.
Kaiken muun olenkin jo saanut.